Volkswagen Up

1.0 75CP Man Take Up!

Consum

4.0

Pentru a da viaţă celor trei cilindri din aluminiu, Volkswagen pompează benzină cu porţia. O raţie extrem de redusă, o dietă strictă, cu arderi bine gândite şi atent supravegheate. Eforturile au fost răsplătite cu un consum de 5.9 litri în oraş şi 4 litri în afara acestuia, cel puţin pe hârtie.

Cu aerul condiţionat în funcţiune şi cu forţări repetate aşe pedalei de acceleraţie, noi ne-am apropiat de un 5.1 litri/100 de km în afara Romei, prin zona Ostiei.

Raportat la concurenţă, Up! stă mai bine decât Renault Twingo, Fiat 500 şi Ford Ka, însă pierde la mustaţă în faţa fraţilor de platformă C1, 107 şi Aygo, poate şi din cauza puterii mai mari.

  • eee, luni, 24.10.2011 14:02
    rosie

    bordul rosu? pe bune? cum le-o fi venit ideea sa faca bordul in aceeasi culoare ca si exteriorul nu stiu. sper ca e optionala chestia asta ...

  • Lexmark, luni, 24.10.2011 14:29
    Navi portabil...

    Extraordinara ideea,pacat ca nu s-au gandit si altii pana acum... Sper ca in viitor sa mai apara si altii cu aceasta idee (normal,incluzand un suport elegant ca in acest caz si tot ceea ce inseamna conectivitate cu masina) ca alternativa la navigatiile optionale de mii de euro. Bravo VW!

  • uuu, luni, 24.10.2011 14:44
    alba

    @eee - hai ca pe alb nu e chiar asa rau...

  • -rolf-, luni, 24.10.2011 15:52
    Pret achizitie

    Este incorect pretul de achizitie dat pentru Peugeot 107 (9574 Euro). Pretul de lista pentru acest model incepe de la 8014 Euro (TVA inclus). Da, intradevar, cei 8014 Euro sunt pretul dupa aplicarea unui discount de 1560Euro, insa clientul cumpara masina la pretul cu discountul aplicat. Pana urma conteaza pretul final de achizitie si nu neaparat pretul de lista.

  • ScorpyonVAG, luni, 24.10.2011 16:00
    @

    Super. Deci imi doresc mult aceasta masina, si doresc sa apara si fratele lui (Skoda si Seat).

  • sandman, luni, 24.10.2011 16:09
    up

    cum am mai zis, masina e perfecta pt oras. daca toate lumea ar merge cu masini mici, nu cu 4x4, traficul ar fi mai lejer mai ales in bucuresti. o sa se vanda f bine masina in Romania.

  • iulianiulianb, luni, 24.10.2011 16:28

    Daca ar fi avut inca doua usi era si mai ok

  • GsmWorld, luni, 24.10.2011 17:07
    @Automarket Peugeot 107

    @Automarket--Nu dezinformati!!! Peugeot 107 a fost si este cea mai ieftina versiune a tripletilor C1,Aygo,107 si voi spuneti ca e cea mai scumpa. Daca ati fi incercat sa configurati un 107 ati fi vazut ca pleaca de la 8015Euro Tva inclus si e veriunea in 4 usi nu 2 cum e Up-ul.

  • Nu conteaza, luni, 24.10.2011 17:29
    navi portabil

    Chestia cu navi portabil exista deja la Alfa Romeo Mito(citez Lexmark:,incluzand un suport elegant ca in acest caz si tot ceea ce inseamna conectivitate cu masina) ca alternativa la navigatiile optionale de mii de euro.)si la Fiat 500.... asa ca au fost altii cu un pas inaintea lor.......si aici nu ma refer doar la asta....asa ca sa nu m ai laudam ceva ce alltii au gasit cu ceva vreme inainte. Hai pa.........

  • ztele, luni, 24.10.2011 17:44
    @Lexmark

    Fiat are navi portabil din 2007, de pe Grande Punto. In alta ordine de idei, la ORICE alta masina, cutie in 5 trepte, cuplu sub 100 nm si frane cu tambur pe spate erau un lucru groaznic, la asta se pare ca sunt binevenite. Obiectiv, nu? :)

  • LUCCI, luni, 24.10.2011 18:13
    Va avea efectul Golfului acum 35 de ani!

    Vw Up! in 4 usi va da dureri de cap multor marci si multor categorii de automobile. Mai bine zis Skoda Citigo in 4 usi va fi regina Europei pt. ca arata mai bine si sigur va fi mai ieftina. Multa bafta ! Astept reactiile complexatilor de la Renault. Am eu cativa ,,prieteni'' pe forum....

  • Hadouken, luni, 24.10.2011 18:27
    @gsmworld

    Pretul e din cauza unui discount oferit. E promotie domnule!

  • razvanis, luni, 24.10.2011 19:18
    platforma comuna vw ford fiat?

    " însă pierde la mustaţă în faţa celorlalţi fraţi de platformă, Ford Ka şi Fiat 500, care au o capacitate cilindrică ceva mai mare" iar dati cu bata in balta

  • dumy78, luni, 24.10.2011 21:02
    Superba masinuta!!!

    Un singur lucru nu inteleg, nu are guri de ventilatie pe centru???

  • LauCalin, luni, 24.10.2011 21:02
    @razvanis

    Mi-ai luat-o inainte. Inca ceva: 1. Automarket, nu cred ca sunt singurul are vrea sa vada poze reale cu masina. De poze oficiale prelucrate in Photoshop ne-am cam saturat. Nu ma/ne intereseaza poze facute profesionist, niste poze simple si normale sunt binevenite. Asa iti faci o idee mai obiectiva despre masina. 2. Nu mai comparati masina asta cu Fiat 500, care e altceva. Asta ar insemna ca Up! sa fie concurent si pentru Mini sau Citoen DS3. 3. Daca Up! este urmasul lui Lupo, care e treaba cu Fox?

  • mda, luni, 24.10.2011 22:32
    clasa mini cica

    it's no fun... designul e banal

  • varf, luni, 24.10.2011 23:28

    cum apare si coaja cojilor marca vw automarket isi face datoria fata de creditor si o testeaza.dar ghici ce? e un cazan . in schimb masini precum saab 9-5 , mercedes cls, e classe , amg ,opel zafira, focus b-max,mazda 3 mps,cadillac cts,audi s 4 si altele nu prea au ce cauta pe acest site. dar de la vw nu poate scapa nici o caruta sa nu fie bagata in seama , ca doar e nemteasca dom'le. VOI CHIAR NU VA DATI SEAMA DE PENIBILUL CONTINUU ?

  • Asa ceva..., marţi, 25.10.2011 00:30
    Voi chiar vorbiti serios?

    75 cp la 6200 rpm!?!?!?!?!?!?!?!? Deci...practic are vreo...sa zicem 50 cp...la turatii normale... Cat de patetic...sa te lauzi cu 75 cp obtinuti la 6200 rpm...cu o masinUTZA de ORAS!

  • iulianiulianb, marţi, 25.10.2011 00:58
    VARFULE...

    vw..., nu vezi cat de bine sunt incheiate aceste masini si cat de bine facute sunt, ce linie au.Ai curaj sa compari focus cu Vw ?, nu stii nimic...vw, cel mai tare.

  • C-G-C, marţi, 25.10.2011 08:36
    VW Up... Sit Down!

    Asta este masina ideala pt romanul (in special, dar nu numai) frustrat, care isi doreste o masina nemteasca dar nu are bani de una. Oamenii cerebrali, care isi doresc o masina totusi, nu un carucior de cumparaturi, la aproape 10.000E isi vor cumpara probabil un Sandero dci, care din cate imi dau seama nu are de ce sa se rusineze in fata acestei masini VW in ceea ce priveste calitatea materialelor si a finisarilor, ba din contra. P.S.: Este imposibil, stiu, pt ca orice roman care se respecta se simte rusinat intr-o Dacie,Tara de oligofreni! P.S.: Testul este jenant, masina este penibila. Bogdane... presa auto nu este poezie!!! In primul rand ca Fiat 500 este alt gen de masina, nu poate intra in comparatie cu Up. In alta ordine de idei adevaratii concurenti pt masina asta vor fi probabil tripleta japoneza-franceza-penibila C1-107-Aygo (macar C1 este mai ieftin si Citroen au deobicei discount-uri sanatoase), masina care au o calitate a fabricatiei mult sub ceea ce ofera Dacia astazi. Evident ca Up va fi mai buna, deoarece este greu sa faci o masina mai slab calitativa, mai prost antifonata si mai "coaja" decat cele 3 mai sus mentionate.

  • Bau-Bau, marţi, 25.10.2011 09:05

    O petarda de vw sa fim seriosi 4.3 la clasa ei? Are niste imbinari si plastice pe alocuri mai penibile ca la Dacia logan. Are 75 Cp cand ai scos pistoanele prin capota ! A scris cineva mai sus, asta va fi masina romanului frustrat care vrea o nemteasca dar are bani doar de jumatate de masina.

  • LauCalin, marţi, 25.10.2011 10:02

    Cred ca sursa de inspiratie a acestei masini au fost tocmai tripletii, mai ales ca sunt singurii (acum se pare ca si alaturi de Up!) care au forma caroseriei gen monovolum mini. In timp ce Panda sau Ka seamana mai mult cu un hatchback de clasa mini. @C-G-C, exagerezi. Tripletii sunt un model in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea la pret acceptabil. Si crezi sau nu sunt multe argumente concrete in alegerea unei astfel de masini de clasa mini in detrimentul unui Sandero. Singurul mare avantaj al lui Sandero fata de masinile astea e spatiul interior si garantia mai mare.

  • C-G-C, marţi, 25.10.2011 11:12
    @LauCalin

    Ba nu exagerez deloc pt ca stiu foarte bine "tripletii". Singurul avantaj al lui C1 (doar pe el il iau in calcul pt ca 107 si mai ales Aygo sunt nesimtit de scumpe) in fata unui Sandero este, in cazul motorizarilor pe benzina, motorul de 1L de pe cele 3, care, in special datorita greutatii reduse a masinii, are un consum si reprize foarte bune. In rest nu exista nici un alt avantaj, nici unul. Sunt prost antifonate, rudimentar finisate, cu dotari minimale etc. Iar chestiunea cu masina mica si salvarea planetei... sa fim seriosi, nu diferenta de o jumatate de metru lungime dintre cele doua salveaza balenele. Singura utilitate a acestor masini este aceea ca datorita dimensiunilor si a servodirectiei foarte "soft" poate ajuta doamnele sau domnisoarele sa se acomodeze mai repede cu "covrigul", desi cutia de viteze nu intra in aceeasi categorie "prietenoasa". P.S.: Iar in cazul acestui VW, situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium".

  • intrebare, marţi, 25.10.2011 13:02
    multi au uitat

    Vw Lupo a fost un esec... asta de ce ar avea succes?

  • @cgc, marţi, 25.10.2011 15:07

    dc tu crezi ca asta este targetul acestei masini in romania (romanul frustrat care isi doreste o masina nemteasca) si dc tu crezi ca pe acest prinicpiu va face vanzari ... nu cred ca mai lasi loc de alte comentarii!

  • @cgc, marţi, 25.10.2011 15:10

    ps cand spui "situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium"." dai dovada ca nici macar nu ai citit articolul "Raportat la concurenţa actuală, preţul de pornire al lui Up! este cu mult mai mic decât cel al lui Fiat 500 şi Ford Ka. Şi Peugeot 107 şi Renault twingo pierd duelul cu neamţul testat de noi, preţul lor de pornire fiind de 9574 respectiv 9300 de euro. Doar Citroen C1 şi Toyota Aygo coboară sub pragul de 9000 de euro şi ameninţă viitorul lui Up! în România."

  • caratorul, marţi, 25.10.2011 16:35
    e prea mica

    Este prea mica masina asta , mai cari un frigider , un sifonier ..unde il bagi ? si are si doar doua usi , de rade tot blocul de tine ca nu ai luat una cu 4 usi , stau la rand sa te urci in ea ...sa o faca mai lunga cu patru usi , un portbagaj mare in spate , ca la Logan , ambreiaj cu calti la cutia de viteze , si ventilator pe bord in loc de AC ca este mai sanatos . Sper ca este cineva de la cine a proiectat masina asta sa tina cont de sfaturile mele valoroase , pot sa fac o schita daca vor sa ma plateasca , sajus a conduc echipa de proiectati de la ei pana o pun pe calea ce buna , masina asta .

  • LauCalin, marţi, 25.10.2011 20:35
    @C-G-C

    Ok, hai sa-ti spun si eu avantajele tripletilor fata de Logan: in primul rand au caroserie galvarizata, pozitia la volan e mai buna (mai joasa si mai confortabila), servodirectia chiar e servodirectie (dupa un drum de 350 km cu Logan ma simteam obosit, suspesia e mai ferma (desi Logan este considerata si masina de drum lung), cutia e mai bine etajata (=> consum mai mic si reprize mai bune). Si oricum Logan a fost din start gandit ca o masina medie la mai toate capitolele... ori masinutele astea cand au aparut au fost considerate de multi referinta segmentului. Pentru ca s-a dorit asta.

  • Obiectiv, marţi, 25.10.2011 22:37
    Totul e relativ

    Masina asta, asa cum bine zicea cineva, are targetul ei de piata, banuiesc persoane singure care nu au nevoie de un portbagaj mare decat strictul necesar pentru cumparaturi. Eventual domnisoarele care nu-si permit un FIAT 500, Mini, DS3. Insa, la orice om cu capul pe umeri, o asemenea masina nu-si are rostul atunci cand pe piata exista Sandero, care, lasand snobismul la o parte, bate cam orice pe raza lui de pret. Am avut aceeasi discutie cu o persoana referitor la tableta vs laptop :)))) Analogia e buna oricum.

  • sandman, miercuri, 26.10.2011 16:32
    @caratorul

    esti frustrat rau.. o sa rada lumea de tine ca ai o masina mare si nu ai unde sa o parchezi,

  • caratorul, joi, 27.10.2011 14:16
    da ...

    Asa este ..un porc de craciun ceva ... asta ori este masina de bani putini pt cei cu bani care mai au masini ori este masina de bani putini pentru cei fara bani? ..adica , iti da socru un porc ..unghe il baji ?? te intalnesti cu una cu picioare lunji ..unde o baji ??? pe ea ma refer .. in masina mica .., macar sa ii puna un bot de BMW , de ala cu 24 de cilindri in stea , sa fie mai agresiva. P.S. simtul umorului este necesar sandman.

  • VW CAZAN, joi, 27.10.2011 22:25

    masina mai petarda ca asta nu e niciuna. nu are nici o idee de design si interiorul e mult spus spartan. inca o penibilitate marca vw. nici nu ma asteptam la altceva din partea marcii poporului.

  • ironR, vineri, 28.10.2011 09:59
    cam mare punctajul

    @eee cum le-a venit ideea sa faca bordul rosu? simplu: din cauza ca nu mai exista versiunea TDI, unde literele erau colorate in rosu pe rand in functie de motorizare, acum nemaiputand pune rosu la litere l-au pus in bord. Mie interiorul imi aduce aminte de Golf 2, care l-au lansat in 1984, era cam la fel de golas, numai ca de atunci si pana acum sunt vreo 30 de ani distanta. Motorul ala o sa aibe probleme din cauza celor 3 cilindrii, la multe motoare in 3 cilindrii dupa 50,000 km incepe sa varieze turatia la ralanti...deci asta va fi soarta lui.

  • eo, vineri, 28.10.2011 12:59

    imi place masina..dar mi se pare scumpa..e oferta acu la twingo cu rabla de la 5400 euro cu tot cu aer conditionat..are chair si proiectoare :P ideea e ca masinile vw sunt supra apreciate..fratii aproape gemeni de la skoda citigo si seat mii, care sunt practic identice, sigur vor fi cu cateva sute bune de euro mai ieftine

  • antonny, marţi, 08.11.2011 14:46
    pai se putea !!!!

    Automarket cu cat sunteti manjiti sa dati note incredibile trase de par pe orice model .....chiar merita masinutza 4.3 ???la voi pe orice segment vw e etalon

  • vali, luni, 21.11.2011 13:59

    ce conserva penibila! merita nota 10 nu doar 4.3....

  • D@vid 46™, sâmbătă, 17.03.2012 21:19
    Up!

    Masina este prezentabila ...avand interior placut + jante aliaj ff frumoase [primele poze] Fata de Ka sincer m-as baza pe tehnologia celor de la VW ... Ka nu este deloc pe gustul meu Eu zic din punctul meu de vedere din clasa mica acum aparute VW Up este cea mai buna masina...[asta este o parere] si eu zic ca isi v-a face banii!:D Numai bine!

  • UP Romania, marţi, 10.04.2012 08:31
    Test drive

    Toti sunteti buni la comentat , doar la critici. Prima oara mergeti la un dealer VW si sa testati masina. Masina se conduce extraordinar, materialele sunt de calitate buna, o masina foarte spatioasa,eu am 1.93 si am avut loc decent in spate , este o masina perfecta de oras, motorul de 75 de cp este bine realizat. Eu vreau sa-mi cumpar aceasta masina , a da pentru critici mai ales acele persoane care au Dacia Logan, VW UP WORLD CAR OF THE YEAR 2012=Masina Anului 2012 din Lume , :D

  • cristina, vineri, 20.09.2013 20:52

    e super masina pt mine nu imi trebuie logan nici gratis