Tinuta de drum
În standard, Touareg are o suspensie pneumatică adaptivă pe înalțime şi care vine cu capacitatea de autoselectare a nivelului de duritate şi a răspunsului. Amortizoarele au trei setări în acest sens - Comfort, Normal şi Sport - suspensia pneumatică pregătind modelul pentru terenul accidentat sau pentru şosea în doar câteva secunde. Indiferent ce alegi, Touareg îţi dă senzația unui covoraş fermecat, cu care colinzi drumurile patriei fără să te uiți prea atent la gropi.
Testul nostru ne-a confirmat experiența anterioară, în care vă spuneam că modul de funcţionare adaptat pentru şosea oferă un confort foarte bun la rulare alături de un ruliu scăzut. Echilibrul dintre aceste moduri este regăsit în modul "Normal" de funcţionare al amortizoarelor, cu toate că puteţi rula mai sportiv fără nicio grijă în modul confort cât timp nu uitați că aveţi în mâini un vehicul de peste două tone, şi nu o berlină mai mare.
Adaptarea suspensiei la modul off-road aduce de la sine o garda la sol mult mai ridicată, care ajută la depăşirea zonei dificile pe care intenţionaţi să o abordaţi. Modul confort al amortizoarelor, combinat cu suspensia adaptată pentru off-road, estompează gropile de pe un drum de ţară care s-ar fi lăsat cu o "bătaie" la rinichi, iar urcarea sau coborârea de pe diverse obstacole este realizată fară ca şoferul sau pasagerii sa simtă prea multe. Principala limitare în off-road vine la nivelul anvelopelor, cele din echiparea standard fiind dedicate șoselei, după cum era şi normal. Însă, cu un set de "gume" potrivite pentru asemenea activități, Touareg îmi lasă senzația că pot intra în noroi sau zăpadă şi să ies fără griji, cât timp nu mă joc cu normele bunului simț şi cu limitele fizicii în off-road.
a aparut ,totusi noul model pathfinder....deci...e ca si cum ai compara vechiul tuareg cu noul pathfinder...