Volkswagen Passat Variant

2.0TDI 140CP M6 BMT Trendline

Interior

4.0

Conservatori ca întotdeauna, nemţii de la Volkswagen au realizat un interior simplu pentru Passat. Liniile drepte, ergonomia teutonă şi spaţiile de depozitare generoase au făcut casă bună cu eleganţa la bordul lui Passat, reuşind să ofere un interior actual, fără tendinţe futuriste bizare şi fără un aspect învechit. Că tot vorbim de aspect, ceasurile de bord şi consola centrală prezintă o inspiraţie mai mult decât evidentă de la Golf, toate elementele pârând să fie preluate de la fratele mai mic al lui Passat şi mărite pentru a se "mula" pe dimensiunile modelului de segment D. În ceea ce priveşte calitatea materialelor, avem o mică neconformitate - partea superioară a bordului este îmbrăcată într-un plastic texturat şi plăcut la atingere, în timp ce consola centrală şi partea inferioară a bordului nu beneficiază de acelaşi tratament, ci de un plastic mai fad şi mai puţin moale. Nemţii primesc puncte în plus pentru ceasul analog amplasat în partea centrală a bordului şi pentru ornamentul care încadrează acest ceas. Unitatea RCD 500 cu touchscreen îi conferă lui Passat un aspect modern, fără de care ar fi arătat ca un model de clasă medie cu un design futurist realizat la finele anului 1999. Computerul de bord cu afisaj color şi volanul multifuncţional ajută la eliminarea acestei impresii şi ne arată că Volkswagen a răspuns nevoilor zilnice ale clienţilor. Cotiera centrală este de dimensiuni potrivite, iar spaţiile pentru pahare din feţele de uşi şi din consola centrală au şi ele dimensiuni bune. În ceea ce priveşte volumul portbagajului, Passat Variant nu dezamăgeşte, având un volum de 603 litri, ceea ce îl transformă în unul dintre cele mai spaţioase modele din segment, dacă nu chiar cel mai spaţios. În comparaţie cu modelele rivalilor, Passat pare să aibă un avantaj de cel puţin 50 de litri în ceea ce priveşte volumul portbagajului. Dacă vă temeaţi că spaţiul pentru pasagerii din spate a fost sacrificat, nu avem nicio problemă nici la acest capitol, trei adulţi putând sta fără probleme pe bancheta din spate chiar şi pe distanţe mai lungi. Scaunele lui Passat par să fie optimizate pentru călătoriile de orice fel, fie ele lungi sau scurte, deoarece sunt moi şi amortizează fără probleme imperfecţiunile drumului. Clienţii cu dare de mână vor putea opta pentru un sistem de deschidere automată a portbagajului, care funcţionează prin intermediul unui senzor amplasat sub bara de protecţie spate. Dacă veniţi cu mâinile pline de pungi cu cumpărături şi nu aveţi cheia la îndemână, este suficient să mergeţi în spatele maşinii şi să puneţi piciorul sub bara de protecţie spate. Senzorul va detecta atât cheia, cât şi piciorul şoferului şi va descuia portbagajul. În ciuda micilor scăpări de la interior, Passat reuşeşte să facă şi la acest capitol o impresie bună.

  • redalert, luni, 07.02.2011 14:59

    Pentru ce mai pierdeţi timpul oamenilor dacă voi faceţi teste noaptea cu şoseaua liberă, fără climatizare şi cu mîngîieri vagi ale pedalei de acceleraţie ?!!!!!!

  • ax, luni, 07.02.2011 15:06
    VOI - cu testele voastre...

    Din nou imi spunteti tare DRAGI... Dar de ce adica nu comparati acest TDI obosit si cu motoarele de 2 sau 2.2 din grupul PSA??? Vi se par prea bune pt comparatie sau prea proaste??? 2.0 hdi de 140 sau 163 CP 2.2 hdi de 173 CP sau 204CP (an 2011) ???????? Cred ca aveati de unde sa alegeti. Sunteti un pic cam penibili... Legat de zgomotul interior, noul passat este un tractoras (si la exterior= tdi...) care se afla MULT sub masini cum ar fi citroen C5 sau insignia... Legat de confortul la rulare din nou zic eu ca nu poti compara de ex C5 cu hydractive 3+ cu passatul. (si sa nu ma luati aici cu expresii de genul comportament sportiv - hahaha) Si ar mai fi destule... Sa inteleg ca din aceasta cauza comparati asa ca sa iasa bine la teste??? mai mult de 3,8 puncte nu merita. Nici confort, nici motorizare, nici design Doar istorie de marca BUNA si VANDUTA. ATAT.

  • Ivanoff, luni, 07.02.2011 15:13
    Rusine!!!

    Sebi,zici ca au fost caniculare noptile astea in Bucuresti?... Apropos,cum se comporta instalatia de climatizare bizonica? :)) Sa va fie rusine! Pt ce? Stiti voi foarte bine... Imi pare extrem de rau ca nu am gasit Pana acum un site auto impartial. PS: Nu aveati cumva si o remorca de doua tone dupa voi cand ati scos 4,5 ? :))

  • unckle, luni, 07.02.2011 15:17

    ...destul de penibile cifrele de consum din datele tehnice ale masinilor ... in curand chiar si badea Gheo' din varf de munte va sti ca trebuie sa adauce minim 2% la datele tehnice ca sa se apropie de realitate :) Ceea ce-i bun la masina este acel 7-8% pe care il poate scoate in bucuresti. Desi motorul nu este cinestie ce opera de arta este rezonabil pentru masina si reuseste sa nu produca pagube insemnate in buzunar. Asteptam comparatii cu motoarele noi de la concurenta, ca sa se bucure si colegul Ax ;) Capitolul design spune multe ... 6 randuri si un pic :) .. nu ca ar fi o masina urata... dar...

  • io, luni, 07.02.2011 15:18
    hehehe

    asa este domnilor! subscriu la ceea ce a spus AX!

  • mda, luni, 07.02.2011 15:22
    noul vw passat variant

    nu vine cu nimic nou, nu vine cu nimic inovator. dar ce vbesc eu... pentru asta exista Mercedes-Benz sau marcile japoneze / frantuzesti

  • unckle, luni, 07.02.2011 15:26

    cand mergeti la sedinta foto .. sunt cel putin 2 oameni acolo nu? ... ar fi bine daca ala fara aparatul de fotografiat ar avea o carpa de praf in mana... sunt frumoase detaliile in poze... sar asa frumos se vede praful ala pe materialele inchise la culoare ... si scaunul cu noroi pe el ... maritati o mare manutza "rosie" pentru capitolul curatenie la locul de munca ;)

  • liviu, luni, 07.02.2011 15:29
    @baieti de mai sus

    nu va enervati prea tare sa nu va plesnea vreo vena pe creier

  • danyut, luni, 07.02.2011 17:17
    MODEL OBOSIT

    Spumant de urata masina asta. Ps-pozele sunt lucrate in PHOTOSHOP, mai mult ca sigur sunt pozele bagate pe gat de reprezentanta.

  • @liviu, luni, 07.02.2011 17:30

    plimba ursul sau fugi sa completezi uleiul la passat

  • WRO, luni, 07.02.2011 17:34

    testul asta e o mizerie motorul asta nu e silentios, nici pd nici CR, toti cei care au mers macar o data cu un tdi cr stiu despre ce vorbesc.... ati primit pe articolul asta cat nu sunteti in stare sa faceti singuri din publicitate.. passatul e o masina buna dar a cam ramas in spatele concurentei... nu exceleaza la nimic iar cel mai mare minus sunt motorizarile diesel, in rest e o masina corecta..dar atat. Pacat ca alegeti sa va terpeliti imaginea cu astfel de teste.

  • adrian-popa, luni, 07.02.2011 18:22
    consum

    polo, 1422 cmc, tdi cumparat de nou in 2008, consum in luna ianuarie cam 7-7.5% urban. pare cam tras de coada 5,6 urban la aprox 2000cmc parerea mea

  • liviu, luni, 07.02.2011 18:23
    @@liviu

    apropo ti-ai scos renou' de la sevice?

  • @liviu, luni, 07.02.2011 19:21

    nu am renault cu greierasi, materiale care se exfoliaza la 50.000, aripi din plastic si etc. stai linistit dar nici cu tractoare care consuma ulei nu umblu. Am tot o masina nemteasca, dar nu are rost sa intram in detalii pentru ca nu asta e subiectul.

  • Bogdanxb3, luni, 07.02.2011 20:02
    Passat

    Asta e passat confortline cat casa.Are cauciucuri de iarna cu capace si considerati ca e trendline?

  • Renault, luni, 07.02.2011 20:05
    @@liviu

    ce comediant...! ca parca vw-urile n-au greierasi pe drumurile din Romania... si exfoliere la ce? la un model Renault aflat in fabricatie? nu prea cred ! megane 2 a disparut ! povesti de pe vremea lu'pazvante chiorul pot sa incep si eu sa insir...

  • virgil, luni, 07.02.2011 20:10
    consumul de ulei

    masinile care consuma ulei sant chiar bune,sant sofer pe un vito model 2007 fac satu mare-paris iar la un drum de aproape 4000km papa cam 300 ml,si nu are nici pe dracu la 580000km,de cand a fost noua tot asa a consumat la fel ca celelalte 7 masini ale firmei.........stima

  • slv83, luni, 07.02.2011 21:53

    O masina practica si echilibrata! In realitate arata foarte bine, avand un aer usor aristocrat (de baby Phaeton). Nu mai vorbesc de faptul ca pare foarte masiva si robusta.

  • hahahhahahhah, luni, 07.02.2011 22:31
    @slv83

    vw si aristocratia ! hai ca am trait s-o aud si p-asta... slv83 esti un adevarat cunoscator auto! Mercedes-Benz ar face bine sa-si inchida portile, nu-i asa?

  • Renault, marţi, 08.02.2011 08:40
    stiu ca-i vba de passat variant aici, dar...

    intr-un test comparativ al unui cunoscut site auto (nu-i voi spune numele pt ca se supara automarket) au bagat passat, laguna si c5. Ei care credeti ca au fost concluziile? Citroen C5 are probleme de ergonomie si doar suspensia pneumatica o mai scoate in fata (pt cine are bani s-o plateasca), insa Laguna e cea mai echilibrata dintre cele 3. Articol din 07 februarie 2011 "Renault Laguna oferă cel mai bun raport preţ/dotări. Pe lângă acest aspect, Laguna are atât performanţe mai bune, cât şi un comportament rutier peste ceea ce oferă Volkswagen Passat - cu un plus în ce priveşte confortul mult mai bun, mai ales în condiţiile de România" (...) "CONCLUZIE FINALĂ: Volkswagen Passat este depăşit clar de Renault Laguna în privinţa raportului preţ/dotări, comportamentului rutier şi confortului, modelul german rămânând mai bun ca ergonomie, calitate şi spaţiu interior. Citroen C5 nu are la fel de multe argumente în faţa lui Passat, doar nivelul de confort făcând clar diferenţa şi, eventual, ca design exterior, mai echilibrat. "

  • semtex, marţi, 08.02.2011 09:10
    @liviu @@liviu

    Conform statisticilor de fiabilitate intocmite de ADAC in 2008, LAGUNA III e pe locul 2in categoria ei, la egalitate cu Audi A4 si Mercedes C-Class. Numarul de interventii e foarte redus. LAGUNA III are 2,7 pene imobilizante la fiecare 1000 de exemplare, fiind depasita doar de BMW Seria 3, cu 1,9, dar la egalitate cu Mercedes C-Class si Audi A4. Ceea ce inseamna ca Ghosn si-a indeplinit promisiunea de a plasa Laguna in top 3 la calitate.

  • liviu, marţi, 08.02.2011 09:52
    @semtex

    sant deacord cu tine, dar eu vorbesc de calitatea masinilor reno vandute in romania(si stiu ce vorbesc pt ca am avut in familie un megan si o laguna)este o diferenta de la cer la pamant calitatea masinilor vandute in vest fata de cele vandute in ro inportate din TURCIA mai slabe decat loganul

  • Andrei, marţi, 08.02.2011 10:10
    E Comfortline nu Trendline

    Este echipare Comfortline nu Trendline, ornamentele cromate exterioare nu sunt disponibile la Trendline.

  • semtex, marţi, 08.02.2011 10:13
    @liviu > sa lamurim niste lucruri

    unu la mana: Megane 2 Sedan s-a adresat strict pietelor emergente si nu se mai fabrica. Megane Sedan e gandita la inceputul anilor 2000. Spre deosebire de Megane Sedan, Laguna e o masina de conceptie noua si se fabrica numai in Franta, indiferent de zonele unde se exporta. Calitatea este identica. doi la mana: In prezent toate masinile se incadreaza in "Contractul Renault" impus de Carlos Ghosn, ce presupune calitatede fabricatie la cele mai inalte standarde. *cauta informatii de „Contractul Renault 2009”

  • Renault, marţi, 08.02.2011 10:31
    @liviu

    Laguna a avut ceva probleme de calitate intre 2001 si 2004. Laguna 3 este insa cu totul altceva. Laguna 3 chiar e o masina buna. Cu siguranta ai avut Laguna 2 si Megane sedan si judeci dupa ce ai avut atunci. Insa iti zic... nu prea mai ai contact cu ce produce Renault in ziua de azi.

  • Ursus, marţi, 08.02.2011 14:22
    @

    Articolul este despre Passat iar voi vorbiti de WC-uri.De ce nu va mutati pe facebook acolo unde va este locul sau mai bine bagati clientii in seama ca nu mai vindeti nimic si asa.

  • ene, marţi, 08.02.2011 14:32
    @Ursus

    buna,buna asta

  • hmm, marţi, 08.02.2011 15:01
    se pare ca...

    prea multe ursus date peste cap produc halucinatii si senzatii de macho-man.. uuhhh ce tare sunt eu in passat-ul meu reciclat

  • daniel, marţi, 08.02.2011 15:40
    passat

    f frumoasa masina. motorul ala chiar consuma putin, si fata de alte marci este mult mai fiabil. cine se pricepe la masini isi cumpara vw. altii doar isi iau ceva cu care se se miste

  • brotacu, marţi, 08.02.2011 15:50

    i se potriveste titlul de minune.....chiar e conservatoare.....pardon....conserva

  • ete fassss, marţi, 08.02.2011 23:15
    @daniel

    se pare ca universul auto e nou pt tine... amice cand iti cumperi o masina noua de clasa medie, nu se mai numeste ca-ti cumperi ceva cu care sa te misti. pe segmentul asta ai deja ai anumite pretentii.. vw passat nu e atat masina celui care se pricepe in domeniul auto, cat masina celui care asculta de vecinu' despre care crede ca-i priceput intr-ale masinilor...

  • Branzei, duminică, 20.02.2011 14:35
    Adica cum?

    "motor elastic"?!?!?!? Adică cum? N-am priceput cum poate fi un motor "elastic"... Mi se poate explica?

  • vvvvvvv, luni, 28.02.2011 01:30
    JALNICCCCC

    Ce design urat poate sa aibe masina asta la exterior,eu nu stiu cum pot da unii nu stiu cate mii de euro pe o asemenea banalitate???????

  • MISU, joi, 14.04.2011 23:08
    Passat

    URATENIA DEPINDE DE GUST, LA MASINI. PESTE 20 DE ANI PASSATUL MAI E PE DRUM, RENAULT , ORICE MODEL , VA FI FACUT LEJER 3-4 CIRCUITE ALE APEI IN NATURA DE CAND S-AU SCURS IN SOL SUB FORMA DE RUGINA . PE MINE MA INTERESEAZA LA O MASINA CONSUMUL SI FIABILITATEA, SI ASTEA LE GASESTI LA VW SI ALTE MARCI SUPERIOARE : AUDI, BMW, MERCEDES. SI OPELUL E FOARTE BUN, SI DACA VEDETI NOUL ASTRA BREAK, SPORT TOURER , CUM II ZIC EI, VETI VEDEA CA DIN PROFIL ADUCE CU PASSATUL DESTUL DE MULT.

  • laslau iulian, duminică, 19.06.2011 14:25

    e mistoo masina si foarte rezistenta mias dori si eu una

  • laslau iulian, duminică, 19.06.2011 14:26

    e mistoo masina si foarte rezistenta mias dori si eu una

  • vw vw, miercuri, 14.09.2011 14:51
    Passat

    Passatul meu Variant 2,0 TDI consuma in afara localitatii intre 4 si 4,3 l motorina la suta; si asta desi nu este noua B7 cu BMT ci 3C, la clasa euro 4. Dupa 30 000 Km sunt extrem de multumit de ea. Dar ceea ce prefer la ea este faptul ca are un aspect traditionalist , ca este numita "model obosit" cum scria cineva mai sus nu ma supara atata vreme cat este o masina sobra. Este o masina usor de intretinut cu consum foarte bun iar service-urile autorizate au redus mult preturile in ultima vreme.

  • vw vw, miercuri, 14.09.2011 14:51
    Passat

    Passatul meu Variant 2,0 TDI consuma in afara localitatii intre 4 si 4,3 l motorina la suta; si asta desi nu este noua B7 cu BMT ci 3C, la clasa euro 4. Dupa 30 000 Km sunt extrem de multumit de ea. Dar ceea ce prefer la ea este faptul ca are un aspect traditionalist , ca este numita "model obosit" cum scria cineva mai sus nu ma supara atata vreme cat este o masina sobra. Este o masina usor de intretinut cu consum foarte bun iar service-urile autorizate au redus mult preturile in ultima vreme.

  • frantuzu, vineri, 20.01.2012 16:12
    inconfundabil

    daca vezi pe strada o masina facuta fara gust si pic de imaginatie vei stii sigur cai vw..dar pt romanii care sunt asemenii masinii e achizitia vietii care o tot povestesc oricarui om care are rabdare sai asculte starzile ar fi mai putin monotone si mai colorate fara aceste esecuri in materie de design

  • Mecanicu', marţi, 04.06.2013 10:51

    @frantuzu Francezii sa se ocupe de bucatarie si de vinuri si sa-i lase pe nemti sa faca masini...sunt foarte multe masini VW care desi au o vechime de 10-15-20 de ani merg fara probleme si arata foarte bine. Parareile lui x si y sunt subiective insa realiatea si piata nu ne mint niciodata...cat costa cel mai "jmecher" citroen, renault, peugeot dupa 3 ani si cat costa un VW, Audi, BMW, Mecedes....Nu se compara...

  • dragos, duminică, 11.08.2013 18:01

    PASSATUL asta nou arata rau,nici din punct a fiabilitatii vw nu mai este ce era acum 20 de ani.laguna 3 arata mai bine si e si mai fiabil.parerea mea