Volkswagen Passat Alltrack

2.0 TDI 177CP Alltrack BMT DSG 4Motion

Design

3.5

În materie de design Alltrack nu aduce modificări substanţiale. Garda la sol şi bandourile de protecţie destul de timide te fac să îţi dai seama că ai în faţă un break cu veleităţi 4x4. Aspectul general rămâne în continuare unul conservator, destinat clienţilor pragmatici, care nu pun mare preţ pe linii fluide şi caracter latin.

  • brck, joi, 01.03.2012 19:49
    haldex?

    sistemul de tractiune integrala este haldex?

  • Coco, joi, 01.03.2012 19:55
    Irelevant

    Mai fratilor, voi comparati mere cu pere, respectiv Passat cu tractiune fata cu altele cu 4x4, chiar si cu Skoda Scout, care e tot 4x4. Uite ce spuneti voi la capitolul pret de achizitie (citez mai jos ca sa fie sigura treaba): Volkswagen nu a publicat încă o fişă de preţuri completă pentru noul Passat Alltrack. Avem însă suma de la care pleacă modelul din Wolfsburg. În versiunea pe benzină de 1.8 litri şi 160 de cai putere, echipată doar cu tracţiune faţă, preţul de pornire a fost fixat la 27.001 euro cu TVA inclus. Valoarea este una abordabilă pentru cei care vor o maşină cu gardă la sol mai mare, destul de capabilă în teren accidentat. Dacă ne uităm la rivali, Subaru Outback cu motorul pe benzină de 2.0 litri şi 167 de cai putere, cu tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive, pleacă de la 34.854 de euro. Un diesel ajunge însă la 37.064 euro preţ de pornire. De cealaltă parte, Audi A4 Allroad are un preţ astronomic mai mare decât A6 Alltrack. Cu cei 40.391 de euro, breakul din Ingolstadt face clar diferenţa între clasa premium şi cea de volum. Ca alternativă nu trebuie uitată nici Skoda Octavia Scout, care deşi nu face parte din clasa medie, propune un pachet similar, al cărui preţ de pornire este de 26.748 de euro cu TVA, preţ valabil pentru o motorizare similară cu a Passat-ului, 1.8 litri de 160 cai putere.

  • AndreiRN, joi, 01.03.2012 20:58
    De ce?

    O masina frumoasa si foarte practica dar pretul este exorbitant si fiabilitatea are multe semne de intrebare.

  • @AndreiRN, joi, 01.03.2012 21:19

    Pretul este exorbitant? Este cea mai ieftina varianta din segment si in acelasi timp cea mai capabila in off-road.Fiabilitatea problematica era valabila de variantele pana in 2007, dupa care s-a schimbat treaba. Citeste clasamentele ADAC pentru anul asta, Passat e in top.

  • ALAN HARPER, joi, 01.03.2012 21:51

    ai rabdare sa apara insignia allroad . unde sunteti aia care comparati insignia biturbo 4 x 4 cu passat 2.0 tdi 170 cai la performante 0-100 ? uite ce se intampla cand passatul are si el angrenajul necesar unui 4 x 4 : creste timpul 0-100 cum e si normal fiind mai grea. dar voi comparati mere cu pere tractiune fata cu 4 x 4 . oricum asta e singurul passat pe care as da banii. in rosul asta asta superb pacat de interior care isi arata cei 6-7 ani.

  • slv83, joi, 01.03.2012 22:32
    4motion

    Personal detin un Golf VI Variant 4Motion si pot spune ca am facut alegerea optima, mai ales ca familia a crescut numeric! Am avut de ales intre Yeti, Grand Vitara, Tiguan sh si X3 sh. Am preferat o masina noua, virgina si neprihanita. Motivele sunt multe! Despre fiabilitate pot spune ca e excelenta, masina nefiind menajata iarna asta: a urcat pe coclauri, a mers pe drumuri forestiere, m-a dus chiar si la ski! Sistemul de tractiune integrala este eficient, chiar daca nu are reductor sau diferentiale......te scoate din necaz, insa nu trebuie exagerat, nu e Land Rover! on-topic: Acest Passat este foarte potrivit pentru Romania, pentru gropile si baltile autohtone iar o garda la sol mai inalta ajuta mult iar aici vorbesc din experienta!

  • antonny, joi, 01.03.2012 22:45
    automarket face marketing

    -aruncati un pret de pornire 27000 euro dar masina pe care ati avut-o costa peste 35000 euro lejer -spuneti asa "Pe parcursul testului am avut ocazia de a agăţa şi o remorcă de noul Alltrack. Acesta poate tracta până la 2200 de kilograme şi ne-am convins de asta. Pe un circuit acoperit cu zăpadă, Alltrack nu a dat semne de oboseală la plecarea de pe loc şi nici nu a inspirat nesiguranţă la frânarea bruscă şi ocolirea unor jaloane. Sistemele electronice au redus pe cât posibil ruliul şi tangajul." corect "poate sa traga 2200 kg" dar voi ati avut o remorca de cai de 920 kg .......Nici un posesor de cai nu isi va cara un campion care are un pret de peste 7 milioane euro cu un passat

  • @ALAN HARPER, joi, 01.03.2012 23:05

    Trebuia sa apara unul pe aici sa vorbeasca de ieftineala aia de Insignia. Vezi ca a a facut un site concurent un drive-test cu insignia turbo benzina de 200 de cp 4X4 si au avut consum de 17 l/100 km in afara Bucurestiului.

  • dumbravaandrei, vineri, 02.03.2012 00:32

    cand va aud cu "capabilitatile off road" nu ma mai pot opri din lacrimi... (de ras)... astept si eu un video cu passat-ul asta plimbandu-se prin hartoape... a... ca nu face probleme iarna pe strada cand drumurile sunt uitate de drumari, e alta mancare de peste... off road nici gand... iar ca intrebare de om cu o cultura auto mai redusa... de ce mi-as lua o masina de genul asta la 35k de euro cand pot sa-mi iau un 4x4 mai apropiat de "adevar" in suma asta (cum ar un Qashqai, ASX, Outlander Tiguan, RAV4 etc..) ? Adica daca tot vreau un 4x4 chiar sa-l pot folosi cum trebuie, nu numai iarna cand e zapada sau pe un drum forestier usor...

  • ian, vineri, 02.03.2012 08:57

    la banii astia iti iei un forester ......deci nu cred ca mai are rost sa discutam..daca tot vrei un 4ori4.....

  • TIKA, vineri, 02.03.2012 09:47
    Nimeni si nimic=0

    Daca a zis nimeni in domeniu ca asta nu e capabil cu 4x4 asa e!NU MAI CONTRAZICETI!!Astia trebuie ca fiarba in propria prostie; eu asa i-as condamna! Ce ar trebui sa intelegem ca cei de la AM au fost la drive test, iar cand au intrat in masina o alta masinarie malefica i-au spalat pe creier si le-a zis "Sa dati nota mare!!!Sa dati nota mare!!! ca sa ne creada prostii din romanica (o mega piata pentru noi vindem 900-1000 de buc pe luna)" Parerea mea e ca poti sa iti ei GTR la banii astia dar sunt multi prosti care vor passat alltrack

  • Alex Radoi, vineri, 02.03.2012 09:57

    Eu mi-as lua un Freelander, echipat full-option si cu dieselul de 190cp la 39.000eu

  • @@ALAN HARPER, vineri, 02.03.2012 09:58

    pune te rog linkul . ca asa iti spun si eu de un text cu veyron si a consumat 4.3 l prin bucuresti.

  • Hadouken, vineri, 02.03.2012 10:16
    @dumbravaandrei

    Ai alege Passatul daca nu vrei sa te simti ca intr-o barca ori de cate ori esti pe un drum amenajat. Nu spun ca VW-ul nu va avea ceva ruliu, dat fiind ca e cu 3 cm mai inalt decat fratele cu tractiune fata, insa nu se compara cu un Crossover. Nici spatiul interior nu ar trebui neglijat. E genul de masina adresata unei nise, insa daca managementul VAG a considerat ca se justifica un asemenea model, nu vad de ce ar trebui sa ne facem noi asemenea probleme.

  • Hadouken, vineri, 02.03.2012 10:18
    @TIKA

    Trebuie neaparat sa iti continui ciclul gimnazial de studii, pentru ca nu se intelege nimic din ce ai scris.

  • TIKA, vineri, 02.03.2012 10:34
    @Hadouken

    Pai daca nu intelegi inseamna ca faci parte din tagma pe care am incercat sa o descriu!Nu toata lumea trebuie sa inteleaga. Am o mare rugaminte!Ai avea ceva impotriva sa.....nu te mai bagi in seama cel putin cu mine.Nu vreau sa dau eplicatii oricarui....vizitator AM THX

  • Hadouken, vineri, 02.03.2012 10:53
    @TIKA

    Sigur. Insa retine ca tocmai mi-ai dat explicatii. Sa inteleg ca te adresai analfabetilor si de aceea imi era greu sa inteleg? You're welcome

  • unckle, vineri, 02.03.2012 11:13

    Adevarul este ca, in momentul in care faci o masina care are pretentiile mai multor clase, o sa superi "fanii" acelor clase. Este imposibil sa nu iti vina in minte ca la 40k (pentru ca pe aici vad pretul "full" al acestui passat) poti sa iti cumperi un 4x4 veritabil -- cu o promotie ceva poti pleca acasa cu un Pajero, landCruiser sau Discovery .. că dai 40k sau 50k ... cinestie, poate forțezi "mâna" și dai. La fel de posibil este sa iti vina in minte o masina cu pretentii ceva mai mari - gen audi/bmw/mercedes .. mai renunti la ceva optionale si, pe la 40k, poti pleca acasa intr-o masina premium, cu 4x4 .. poate si automata. Să incepem un "razboi" al parerilor despre utilitatea si oportunitatea unei astfel de investitii in detrimentul orientarii catre o clasa mai bine definita ... este cel putin absurd ... este ca si cum ai spune ca A6 Allroad - o masina cu un succes enorm - este o porcarie si ca nimeni nu ar vrea asa ceva ... 10 ani de vanzari demonstreaza ca astfel de masini se vand. Personal vad intr-o astfel de masina imbinarea perfecta de confort si utilitate (in A6 nu in passat :P). Am un prieten posesor de A6 Allroad 2.5tdi din 2002 (parca) - masina merge foarte bine, a pornit lejer la -20 in iarna asta si l-a dus pe unde multi dintre noi nici nu se gandeau (evident nu a urcat pe retezat cu ea ... vorbim totusi in niste limite decente).

  • TIKA, vineri, 02.03.2012 11:40
    @Hadouken

    E clar ca nivelul tau de intelegere este destul de LOW, bine nici nu ma astept la minuni din partea ta. Pentru tine am facut o exceptie si am sperat ca si in al 12-lea ceas o sa iti dai seama dar "e grele nu intelegi nimic".

  • uha, sâmbătă, 03.03.2012 16:53
    @Hadouken

    mereu furi curent si vb numai tampenii!atat poti? ON:e fix praf in ochi pt fanii slabi mobilati la mansarda care cred ca poate face mare lucru aceasta masina cu super sistemul ei 4x4. da e buna pt strazile de prin suedia finlanda nu la noi in nametii de aici..plus ca e foarte multi bani si nu isi justifica pretul.

  • Hadouken, duminică, 04.03.2012 11:00
    @uha @TIKA

    Viata e grea si prostia doare, asa ca iti inteleg frustrarea.

  • real value, duminică, 04.03.2012 13:54

    un panda 4x4 are capacitati mai bune de trecere decat acest passat rusine nu? va las pe voi sa ghiciti cum se explica tehnic penibila masina, automarket, si voi multi postaci indoctrinati vw =))

  • Hadouken, duminică, 04.03.2012 17:20
    @real value

    Panda foloseste un diferential cu vasco-cuplaj, ceea ce inseamna ca e o masina cu tractiune fata, ce transmite puntii spate putere abia dupa ce lichidul din diferential devine suficient de vascos in urma frecarii datorate diferentei de viteza intre cei doi arbori. WV foloseste fie un diferential central tip Torsen pentru modelele cu motoare longitudinal amplasate, sau un sistem Haldex pentru cele cu motoare transversale.

  • real value, duminică, 04.03.2012 20:13
    @hadouken

    ce zici tu e mecanica angrenaje si arbori de transmitere a puterii e vorba de ecartamentul fata spate care iti da posibilitatea atacarii unor obstacole cu panta mare fara a te bloca cu botul sau cu spatele masinii incercand sa le abordezi (foarte valabil si la gropi imense) latimea redusa a pneurilor lui panda iti dau o mai buna posibilitate de tractiune cu panda ai sanse mai mici sa ramai blocat si pt faptul ca e mai scurta, adica e mai putin probabil sa ramai intepenit longitudinal pe doua obstacole tinand passatu in aer =rotile in aer

  • Hadouken, luni, 05.03.2012 09:18
    @real value

    Inteleg ce vrei sa spui si ai dreptate. Insa nu cred ca va aborda cineva vreodata un teren atat de accidentat cu vre-una din masini.

  • real value, luni, 05.03.2012 11:16

    sunt de-a dreptul uimit de viitoarea panda 4x4 e frumoasa, polivalenta, cred ca va fi ieftina cu twinair daca ar fi un pic mai spatioasa pentru cei ce stau in spate, si ar fi obtinut un rezultat mai bun la euro NCAP, e tare faina masina, are caracter nu imi plac aceste doua neajunsuri da probabil ca nu se va duce nimeni pe asa teren accidentat cu masinile astea insa nu strica posibilitatile tehnice mai bune pe care le ofera o masina, niciodata nu stii cand ai nevoie uite si in iarna asta astfel de masini ar fi fost de folos, mi se pare cool sa platesti putin (vorbesc de panda) si sa ai atata universalitate intr-o machetuta :)) cred ca mai multi producatori ar trebui sa ofere asa pachete, este o lectie. dar chestia cu spatiul e putin deranjanta

  • ARIAN, marţi, 13.03.2012 00:06
    ESTE FRUM FOC

    VREAU MASINA

  • duster, duminică, 03.06.2012 08:54
    alltrack

    nu se compara cu Dacia Duster 1.5 dci awd. In banii de pasat iti cumperi 2 dacii

  • Soferu', joi, 19.07.2012 15:21

    Cred ca este o masina perfecta pentru oamenii din clasa medie cu familie...cu o masina ca asta probabil nu mai agati "bancurile de gheata" de pe strazile secundare din Bucuresti iarna, poti merge linistit cu ea la pescuit, iarna la munte probabil te poti baga si pe drumuri secundare, probabil portiunile de drum cu probleme sunt resimtite mai greu, pare sigura, spatioasa si confortabila...o gasesc buna si o prefer unui SUV care consuma mai mult si este mai scump...Familistii stiu de ce :)... am citit mai sus ca anumite persoane ar prefera "un Qashqai, ASX, Outlander, Tiguan, RAV4 etc"...de mentionat ca acestea sunt SUV-uri de strada nu cu mult mai capabile decat VW Alltrack, daca vrei 4x4 veritabil atunci avem: VW Amarok, Toyota Hilux, Ford Ranger, Mercedes clasa G...cred ca totul e sa iti identifici nevoile, sa te documentezi si apoi sa cumperi...

  • nasu, duminică, 12.08.2012 22:43

    cum vad eu masina asta: - spatiu similar cu cel din Q7 - taxe ca la un passat normal (destul de mici) - perfect adaptat pentru asfaltul romanesc - poti circula iarna cu ea - poti parca fara stres perpendicular cu o bordura - intretinere mult mai ieftina fata de un suv banal - consum mai mic si viteza destul de buna fata de multe suv-uri etc. etc. etc

  • marin, luni, 13.05.2013 18:46

    URITA SI F. SCUMPA DUPA PAREREA MEA

  • AS, duminică, 09.02.2014 22:16

    O masina foarte practica gen Subaru Forester, care este o masina idela pentru Romania.