Volkswagen Golf Plus

2.0 TDI 140CP Highline

Interior

3.5

Interiorul este unul dintre punctele cheie in alegerea unui Golf Plus in defavoarea unui Touran sau a unui Golf standard. Asa cum spun si cei de la Volkswagen atunci cand vorbesc despre Golf Plus, modelul ofera “ceva mai mult spatiu” decat versiunea standard a celebrei compacte germane. Desi design-ul interior al celor doua modele este aproape identic, iar schimbarile fata de generatia precedenta a lui Golf Plus sunt insignifiante – cum ar fi amplasarea diferita a fantelor de aerisire de la instalatia de climatizare si schimbarea configuratiei acestora, spatiul suplimentar poate fi observat in fiecare coltisor al modelului din Wolfsburg. Principala diferenta dintre Golf si Golf Plus se afla la nivelul antifonarii, care nu este la fel de “serioasa” la MPV-ul german cum este la Golf-ul standard. Diferenta poate fi sesizata la viteze ridicate – folosite doar pe autostrada, precum si in cazul rularii pe suprafete precum piatra cubica, unde zgomotul de rulare va fi ceva mai pronuntat in cazul lui Golf Plus. Spatiul suplimentar compenseaza din plin acest mic neajuns, deoarece Golf Plus are un portbagaj de 550 de litri, cu 200 de litri mai mult decat in cazul lui Golf. Din pacate pentru Golf Plus, aspectul clasic pe care il prezinta interiorul sau poate fi un mare neajuns in ochii clientilor atrasi de anumite artificii de design. In comparatie cu alte MPV-uri bazate pe o compacta, Golf Plus are un design fad, in stilul clasic prezentat de teutoni.

  • Stelian_Opincariu, joi, 13.08.2009 23:01

    Ceea mai buna masina din segmentul compact european! Binenteles cu mult mai slaba decat cele americane............

  • Claudiu, joi, 13.08.2009 23:07
    VW

    mie unu mi se pare cea mai buna ....si fata de cele americane

  • xss, joi, 13.08.2009 23:49
    un golf umflat cu pompa...

    sa asteptam noul Scenic mai bine... va arata si se va comporta mult mai bine decat ce ni se prezinta aici... se pare ca va avea un motor 2.0 dCI la 175 CP

  • victord1970, vineri, 14.08.2009 00:49
    date tehnice gresite

    momentul motor nu este de 320 Nm ci de 250Nm si este intre 1500-2500 rot/min..............deci un motor foarte slab...............un motor de 2 litri si 110 cai amarati , mai bine zis, poney .............pai toti ceilalti constructori auto europeni au motoare de 1.4-1.6 litri la performantele astea , cine draq da pe tigaia asta 20.000 de euro ?.

  • cst, vineri, 14.08.2009 01:05
    trtrtrtrtrtrtrtrtr

    Iar diesel frate! VW are moatoare foarte bune si pe benzina, cu ele nimic? Cam toate testele de anul asta au fost cu diesel ( stiu ca nu e vina voastra si ca asa vine de la inportator ) la Megane de exemplu cel mai puternic motor momentan e diesel. De ce? Ne transformam in continent agrar.

  • ionel, vineri, 14.08.2009 08:10
    poze

    faine poze ai facut de data asta...chiar imi place cum au fist prelucrate. Bravo!

  • my, vineri, 14.08.2009 09:26
    mmm...

    masina mi se pare uratica si parca nota e cam umflata...motorul de 2 litri dezvolta o putere destul de scazuta.nota 10 la tehnologie doar pt sistemul de parcare la fel mi se pare cam mare...

  • c, vineri, 14.08.2009 09:41
    ugly car

    uratzica masina

  • McLaren, vineri, 14.08.2009 09:55
    Golf Plus

    Nu mai devreme de acum 1 luna am avut inchiriata o astfel de masina in germania pentru 4 zile. Motorul era un 1.4 aspirat si gafait ce m-a obligat sa fac autostrada numai in treapta 4 pentru ca intr-a 5-a pierdea viteza (nici daca schimbam la rosu nu reuseam sa prind un picut de cuplu intr-a 5-a si daca mai eram si un pic in urcare era deja subturat). Scaunele nu aveau reglare lombara dar mi s-au parut extrem de incomode. Am condus destule masini fara reglare lombara si m-am simtit mai odihnit decat in noul Golf Plus. Bordul mi s-a parut cel putin ciudat. Ma asteptam la o evolutie fata de versiunea anterioara dar schimbarile sunt mici si nu prea importante. Cotiera era pozitionata foarte prost si nu avea un rol foarte mare in odihnirea mainii la drumurile pe autostrada. In ciuda faptului ca este foarte mare (un plus aici pentru senzatia in interior unde ai spatiu destul deasupra capului), portbagajul mi s-a parut destul de mic. 4 trollere de dimensiuni medii ne-au obligat sa facem puzzle cu ele ca sa reusim sa le bagam pe toate. Un plus pentru aerul conditionat pentru ca are extrem de multe guri de aerisire si poti in felul asta sa simti mai bine aerul plimbandu-se in masina. Suspensie foarte moale (mult mai moale decat ma asteptam). Ca sa il parafrazez pe colegul din drepta cand luam curbele cu 150 pe autostrada, "hai sa ne aplecam ca la motociclete si sa punem genuchiul jos ca sa nu o ia la vale). Cutia de viteze era mizerabila atat prin etajare cat si prin pozitionarea schimbatorului in masina. E prea jos si prea mica. Materialele de interior sunt jalnice si mi-au lasat o impresie proasta mai ales ca masina avea 3 greierasi (2 in portiera mea si al 3-lea pe undeva pe la nivelul volanului) in 8100km (cat avea la bord in momentul in care am luat-o). Am facut aceste comparatii cu Leonul 2 pe care il conduc precum si cu Civicul 5d al colegului cu care am fost. Dupa 4 zile nu doream decat sa scap de aceasta masina si mi-am promis ca nu mai iau asa ceva de la inchiriat chiar ca trebuie sa imi platesc eu trecerea la alta clasa. Trec la final un plus insa catre consum. In ciuda faptului ca am hingherit masina intr-un hal fara de hal (mai mult de nervi ca am avut ghinionul de asa ceva), consumul a fost destul de bun. In 1300km cat am facut in astea 4 zile am avut un cosum mediu de 8.9%, un plin fiind facut cu Shell V Power (consum ceva mai ridicat decat benzina obisnuita ROZ 95). Am uitat sa spun ca masina era dotata in standard cu senzori de parcare fata-spate ce au ajutat destul de mult in parcarea aglomerata a hotelului. Per total nota pe care i-o dau masinii (in gen automarket) e un 60 maxim 65.

  • CTA, vineri, 14.08.2009 10:05
    asta masina?

    Asta e masina??? daca o sa stai cu ea in sevice mai tot timpul cum se intampla la mai toate Vw de zici ca e pom de craciun la cate becuri se aprind in bord si umbli cu bidonul de ulei dupa tine...mai bine lipsa.

  • CTA, vineri, 14.08.2009 11:09
    .

    ...oricum...cam mare punctajul Automarket !!!

  • Vasi, vineri, 14.08.2009 11:34
    hai sa fim seriosi...

    e mult prea mare nota la Motor / Transmisie

  • xss, vineri, 14.08.2009 11:35
    nu stiu de ce mie imi pare o...

    balena esuata :))

  • lexion, vineri, 14.08.2009 11:51
    Another shadow for the roads by VAG

    ah....foarte urata, nu ca ar fi vreun VW frumos , dar Golful acesta pastreaza aceeasi imagine plictisitoare . Nu vad nimic special la masina asta, nimic sa te faca sa o cumperi......

  • spaniolul, vineri, 14.08.2009 12:42
    insipida

    am condus masina asta si nota e la fel de umflata ca masina..

  • cozappz, vineri, 14.08.2009 19:16
    "Golf"

    @victord1970: 250Nm are motorul de 1.9, aici este vorba de cel de 2.0L. @McLaren: cata dreptate ai! Daca VW ar pune numele de "Golf" si pe o bicicleta cu motor, fraierestenii ar da imediat banii pe ea ca doar e Golf. Iar daca mai cumperi si varianta cu motor de 1.4L (cum a condus McLaren), iti meriti soarta!

  • victord1970, vineri, 14.08.2009 20:14
    @cozappz

    tot ca mine este , acest motor de 2.0 litri are 250 Nm , momentul maxim, poti sa verifici pe vw.de , ca pe vw.ro inca nu au aparut datele tehnice despre masina asta.......320 Nm are varianta de 143 Cp la 4200 rot/min

  • aramis, vineri, 14.08.2009 20:58
    @victord1970

    Cocosel cred ca tu ai vazut masini doar in poze,de condus....Confunzi varianta de motor 2.0 tdi(143cp)care este montata exclusiv pe audi cu cele 2 variante de la vw adica 2.0 tdi cu 110,140cp si si respectiv 250 si 320 nm.Deci,pentru cultura ta "din generala" mai informeaza-te!Avem o vorba pe la noi pe la "tara":incearca si cu o femeie,merita(analogia o faci tu)!!!!

  • victord1970, vineri, 14.08.2009 21:44
    @aramis

    nu ai inteles nimic , si tu faci confuzia asta , si aia cu femeia tot pe mana ta o las...............si apropo , ce are condusul masinii cu datele tehnice ale unui motor , puteai sa te uiti unde am scris eu si sa nu mai bati campii.............si stai linistit ca am masina

  • unu, vineri, 14.08.2009 23:08
    msina asta e in plus

    ori cumperi un golf 6 ori un touran (daca vrei spatiu). Masina asta nu prea isi are locul.

  • aramis, sâmbătă, 15.08.2009 18:22
    @victord1970

    Cocosel imi jignesti inteligenta,asa ca nu ma mai obosesc sa-ti raspund in termeni tehnici ca oricum esti depasit de subiect.La varsta pe care pretinzi ca o ai esti expirat tehnic(vezi ce plastic sunt).Si acum mi s-a luat o piatra de pe inima cand am aflat ca ai masina.Indesit,Bosch,Zass....????!!!Mergi pe burta ca e apa mica(tot o vorba....)

  • wta, duminică, 16.08.2009 10:24

    wow! e incredibil ! ce PASIUNI starneste masina asta! =)))))))) big kk:))

  • kkk, miercuri, 19.08.2009 11:50

    ma intreb de ce nu mai fac un model intre Golf si Golf Plus si sa se numeasca Golf M Plus (cu M de la MediumSize) ..

  • pm, joi, 20.08.2009 14:32
    voi

    numai papagali pe aici...care isi dau cu parerea fara ca macar vreodata sa se fi suit in alta masina decat 1310 mostenit...hai sictir...

  • ***, luni, 24.08.2009 12:21
    @Golf 6 Plus

    duceti vaca la abator ca e stearpa !

  • adi, duminică, 29.11.2009 10:26
    mie imi place

    eu am touran si imi e putin cam mare de aceea mi-am luat G6plus si e super, depinde fiecare la ce o foloseste...