Volkswagen Golf Cabriolet

1.2 TSI BlueMotion Technology cabrio

Siguranta

5.0

Derivat din fratele său cu cinci uşi, Golf Cabrio preia toate trăsăturile acestuia în materie de siguranţă. Automat vorbim de cinci stele în cadrul testelor EuroNCAP şi unul dintre cele mai bune rezultate la capitolul protecţia pasagerilor adulţi. Nu mai vorbim de sistemele de siguranţă active şi pasive, care se vor strădui să vă ferească de incidente chiar şi atunci când sunteţi "furaţi" de peisajul din jur.

Compactul vine în standard cu ABS şi EBD, controlul tracţiunii şi stabilităţii, centuri pretensionate, şapte airbaguri, dintre care unul rezervat genunchilor şoferului, şi, aşa cum trebuie în cazul unui cabrio, un sistem activ de protecţie împotriva răsturnării.

  • narcis, luni, 11.07.2011 15:02

    Bogdane frumos review ai facut.ma bucur ca ai subliniat toate aspectele testului.esti un adevarat profesionist.m-as bucura sa faci tu cat mai multe teste.bravo!

  • Hadouken, luni, 11.07.2011 15:12

    mi-ar fi placut sa vad macar o poza cu acoperisul ridicat... in rest pare o masina ideala... daca sunt pe gustul tau genul asta de masini.

  • heike künzel, luni, 11.07.2011 16:00

    Masina asta in Germania e un succes.Iese din nou in evidenta marketingul acestei marci!

  • dragos_thaci, luni, 11.07.2011 16:09
    !

    Foarte interesant cum voi "reusiti" sa scoateti abia in afara, consumul dat de producator pt. oras ! Asta in conditiile in care AutoBild a avut un consum in tot testul, de 6,6 %. Test complex, care, pe langa rularea propriu-zisa, cuprinde acceleratii 0-50; 0-100; 0-130 km/h,reprize ce tin de elasticitate..60-100 (tr. 4); 80-120(tr. 6), dar si teste de franare. Aceste teste ridica de cele mai multe ori consumul, dar se pare ca ei reusesc chiar si asa sa consume mai putin decat voi in extraurban. Sa fie oare doar calitatea combustibilului de vina ? Asa de tare ma indoiesc ! Pe langa altele, ar trebui sa dati la fiecare articol, cati km are masina testata. Asta e un lucru foarte important. Cele mai mult masini ale voastre sunt aproape noi. Iar consumul la masinile cu putini km, care n-au iesit din rodaj, este irelevant.

  • fny, luni, 11.07.2011 17:01
    G6 cabrio vs Eos

    Care sunt diferentele intre G6 cabrio si Eos?!

  • VW= FAS AUTO, luni, 11.07.2011 18:27

    O INCERCARE MODESTA A CELOR DE LA VW SA VANDA ACELASI KKT CU ACELASI AMBALAJ DAR CU ALT NUME. TIPIC VW. DACA VOI SPUNETI JOS PALARIA EU SPUN CU MANA PE INIMA CA E ACEEASI MARIE CU ALTA PALARIE. O PALARIE DIN MATERIAL TEXTIL.CE ROST AVEA MASINA ASTA DIN MOMENT CE EXISTA EOS ? DECI VW CHIAR ISI BATE JOC DE CLIENTI NUMINDU-L ALTFEL DECAT EOS SOFT TOP IN CEL MAI BUN CAZ. ORICUM ARATA JALNIC PENTRU PRETENTIILE LOR. NU POTI COMPARA STRUTOCAMILA ASTA CU UN 308 CC SAU UN ASTRA TWINTOP NICIODATA. VW A CAM LUAT-O PE ARATURA DIN PACATE.

  • unckle, luni, 11.07.2011 18:52

    @test - ok, probabil singurul VW care si-a pastrat identitatea. dragos.. tu tot timpul ai impresia ca se minte in aceste teste.. problema ta este ca, pe langa ca ai doar cativa ani de permis, o Vectra "vechiuta" (masini foarte bune daca ma intrebi pe mine) si stai in Iasi .. mai ai si o oarecare reticenta in a "crede". Ar trebui sa ai in vedere ca traficul din Bucuresti nu prea se poate compara cu alte localitati.. si asta din simplul fapt ca in bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin ;). Realitatea este ca intr-o dimineata un pica mai "altfel" poti sa mergi cu masina la fel ca in dimineata precedenta dar sa consumi 1% in plus ... doar pentru ca 1% dintre "compatrioate" au decis ca bate vantul prea tare si le strica parul pana la metrou ... iar cartea tehnica este valabila pentru cei care au 10milioane de euro in cont si care merg pe strada fara sa vrea sa si ajunga undeva la timp ... si cum la noi nu prea este cazul.. ne mai grabim. Nu neaga nimeni ca nu poti sa mergi si cu consumul din carte ... macar o data in viata... dar ca sa faci asta trebuie sa nu ai altceva de facut in ziua aia (si sa nu ploua.. ca daca vremea iti face figura... numai impinsa mai scoate masina aia consumul din carte)

  • LauCalin, luni, 11.07.2011 19:47

    Dragos, este greu sa ajungi la consumul declarat de constructor sau sa te apropii de el. Si sigur sti de ce, pentru ca sunt anumite tehnici standard atunci cand un producator stabileste consumul (gen temp., se merge cu 2 pers. in masina, fara ac, se schimba treptele doar la o anumita turatie, se verifica presiunea in pneuri etc.). Ideea e ca nimeni dintre noi nu procedeaza asa cand verifica consumul. Nici cei de la AM. Si eu cred ca e mai bine asa. pentru ca se apropie mai mult de un consum pe care il putem avea mai multi, adica la consumul real. :) On topic: eu nici pana acum nu inteleg de ce ti-au cumpara un Golf Cabrio. :-/ Poate ma ajutati voi.

  • dragos_thaci, luni, 11.07.2011 20:05
    @unckle

    Amice, a nu stiu cata oara vorbesti de pe campii si fara nicio legatura, ori fara procesezi corect ceea ce spun. In primul rand, eu dadeam niste exemple de oameni care intr-adevar stiu sa testeze masini si care au si aparatura necesara, in speta, cei din Germania si NU DE MINE. Si am sa continui sa dau aceste exemple, mai ales de la ADAC, cei care, probabil, sunt cei mai buni oameni din lume in ceea ce priveste lumea auto. In al doilea rand, ce treaba are masina mea personala ?! :) Pe ea am facut probabil cei mai putini km din experienta mea. Si sunt destui km, stai tu linistit. In al treilea rand, nu era vorba in niciun caz de vreo minciuna din teste, LOL. Se pare ca te prinzi mai greu. Pe langa alte chestii despre care nu vreau sa discut, mai este confuzia asta intre consumul dat de constructor si felul in care testeaza ei masina. Sunt doua lucruri total diferite si e complet gresit sa le puna impreuna sau sa le compare, asa cum fac TOT TIMPUL. Ca sa nu mai spun de klimotrajul masinii, care poate influenta cu cativa litri buni consumul, asa cum am spus mai sus. In al patrulea rand, am ajuns si eu de vreo cateva ori prin traficul din Bucuresti, cu diferite masini si fara schimbari ale valorilor normale de consum, deci stiu care-i treaba, stai tu calm. La fel de bine cunosc si stilul bucurestenilor( nu la toti, dar foarte raspandit), care fac intrecere de la un semafor la altul, iar apoi pun frana de parca ar avea saci de cartofi si nu oameni, drept pasageri. N-am inteles niciodata de ce fac asta. Eu care mergeam normal, ajungeam la acelasi semafor, in dreptul lor :)). Ei se pare ca nu se prindeau ca nu ajung mai repede undeva, desi consuma aiurea combustibilul, discurile si placutele. Nu numai acolo e treaba asta, dar acolo e cel mai raspandit fenomenul. Ma rog, deja ma intind prea mult. Te-as ruga sa citesti cu mai multa atentie, daca tot te obosesti sa-mi raspunzi la ceva, pe viitor.

  • dragos_thaci, luni, 11.07.2011 20:12
    ...

    Binenteles, cateodata ceea ce este in Buc. nu se poate numi trafic, ci niste ambuteiaje totale si din nou, nu e corect sa dai vina pe constructor sau pe masina pt. dezastrul de acolo.

  • victor, luni, 11.07.2011 20:51

    imi place de LauCalin pt ca e realist! bravo! tine-o tot asa!

  • Hadouken, luni, 11.07.2011 21:31
    @VAG=FAS

    invata sa folosesti tastatura inainte sa postezi. Vezi tu, luminita aia care se aprinde cand apesi pe un buton din stanga, indica ceva....

  • antonny, luni, 11.07.2011 22:43
    *****

    consum de 5 de stele ,oare de ce ?? pentru mine e de plans un motor de 1.2 tsi sa consume atat .......pai 1.6 dupa skoda in oras la orice ora cu AC consuma 10% iar extraurban la 110 km/h consum 7,8 ,alt ex . 1.4 16 v 101 cp in oras 10% iar extraurban 115-120km/h 8,5 ........307 cc arata mai bine .......nu as da 21500 euro pe o masina cu motor de 1.2 tsi ,vorba colegului e un" FAS "

  • ScorpyonVAG, marţi, 12.07.2011 09:12
    @

    Am citit cu entuziasm acest articol. Bravo Bogdan !

  • Cata, marţi, 12.07.2011 12:09
    Nu aici e locul disputelor!

    @dragos_thaci: aici nu e locul unei dispute cu alti useri. De ce nu va contrati pe messenger, facebook sau alte retele de socializare? Eu vreau sa citesc niste pareri pertinente la acest articol, nu dispute personale intre useri!

  • VW= FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 13:01

    Hadouken - daca nu suporti frustrarea in momentul in care imi citesti comentariul TI-AS RECOMANDA ALT SITE,ALTE ARTICOLE,POATE ALTA MARCA DE CARE SA NU FII OBSEDAT SI SA TE SIMTI JIGNIT PANA IN MADUVA OASELOR CE TI-AM JIGNIT DUMNEZEUL SUPREM - VW.MAI OAMENI BUNI LA VOI PE ULITA CHIAR NU ATI AUZIT SI DE ALTE MARCI ? VW E O PENIBILITATE PENTRU FRAIERI - AU ACELEASI TEHNOLOGII DE 10 ANI DINTR-UN GOLF AU FACUT UN JEEP-TIGUAN , L-AU MICSORAT SI AU SCOS CICA UN POLO ,DIN GOLF 5 AU FACUT HOCUS POCUS SI A IESIT ACELASI GOLF 5 CU ALTE LUMINITE DE CRACIUN SI COLCA PESTE PUPAZA - ASTA MAI LIPSEA AU TAIAT UN ACOPERISUL SI AU SCOS GOLF CABRIO... P-E-N-I-B-I-L ! DUMNEZEU SA VA IERTE TARANUSILOR. "TEDEIIII PAOAR" =)))))

  • @VW=FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 17:30
    "Jeep" Tiguan!Zau?De cand Tiguan e produs de Jeep????

    In alta ordine de idei:Bmw a luat un seria 5 ,l-a facut mai mic si a iesit un seria 3.Dar nu s-a oprit aici,ci a luat aceeasi serie 5 a facut-o mai mare si a iesit seria 7.Ce sa vezi a luat un x5,i-a taiat plafonul si a iesit un x6.Dar nici aici nu s-au oprit,acelasi x5 l-au taiat si au facut un x3.Si pot continua la nesfarsit cu Mercedes,Audi,Volvo...Asta pentru un "cunoscator" ca tine se numeste lipsa de imaginatie,pentru "fraerii" aia care scriu de zeci de ani in reviste auto se numeste identitate de marca!Dar ce sa-i ceri unuia pentru care orice SUV,SAV(nu te agita ca nu e injuratura) se cheama "jeep".Sa injure,sa jigneasca,sa arunce cu noroi stie orice prost.Fa un comentariu constructiv nu scuipa sau esti...Nu,nu cred,tu esti doar un fin cunoscator al domeniului auto iar eu un profan care nu pricep subtilitatile tale.Ura asta a ta fata de tot ce insemna VW vine dintr-o frustrare ca nu poti,nu-ti permiti sau din spiritul de turma care te impinge sa "huoo"??Sau ambele..Sper doar ca nu e patologic!Semnez cu drag " un taran cu tsi"(de 211cp)

  • VW= FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 17:59

    intamplator am un seria 5 e 60 de 260 de cai si da bmw a facut un seria 5 mai mic din seria 3 dar e diferit mult ca si design. nu poti compara vw cu bmw. vw in cel mai bun caz se bate si el acolo cu kia si renault. daca tu te lauzi ca ai vw esti chiar indraznet. design-ul la vw inseamna niste linii de dubita puse pe toate modelele si niste faruri copiate de la audi. ni ti se pare cam penibil ? mie mi se pare extrem de jenant.

  • andrey11, marţi, 12.07.2011 22:01
    @unckle

    ma amuzi cu datele tale"bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin " De unde ai informatiile?? Antena 3?:)) In bucuresti/inlfov sunt inmatriculate masini care circule in toata taara, gandeste'te la zecile de mii de masini care se vand in leasing, si circula in orase precum Iasi, Cluj Timisoara sau in orice alt oras din tara. Unde crezi ca sunt inmatriculate aceste masini?? normal, in bucuresti/ inlfov pt ca aici este si sediul central al companiei de leasing. Deci...dupa ce se cesc anumite statistici, acestea trebuiesc si interpretate, nu doar citate din anumite surse mai mult sau mai putin oficiale. PS: nu contest aglomeratia din bucuresti!!! ma bucur ca iasul este cat de cat mai rasuflat din acest punct de vedere

  • Florin, marţi, 12.07.2011 22:12
    noul Cabrio

    Betooooonnnnn! De cand astept sa iasa masina asta ...... Ma bucur ca cei de la VW au vazut intr-un final potentialul acestei versiuni de Golf. Excelent !!!

  • @VW=FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 22:49
    O da!!

    Si marmota invelea ciocolata in staniol...

  • @VW=FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 22:52

    Nu ne-ai lamurit si pe noi cum e cu Jeep-ul Tiguan!Muahaha!!!

  • VW= FAS AUTO, marţi, 12.07.2011 23:37

    lasa mai taranusilor ca stiti foarte bine acest cuvant romanizat pentru suv.doar voi l-ati inventat. dar ce sa stie niste agricultori mandri ca au masina "nemteasca tedeiiiii" ! =)) si dacia e o marca prezenta mai rar pe strazi decat vw dreacu. cu asta va laudati voi ? daca vreti ne intalnim sa aveti si voi ocazia odata in viata sa mergeti cu o masina cu adevarat germana nu stifturi marca wc cu tehnologia aia de tractoras - fumigena. A SI AM SI EU O INTREBARE PENTRU VOI : VA SPUNE CEVA IARNA PE ULITA ? =)))) PARCA ASA SE NUMESC LA TARA STRAZILE ... VW= MASINA POPORULUI SI CU ASTA AM SPUS TOT.

  • ecko, miercuri, 13.07.2011 00:38

    prea scump...prea ca la tara :))

  • @VW= FAS AUTO, miercuri, 13.07.2011 02:07
    Ti-ai dat arama pe fata

    Am avut dreptate,esti frustrat din cauza lipsurilor iar partea cu spiritul de turma:esti intruchiparea lui!Nu estii caz patologic ci doar sarac la minte,cu duhul..etc!N-ai avut in viata ta o masina decat cel mult pe desktop-ul cutiei de pe care tastezi!Te iert esti nevinovat!Nu te mai bag in seama ca o sa incepi sa te crezi cineva iar tu,esti un NIMENI!!

  • @VW= FAS AUTO, miercuri, 13.07.2011 10:53
    @VW= FAS AUTO

    Pacat ca de fiecare data cand citesc cate un articol care sincer ma intereseaza, cum sunt cele despre modelele VW si Audi - eu fiind un posesor foarte multumit de VW - trebuie sa dau peste cate un frustrat ce "detine" un model "superior" al vreunei hyper-marci sau la nivelul rotii caruia nu se ridica nici o alta marca, si care este atat de limitat incat debiteaza numai prostii si polueaza lista de comentarii. @VW= FAS AUTO, daca esti atat de dezinteresat de vw si atat de "pasionat" de bmw, comenteaza te rog la articolele BMW sau mai bine du-te pe forumurile "radicalistilor" BMW si dezlantuie-te. Si mai bine, urca-te in Seria 5-ul tau, da drumul la clima si racoreste-te putin in trafic ... sau e un lux prea scump ... atunci iti recomand un vw fiabil, economic si usor de intretinut.

  • WC GETA, miercuri, 13.07.2011 12:07

    CE GHENA DE MASINA =)))) HAI CA MA DISTREZ TARE CU VOI TARANUSII CARE VAI DOAMNE SE SIMT VIOLATI SUFLETESTE DE COMENTARIILE CELOR CARE MAI VAD SI ALTCEVA IN FATA OCHILOR DECAT MARCA POPORULUI AMARASTEAN - VW. :))) TU NICI NU STII PE CE LUME TRAIESTI : INTAI ZICI CA NU MA MAI BAGI IN SEAMA DUPA CARE CE SA VEZI TE BAGI DIN NOU IN SEAMA CU MINE .INSEAMNA CA CHIAR CONTEZ PENTRU TINE . SIMT CA TRAIESC CAND MAI VAD CATE UNU' CU GOLF GTI CA VREA SA SUFERE DE SCARTZ LA SEMAFOR DAR DUPA CATEVA SECUNDE ABIA SE MAI VEDE IN OGLINDA RETROVIZOARE...AHHH CE FRUMOASA ESTE VIATA =))))

  • Akiko, miercuri, 13.07.2011 13:10
    @melteanul ani VW

    Tata are o vorba "nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita"!!"Prietene",tu esti foooarte odihnit!Mi-as paria viata fara teama ca mi-o pierd,ca esti fix generatia asta "isteata" care nu a luat bac-ul acum si faci parte din looserii de or sa mai incerce si la toamna.Nu esti decat un cocalar ce se viseaza la volan de "bemveu" si asculta Salam si Guta toata ziua!D-aia suntem o tara de rahat ca sunt multi ca tine ce se vand pe o galeata portocalie iar la mitinguri in loc sa protesteze danseaza pinguinul!Imi pare rau ca administratorii site-ului asta permit astfel de posturi cand aici ar trebuii sa fie o discutie constructiva nu o intrecere care injura mai tare!Eu ti-as da ban pe vecie!Poluezi un loc frumos!Cat despre masina,mie imi place si ma doare in cot daca tu apreciezi sau nu asta!

  • Akiko, miercuri, 13.07.2011 13:11
    @melteanul ani VW

    Tata are o vorba "nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita"!!"Prietene",tu esti foooarte odihnit!Mi-as paria viata fara teama ca mi-o pierd,ca esti fix generatia asta "isteata" care nu a luat bac-ul acum si faci parte din looserii de or sa mai incerce si la toamna.Nu esti decat un cocalar ce se viseaza la volan de "bemveu" si asculta Salam si Guta toata ziua!D-aia suntem o tara de rahat ca sunt multi ca tine ce se vand pe o galeata portocalie iar la mitinguri in loc sa protesteze danseaza pinguinul!Imi pare rau ca administratorii site-ului asta permit astfel de posturi cand aici ar trebuii sa fie o discutie constructiva nu o intrecere care injura mai tare!Eu ti-as da ban pe vecie!Poluezi un loc frumos!Cat despre masina,mie imi place si ma doare in cot daca tu apreciezi sau nu asta!

  • unckle, miercuri, 13.07.2011 13:34

    andrei ... pe langa faptul ca ma bucur ca te amuz as vrea totusi sa te rog sa te gandesti ca nu sunt shiar atat de multe masini pe leasing care circula in alte localitati .. cine stie, poate 10% din totalul celor inmatriculate in Buc.-Ilfov .. s-a trecut la inmatricularea masinulor cu numere gen B-314-ZDA tocmai pentru a face loc in plus fata de cele peste 1,5 milioane de combinatii gen B-05-UGI existente (am folosit 2 combinatii un pic mai "de cartier" si imi cer scuze de la cititorii mai pudici...si sper sa nu fi incalcat atat de tare regulamentul :P ) ... asta ar trebui sa spuna ceva despre numarul de masini .. nu tre sa te uiti la Antene sau iRealitatea :) ... si .. asta cu "in bucuresti+ilfov sunt inmatriculate mai multe masini decat oameni cu buletin ;)" era o "metafora", nu trebuia interpretata literal ca un fapt ce are in spate un recensamant exact al populatiei si al masinilor .. ce draq.. mai glumim si noi.. @VW= FAS AUTO ... stai calm:) @Dragos - nu demult ne spuneai cum ca ar trebui sa mergem "usurel" cu masina, sa nu "turam prea tare" , sa mergem "la consum".. etc. ... dar sa stii ca unii dintre noi trebuie sa si "ajunga" acolo unde merg. Permite-mi sa am o parere un pic altfel despre opinia ta cu privire la cat ar trebui sa consume o masina. Cunosc destul de multi oameni, posesori de masini (diferite ca marca si model ... ) si pot spune ca inca nu pot numi unul singur care sa poata conduce prin bucuresti si imprejurimi cu un consum de max. 10% peste datele din cartea tehnica. Acesta este motivul pentru care inclin sa cred ca cifrele obtinute de AM in conditii normale de trafic sunt OK ca "informatie" - nu "certitudine" in 100% din cazuri. Masina de 1,4tone + pasageri care consuma 8-9% in oras este "reala" ... aia care consuma 6% este cam trasa de par ... oricat ai vrea sa dai dreptate celor de la ADAC sau AutoBild trebuie sa ai in vedere ca pe la ei p'acasa nu se circula ca prin romanica/bucuresti.

  • Alin, miercuri, 13.07.2011 14:20

    nu sunt de acord cu limbajul celui supranumit :D VW=FAS AUTO ,mai ales cu capslock dar cam are dreptate in ce priveste vw. pe mine unul nu ma coafeaza nici un model vw in afara de phaeton . insa as vrea sa va spun ca pentru mine soferii de passat si golf parca au ajuns ca taximetristii , de parca doar ei au masini si restul au carute.cam asa se poarta in traficul asta si asa aglomerat si enervant. imi pare rau de impresia asta pe care mi-am facut-o ,dar nu exista unu cu golf care sa isi vada de drumul lui ,trebuie sa o ia prin fata la refugiu sau sa faca slalom printre masini fara semnal.la fel si posesorii de bmw,in general aia cu rable ... sanatate !

  • Vucea Marian, miercuri, 13.07.2011 15:33

    eu nu inteleg .care e diferenta dintre eos si ...eos golf ?

  • slv83, miercuri, 13.07.2011 20:54
    eos

    Diferente sunt : -de design, ce difera la Eos -interiorul lui Eos este finisat cu materiale superioare, fiind si diferit -Eos are hard-top iar Golful acoperis textil -Eos e mai scump si mai mare! @Automarket- nu ar trebui sa permiteti postari ale unor giboni frustrati si agramati gen FAS-AUTO! Poate pe voi va distreaza insa pe mine nu pt. ca nivelul de calitate al site-ului scade!

  • Hakkinen, miercuri, 13.07.2011 22:47

    pai daca nivelul de calitate conteaa la tine ar trebui sa iti scoti batul din c_ur si sa vezi cat de praf au ajuns vw in ultima vreme ? ce rost are un eos mai prost ? probabil esti vreun indoctrinat gen VW-DUMNEZEU PE PAMANT ,cu care nu prea poti purta un dialog .sper ca nu .ziceai de calitate? calitatea vw e execrabila...in ultimii 3-4 ani ,ca inainte chiar ii simpatizam pana m-am urcat intr-un passat cc ca sa a surpriza sa fie acelasi interior de passat b6 . asa ceva mi se pare bataie de jos.aceleasi materiale ,pe alocuri de calitate mai slaba,dar macar de ar fi asta problema. nu e.problema e ca vw scoate aceeasi marie cu alta palarie si o ambaleaza ca fiind sapca.

  • @Hakkinen, miercuri, 13.07.2011 23:47

    Nu inteleg ce legatura exista intre calitate si faptul ca Vw ofera pe mai multe modele un interior asemanator? Intelegi conceptul de calitate? Poate vrei sa te referi la respectul fata de client, care te asigur ca e mai mare decat la alte marci de volum. Cateva exemple: Peugeot, Toyota, Citroen ofera acelasi model cu sigla diferita (C1- Aygo- 107). Mitsubishi, Citroen, Peugoet ofera acelasi model de Suv cu modificari minore. Asa cum o numesti? Opel si Fiat folosesc aceleasi motoare diesel. Ford, Citroen, Peugeot si chiar Bmw ofera acelasi motor pe benzina pe clase de masini diferite. Opel si Chevrolet ofera aceeasi masina: Astra si Cruze cu modificari minore. Si exemplele pot continua. Nu suport frustratii care in lipsa de argumente se leaga de anumite aspecte cu importanta redusa in economia problemei dezbatute.

  • WOLF, joi, 14.07.2011 16:54

    Ce ma,intre Cruze si Astra sunt modificari minore ? Adica seamana mult ,dupa mintea ta, probabil la fel cum seamana jetta cu passat sau a 5 sportback cu a 7 si a 6 si a8...si ce o mai fi =)))))) e clar . Si pentru tine vw e Dumnezeu pe pamant....crezi ca e vorba doar de un interior pe mai multe modele? vw foloseste acelasi interior pe 3-4 modele ,aceleasi motoare pe toata gama,de la polo la passat ,aceleasi faruri de duba pe passat polo golf , transporter,etc. si aceeasi platforma de 3 generatii vezi golf. mai sunt si altele da oricum daca pentru tine cruze e la fel cu astra e clar. Esti in lumea ta . :)))

  • audist, duminică, 17.07.2011 01:16
    DOMNUL CU MULTIPLE PERSONALITATI

    Stimate domn ai un buton care se numeste caps lock cand este apasat este ca si cum tipi la cineva si sincer daca esti barbat la cat ai tipat arati a pitipoanca urlatoare si ridicola. Dumnezeul meu si a altora este SUS nu intr-o masina. Este dreptul meu si a altora sa conducem ce masina ne permitem si consideram ca are cel mai bun raport pret achizitie / intretinere si experienta imi spune ca audi / vw din punctul meu de vedere este compania cu cel mai bun raport. Asa ca te rog apasa butonul ala ia un distonocalm si plimbate cu cascarabeta ta inmatriculata in bulgaria.

  • @WOLF, luni, 18.07.2011 23:22

    Este parerea ta. Dar limbajul unor oameni ca tine arata portretul tipic al unui posesor de Opel, talibanizat in negarea a tot ceea ce inseamna VAG. Nu sunt ei dumnezei pe pamant (din contra) dar in segmentul de volum eu cred ca fac legea.

  • @audist, luni, 18.07.2011 23:44

    nu ,ia-ti tu gibonii din familie si da-te mare cu cazanul tau cu numere de germania ca asa e moda...daca tot te dai destept :)))

  • Cu vw adica...taranist, luni, 18.07.2011 23:45
    pentru audist

    duomnule autist ,cauta-ne pe alt site ,poate ne gasesti...

  • audist, marţi, 19.07.2011 13:58
    ultimul post

    scuze dar atata timp cat exista retardati care au dreptul de a posta... :) ma rog un retardat daca te uiti la ora de postare realizezi ca e acelasi prost

  • Mircea, marţi, 19.07.2011 20:03

    hai ma lasa-ne ca tu ai audi cete cobori tu la nivelul nostru ? stai la cutie ca esti NIMENI pe lume agricultorule.

  • audist, marţi, 19.07.2011 22:57
    BAI ALDE MIRCEA BADEA

    SI DACA AM AUDI CE?

  • audist, marţi, 19.07.2011 22:58
    CONTINUARE

    Imi platesc ratele la el, muncesc pentru asta. Nu imi da mama sau tata bani si se scrie ce te nu cete. Cetele sunt de prosti ca tine care vorbesc aiurea. :)

  • pentru nefericitul autist, vineri, 29.07.2011 11:46

    ia-ti cazau' si du-te tare taran cu masina "nemteasca" =)))))

  • paul, sâmbătă, 13.08.2011 15:55

    vw este intr-adevar jalnic :)