Volkswagen Golf 6 GTI

2.0 TSI GTI DSG

Calitate / Pret

2.5
In versiunea testata de Automarket, Volkswagen Golf GTI avea un pret cu toate taxele incluse de 27.318 euro. Pretul ridicat apare din cauza transmisiei DSG, care il face sa fie cu aproape 2.000 de euro mai scump decat versiunea cu transmisie manuala. Totusi, desi varianta echipata cu o cutie de viteze DSG are un pret mai piperat, transmisia face toti banii atat in conditii de trafic aglomerat, cat si in cazul unei sosele libere. Printre rivalii acestui model se numara Honda Civic Type R, Mazda3 MPS, Renault Megane RS, Ford Focus ST si RS. Dintre acestia, Honda Civic Type R este cu o generatie in urma dar are un pret mult mai mic decat GTI, situat in jurul valorii de 24.000 euro, pe cand Mazda3 MPS este cu aproximativ 1.000 euro mai scump decat acest model, dar ofera 260 CP si un nivel diferit de performante. Pretul noului Renault Megane RS nu a fost inca anuntat in Romania, dar acesta are sanse mari sa se situeze sub nivelul la care se afla Golf GTI, facand din Megane-ul mai puternic un rival extrem de serios. In ceea ce-i priveste pe cei doi rivali de la Ford, modelul ST este ceva mai ieftin, pe cand versiunea RS a lui Focus urmeaza sa fie disponibila la circa 30.000 euro. Echivalentul lui Golf VI GTI in materie de performante este Focus ST, deoarece modelul RS dezvolta 300 CP si poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h cu aproape o secunda mai repede.
  • TSI, joi, 09.07.2009 19:04
    performante mediocre...

    stai sa vina Meane RS !

  • Flaviu C, vineri, 10.07.2009 03:41
    18%??

    asa ceva.... SLK 230 Kompresor din 2000 nu consuma atat....la 193 de cai ai lui... si asta acu 9 ani... si fiti siguri ca ii mai rapid...

  • alex, vineri, 10.07.2009 05:43
    golf

    EU as zice stai sa vez ce poate focus rs nu megane

  • Bogdan, vineri, 10.07.2009 07:54
    Tehnologie 10 din 10 ?!!!

    Nu cred ca se apropie de tehnologia de nota 10 , dupa cum vad ca a fost apreciata aici, eu in tehnologia unei masini a-si include si motorul si alte subansamble mecanice nu doar un sistem multimedia cu touch screen , oglinzi cu sistem anti-orbire si alte chestii marunte asemenea lor.In timpul in care se lucreaza la masini electrice,la tehnologii de monitorizare a soferului in ideea evitarea adormiri acestuia la volan etc etc sa vina VW cu o "super " tehnologie TSI ca sa suga 18-20 l de carburant de la un motor de 2l mi se pare super tare.Astept urmatorul level(tehnologie) de la un motor de 2.2 care sa suga 25-3ol %.

  • Ovidiu, vineri, 10.07.2009 07:56
    Consum

    WOW... Observati in poza 22 pe displayul computerului de bord apare Range 70 km, adica autonomia de carburant cu benzina din rezervor. Acum uitati-va la acul de la benzina ... arata pe undeva pe la 30%... rezulta un consum imens.

  • czs, vineri, 10.07.2009 08:21
    pretul cailor putere

    Bogdan eu cred ca trebuie comparata cu alte hothatchuri ca si tehnologie, nu cu hibride ca sa fie corect. Asa ca mi se pare ok ce au zis baietii si nota primita. Ca si performante si oficialii VW au recunoscut ca GTI nu e cel mai cel, insa e un hothatch civilizat. Acum depinde de gustul fiecaruia ce masina alegi din acest segment. Si slava domnului ai de unde alege... personal cred ca toate sunt bune in felul lor si decizia finala e una emotionala si personala. Nu cred ca Megane RS, Astra OPC, Focus RS, sau Seat Cupra sunt mai bune sau mai rele decat GTI. Articolul e bun, pozele "galbene" sunt cam ciudate. As ruga baietii de la Automarket ca pe viitor daca mai testeasa hothatchuri sa includa o fisa comparativa cu modelele testate anterior ( dupa ce o sa testati mai multe ). Astept cu nerabdare reviewul lui GTD, mai ales un comparativ cu GTI consum/performante. O zi buna va doresc.

  • Cosmin, vineri, 10.07.2009 08:59
    Design

    Design 9 din 10 pt o masina abasolut banala?! Atunci Civic Type S, de exemplu, cat ar trebui sa aiba? Sau o Alfa... Traditionala ridicare pe culmi a VWurilor, masini corecte si atat, fara pic de personalitate sau de feeling. Vezi Top Gear pt mai multe informatii :P

  • rat, vineri, 10.07.2009 09:37

    sau o alfa mito saumai nou milano nu :)))

  • SEMTEX, vineri, 10.07.2009 09:42
    nota umflata

    Sebastian Toma parca initial GTI-ul asta avea punctaj total 78... ce te-a facut sa te razgandesti?

  • jiji, vineri, 10.07.2009 09:49
    auzi si la ala nota umflata!!!

    hahahahaahahahhahahaha eram sigur ca il subapreciaza :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))intrati pe http://www.topgear.com/uk/volkswagen/golf-gti aia chiar mi se par niste cunoscatori!!!

  • xss, vineri, 10.07.2009 09:50
    are conducte de rafinarie intre motor si rezervor?!

    fac pariu ca-l intinde pe paine un MEGANE RS !

  • jiji, vineri, 10.07.2009 09:57
    eram sigur ca o sa fie comparat cu dacie modelul asta

    Pun pariu ca urmatoarea versiune de golf R20 o sa se stearga cu troaca de megan rs.Eram sigur ca o sa apara iubitorii de dacie parca sunt nemuritori!!

  • george, vineri, 10.07.2009 10:00
    COMPARATII NEPORIVITE

    @ redactor Pretul Type R-ului in Romania e din ala "de criza" + "de model vechi". Pe piata din Germania (unde preturile spun, in general, adevarul) Type R e mai scump cu peste 2000 de Euro. In ceea ce priveste consumul, cred ca ar trebui sa se precizeze ca cei 18 litri la 100 au fost obtinuti in regim de testare a performantelor masinii in regim urban. Adica, mai pe romaneste, "i s-a dat in gura"...Nu de alta, da` se trezesc filozofi din astia care nu stiu de viata lor sa faca niste comparatii de tot rasu`...

  • volks-vagon de sprit, vineri, 10.07.2009 10:03
    jeg...

    ce mah si Clio RS il face, daramite un Megane RS... oricum golfu nu merita in nici un caz 9 la design, cel mult un 7...

  • sebaa, vineri, 10.07.2009 10:09
    @George

    Pentru ca Automarket a testat modelul Golf GTI in Romania, comparam pretul sau cu cel al rivalilor sai din Romania, preturile din Germania sau din alte tari nefiind relevante pentru comparatia noastra.

  • Hunter, vineri, 10.07.2009 10:16

    Degeaba o veni Megane RS sau Focus RS...o fi ele poate...si zic POATE mai performante, dar un Golf GTI niciodata nu a fost conceput pentru "a face" alta masina la semafor. Un Golf GTI este pentru pasionati fiind o masina echilibrata. Adica daca vrei sa iti duci copiii la scoala dimineata o face foarte bine, intr-un habitaclu extrem de comod cu materiale si finisaje de calitate excelenta, iar mai tarziu, cand poate iesi de la serviciu, si vrei sa te dezmortesti, te ajuta foarte bine sa faci asta. Exista masini si masini...normal sunt altele mai performante atat la puterea dezvoltata de motor si poate si la consum ca vedeam pe unii uimiti in comentariile lor de valoarea de 18% in oras. Normal...pana la urma orice masina consuma daca te apuci sa conduci agresiv. Pana si un Passat din 2003, cu un 1,9 TDI de 101 CP consuma in oras 12-13 % daca e condus nu la fel de domol ca si atunci cand scoate cam 7-8 %, valori declarate de altfel de producator. Intotdeauna VW a facut masini cu un raport calitate/pret de nediscutat. SI pana la urma nu doar in cazul modelului de fata....GTI.....referindu-ma la orice model.....fie iti place fie nu iti place. Doar astea 2 optiuni exista intotdeauna !!!

  • jiji, vineri, 10.07.2009 10:16
    mare e gradina....

    Eu ma infior cati prostii are romanica asta!Cred ca ne meritam soarta.Cum pana mea sa il camparati ma cu DACIE sunteti sanatosi la cap!!!!!!!!

  • Steli, vineri, 10.07.2009 10:22
    "exact aceleasi senzatii"

    Nu vreau sa fiu carcotas, dar chiar nu cred sa ofere aceleasi senzatii ca si primul Golf GTI. De altfel nici un model sport din geneartia actuala nu poate sa ofere senzatiile pe care le poti trai intr-o masina sport din acea perioada.

  • Ando, vineri, 10.07.2009 10:23
    Consum

    La consum sunteti subiectivi, pt ca orice masina cu care se merge la limita consuma mult mai mult decat declara producatorul. Ati scos consum de 18% urban pt ca ati mers numai pe rosu cu ea si in Buc. Iar extraurban va luat peste 10% pt ca ati mers cu mult peste 170 km/h. Stiu ce vb pt ca am G5 GTI ;)

  • xss, vineri, 10.07.2009 10:28
    @Hunter

    ce aberezi ba baiatule! cine isi ia un Golf GTI ca sa duca copiii la scoala dimineata??? Cand vrei sa te "dezmortesti", iti doresti ce-i mai bun, iti doresti cele mai tari senzatii, iar astea nu le poti obtine cu un golf, ci cu un Megane RS

  • Ra2, vineri, 10.07.2009 10:40
    consum

    De ce GTI si nu al model? Pentru ca am avut mai multe generatii de GTI si abia cand il ai poti sa apreciezi adevarata valoare brandul "GTI". GTI-ul DSG consuma intre 11 si 13% in orasul.... Bucuresti! Schimbi orasul...difera si consumul. Daca mergi in "S" si cu pedala jos, datele se schimba! Cert e ca in Bucuresti faci 350 - 400 km cu un plin. Culmea e ca, am GTI si imi duc copii cu GTI-ul la gradinita in fiecare dimineata!

  • anonim, vineri, 10.07.2009 10:49

    "La urma urmei, consumul de carburant scazut nu este motivul pentru care aceste modele sunt cautate, ci mai degraba performantele oferite de motor si de transmisie" - nu prea vad ce performante deosebite ofera motorul si transmisia astfel incat aceste modele sa fie asa cautate, avand in vedere ca performantele oferite de rivali sunt mai bune; ce e drept inafara de Type R, restul rivalilor au motoare mai puternice.

  • george, vineri, 10.07.2009 11:00
    REPER

    @ redactor Este foarte corect. Cumperi masina din Romania, platesti pretul din Romania. Numai ca nu strica sa se faca aceste precizari cand s-a ales ca prima comparatie masina respectiva. Macar atat, ca sa nu mai punem la socoteala si alte minusuri.

  • Paul, vineri, 10.07.2009 11:06

    George, nu te uita la pretul de lista, afara un Type R a ajuns sa se vanda si cu 23-24.000 TTI, din cauza ca au ramas cu ele pe stoc. Si asta e valabil pentru mai toate hot hatch-urile. De altfel, cred ca e una din segmentele afectate cel mai rau de criza e tocmai hot hatch-ul. Orice s-ar spune, Megane R26 ramane cea mai buna oferta performante-pret. Degeaba ii trageti voi cu Dacie si alte cele, masinile in ziua de azi sunt la un nivel foarte apropiat de performante si fiabilitate. Ca Renault isi plateste angajatii mai prost si, astfel, masinile devin mai ieftine, asta e partea a doua, insa furnziorii de piese sunt cam aceiasi pentru toti. Iar la partea cu consumul, intr-adevar, la ce te poti astepta daca mergi in blana cu masina? Am impresia, dragi redactori, ca nu prea stiti cu ce se mananca un test. Cum poti avea pretentia de la un benzinar turbo sa consume putin in regim de mers alert, asa cum ati sugerat ca ati candus-o? Exista cineva in lumea asta intreg la cap incat sa se astepte la consum redus la putere mare/performante bune/stil sportiv de mers? (in afara de niscaiva romani 'telighenti) Eu va demonstrez ca si cu un Aygo daca merg in acelasi stil scot lejer 13-14%.

  • sebaa, vineri, 10.07.2009 11:12
    @Paul

    Exista masini sport care consuma mai putin, chiar daca sunt conduse intr-un regim alert. Putem da ca exemplul modelul Renault Megane RS.

  • danel, vineri, 10.07.2009 11:20

    Da subscriu la ce a zis Paul.Acum poate ma lamureste si pe mine un lucrator de la Renault:Daca esti prost platit, francezu jegos isi bate joc de tine in tara la tine de ce sus si tare mama ce Dumnezeu e francezu.NU as mai lucra pentru jegurile astea nici batut cu ranga ultima data era sa il scuip pe un jegos dasta.Nu va mai zic de patanii avute cu masinile lor care erau pline de probleme dar numai jafuri dalea cumparau!

  • gogu, vineri, 10.07.2009 11:25
    @Sebastian Toma

    NU cred ca ai mers cu vreo coaja daia ca sa vezi ce inseamna sau ai mers "cuminte" in cel mai bun caz.Cum a zis si paul daca mergi ca prostu sau nu stii cum sa mergi normal ca iti ia 50%.Ce sa ne mai..... pe noi, trebuia depunctata la consum ca nu va poate contesta nimeni.Sigur voi ati mers cu GTI !!@@!!??

  • a, vineri, 10.07.2009 11:40

    mda sa asteptam meganu si focusu... ce sa mai vorbim... low costurile pe care le punem caroserii impresionante ca sa mearga mai bine ca golfu... mare surpriza baieti... de aia e masina germana ca sa mearga mai bine ca stifturile franco americane facute in turkia. Aaaa iar ati dat aceeasi nota. Voi aveti ceva cu palierul 80-85, nu vi se pare ca-i prea aglomerat? un aveo e de 4-50 un golf de 70 un merc de 8-90 un ferari de 100 cam asa ar trebui sa vedem nuca toate is de 8-9 ca le dati note design, coolness tehnologie si alte aiureli

  • VW, vineri, 10.07.2009 12:06
    Golf

    o masina care merita toti banii...punct

  • @automarket, vineri, 10.07.2009 12:46

    un test CORECT de consum dupa mine ar fi cam asa: 1)talpa la maxim prin oras = consum x 2) mers f lejer pentru a identifica consumul minim (ceva gen: oricat am incercat nu am reusit sa scoatem sub .... ) 3)mers normal=consum x 4) primele 3 la diferite ore + trasee diferite altfel prezentati informatii total nefolositoare unui potential cumparator...care poate se uita si la consum! am g5 gti si in mers normal/ trafic obisnuit de bucuresti nu imi consuma mai mult de 13-14, daca traficul este mai degajat(sambata/duminica) nu sar de 12 , extern nu sar de 8 ; ...cand o calc ...niciodata nu iese la fel! va multumesc!

  • Hamas, vineri, 10.07.2009 14:27
    @a

    bai papagalule, vorbesti aiurea-n tramvai ! MEGANE RS e conceputa de Renault SPORT, aceeasi divizie ce activeaza in Formula 1- sportul cu motor nr1 ! Ce experienta are vw in sportul cu motor??? Si pt cultura ta generala Megane RS e fabricat 100% in FRANTA , Dieppe

  • vand vw, vineri, 10.07.2009 14:41
    Un golf GaTuIt

    numai masina sport nu e asta... da' exista destui fraieri

  • truthseeker, vineri, 10.07.2009 14:51
    A PLATIT BINE ?

    Cand au fost afisate rezultatele testului prima data, punctajul era 78 . Apoi pagina a disparut de pe site. A reaparut dupa dupa cateva ore cu punctajul modificat. Intrebarea mea este urmatoarea d-le SEBASTIAN TOMA : Cat a platit volkswagen pentru cele 4 puncte suplimentare care i le-ai acordat? O sa inteleg daca mesajul imi va fi sters.

  • danel, vineri, 10.07.2009 14:52

    Da se vede au niste super rezultate in F1 renault.Mai ieri amenintau cu retragerea cea ce le si doresc in atatia ani slabe performante!

  • severin, vineri, 10.07.2009 15:51
    @Hamas

    dupa ce standarde compari tu Renault cu VW? impresii personale....feelinguri si zicale de pe vreun forum? Ia arata-mi tu mie si celorlalti care ar trebui sa te credem ... un singur test de revista occidentala in care VW sau alti nemtzi "si-o fura" cum ziceti voi (detractorii) de la Renault pe vreo clasa ...oricare vrei tu .... compacta, mica, mare, sport, cabrio Esti lipsit de argumente .... eu personal am Megan Scenic .... dar nu compar VW cu Renault .... pretul mic reflecta calitatea tehnologiei si a finisajelor, chiar si fiabilitatea e diferita (dar tu stii pentru ca orice fan Reno mai sta si pe forumul din romania si vede ca nu sunt un simbol de fiabilitate. Si desi citesc toata presa auto de ani buni nu am gasit testul ala in care Reno este peste nemtzi (deci peste VW) .... poate imi amintesti tu discret o publicatie si un numar sau un link al ei si ma scoti si pe mine din eroare. ia da tu un search pe google si uimeste-ma. PS. nu masura caii putere din fisa tehnica .... ca nu iti cumperi numai cifre ...mai vrei si manevrabilitate, timp pe cirecuit (in acest caz special), frane, finisaje .... adica chestii durabile pe care le folosesti mereu .... de cate ori crezi tu ca ai nevoie de inca x cai in plus peste inca cateva sute. Ce cutie de viteze crezi tu ca are Reno de rivalizeaza cu un DSG

  • semtex, vineri, 10.07.2009 16:14
    bla bla bla

    bai ma lasi cu forumurile ! vorbaria lunga saracia omului ! sa vii cand ne vom organiza pe aeroport la kogalniceanu... vedem atunci pe unde scoti camasa... MEGANE RS face muci orice golf ! iar tu daca spui ca ai "megane scenic", ceea ce ma indoiesc, ai prima generatie de scenic, o masina destul de veche... intre timp sau schimbat multe

  • ghostrider*s, vineri, 10.07.2009 16:49
    megane ttttt-rs

    semtex, hai ca te astept eu la brostugan, cu tata oricarui megane, sa fie el si TTT-RS...sa vad ce mai faci in fata unui umil golf 3 VR6 (2,8 litri, putere intre 700 si 900 de cai)... si daca ala e prea tare pentru superbengameganul tau ttttttt-rs, ma limitez doar la un stage 5 de la hgp, la numai vreo 600 de cai, care scoate suta si 3 secunde jumate... ok? si nu fi jmecher, ca ai zis, citez: "MEGANE RS face muci orice golf !" hai, suedia e o tara frumoasa...

  • mandrake, vineri, 10.07.2009 17:16
    wow

    Are un consum enorm pentru un motor de numai 2000cmc ! Se vede ca pe nemti nu i-a interesat mediul inconjurator si cred ca nici nu sau ostenit sa lucreze la reducerea lui.

  • jiji-piperatu, vineri, 10.07.2009 17:17
    @ghostrider*s

    ma te pui cu totii care abia si-au permis un logan si e cea mai tare masina din univers.

  • dsfsd, vineri, 10.07.2009 17:33
    ssss

    Iar incep aia cu performantele lui Megane RS. Da recunosc e rapid e tatic, dar interiorul e cam de kko. Daca nu e masina de trackday nu prea merita. Nu stiu voi, dar eu 99% din timp stau in interiorul masinii, asa ca asta conteaza mult, calitatea materialelor, ergonomie, confort, feeling. E doar parerea mea.

  • Vasi27, vineri, 10.07.2009 17:38
    mi-e lehamite de amatorisme si sarade ieftine

    bai daca spune omu' de aerodrom, stie ce spune... asa ca nu va mai ofticati... DA! Megane RS face un Golf GTI stock. Punct !

  • Pop1, vineri, 10.07.2009 22:02
    amatorilor

    amarati cu loganu fac comentarii deplasate

  • Pop1, vineri, 10.07.2009 22:04
    renaultu cea mai proasta masina de pe piata

    renaultu e cea mai proasta masina de pe piata,,,,dupa dacia si chevrolet.asa ca,,,nare rost sa mai discutam!

  • brunetul, sâmbătă, 11.07.2009 11:24
    masini

    NICI AUDI Q7 SI ALTELE MASINI NU I CA GOLFUL ASTA GTI LA CUTIE DE VITEZE.DACA VREAU APAS PE TREAPTA AUTOMATA DACA NU PE MANUALA I SUPER ASA.

  • isav, sâmbătă, 11.07.2009 13:47
    @brunetul

    s-a dat jos moldoveanu din caruta ! ce ai spus tu inseamna cutie automata ce poate functiona si in mod secvential, iar asta o au in oferta cam toti constructorii... cutia manuala, e cutie manuala ! nu le amesteca ! ...vw are transmisie automata in 7 trepte cu dublu ambreiaj

  • hi,hi,hi, sâmbătă, 11.07.2009 23:28
    ha,ha,ha

    are dreptate si brunetul, cutile DSG au pe langa optiunea normal automatic si sport si manual, iar pe modul manual schimbi impingand usor spre inainte treptele, iar pe display iti arata in dreapta in ce treapta esti....nu s-a dat chiar din caruta jos !!!!!!!

  • Liviu, duminică, 12.07.2009 00:54
    VW Golf GTI ... taticul GTI-urilor

    Orice ar zice unii carcotasi, este o masina buna care satisface multe gusturi si pretentii pe care le astepti in general de la un vehicul. Carcotasii nemultumiti sa isi cumpere Logan-uri....apropo...eu am Logan pentru ca asta imi permit acum. Colegul meu are un Volkswagen Golf 5 GTI si am ocazia sa vad asa ceva in fiecare zi si sa aflu direct de la utilizator cate ceva. Eu zic ca este o masina super...la banii pe care ii dai pe asa ceva NU ramai dezamagit. Ce va asteptati ?!!! Vreti performante ?! Costa...desi cu consumul este cam exagerat in ce am citit mai sus....totusi... intradevar masina este gurmanda dar daca mergi linistit are un consum rezonabil. Ar mai fi o varianta pentru cei nemultumiti....sa isi cumpere din fiecare cate una si sa mearga pe rand in functie de dispozitie... cu masina care vrea. Dar cred ca unii din care comenteaza aiurea pe aici nu au macar nici Logan si GTI au vazut doar in poze.

  • Hunter, duminică, 12.07.2009 23:55

    @xss Se pare ca unii chiar au bucuria de a detine un GTI, indiferent de generatie, ma refer la cel care a postat dupa tine. Poate ar trebui sa te documentezi mai bine in legatura cu istoria anumitor modele si motivul pentru care au aparut ele, mai bine zis scopul !!! Poate daca ai urmari mai multe clip-uri ale producatorului din Wolksburg (VW, ca pun pariu ca habar nu ai despre cine as fi pomenit) sau ai citi mai multe despre istoria GTI in special, nu te-ai mai da asa rotund ca atotcunoscator in domeniul asta. Si poate ar trebui sa inveti sa nu mai folosesti termeni de genu "ba baiatule", in primul rand pentru ca sunt convins de un lucru si anume nu ne-am tras de sireturi in acelasi timp, si doi la mana, nestiind cui exact te adresezi, ar fi bine sa nu te apuci de catalogat lumea in necunostinta ta.

  • R20, luni, 13.07.2009 10:12
    GOLF

    DA,AVETI DREPTATE CAND SPUNETI CA NU E CORECTA COMPARATIA! ...ADICA ASTEPTATI VOI MEGAN-UL SI FOCUS-UL,EU ASTEPT GOLF-UL R20,APOI VB DE PERFORMANTE CAT VRETI,DAR VA SPUN EU CATEVA:2.0/270 CP TSI,DSG,4 MOTION,SUB 5 SEC SUTA CU LC LA PLECARE DE PE LOC,ASTA DIN MOTOR DE 2000 CMC,NU 2500 LA CARE AI TAXE MARI,PLUS ALTE INOVATII PE CARE NU LE ARE NICI UN RIVAL DE-AL GOLF-ULUI IN ACESTA CLASA GEN:PARCK ASISST,DCC,ACC,XDS,LASER WELD,DSG,4 MOTION,ETC...LISTA E PRE LUNGA PT FORD SAU RENAUL..:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • xss, luni, 13.07.2009 10:13
    @hunter

    vw care din "masina poporului" a ajuns o masina pentru prostii rapid imbogatiti. spunea unu mai sus ca daca vrei performanta trebuie sa platesti... pai cat sa mai platesti fratele meu?!!! realitatea e ca astia de la vw sunt de-a dreptul NESIMTITI la pret. wv a investit masiv in ultimii 20 de ani in campanii de marketing si publicitate pe care a scos-o si pe nas clientilor sai... si exact cum ii spune si numele e doar un vagon(o anexa:|), locomotiva fiind Mercedes impreuna cu BMW si Audi(constructori de masini premium).. asta-i fenomenul...vw a fost "tras" din urma de imaginea masinii germane create de Mercedes/Audi/BMW... asta fara sa faca investitii majore in dezvoltarea produselor comercializate. Dovada e motorul de 1.9TDI care l-au tinut 2 decenii (conceptie 1989, imbunatatit 1997) SMENARI!

  • Hunter, luni, 13.07.2009 11:43

    @xss Vezi ca nu prea ai habar de ce vorbesti ?! Amintesti de Mercedes, BMW, si Audi. Afla ca Audi apartine grupului VW de prin anii '60-'70. Daca nu era mult blamatul VW, nici Audi nu prea era la ora actuala acolo unde se afla. Si pana la urma nu are rost sa amintim de cele 3 marci, care fac parte din clasa premium, cand VW doar tinde spre asa ceva....adica construieste modele de o calitate si o fiabilitate buna spre foarte buna la niste preturi direct proportionale. Prostii aia rapid imbogatiti de care tot trancanesti tu pe acolo fi sigur ca nu si-au luat nu isi iau si nu o sa isi cumpere VW, pentru ca ar fi "injosire" pentru statutul lor social...nu s-ar limita la niste modele "ieftine" deja pentru ei. Si sa iti mai zic ceva...daca tot faci pe desteptul...legat de motorul 1.9 TDI. Nu conteaza cat a fost tinut in uz, si va mai fi tinut pentru o perioada.....dovada fiabilitatii este tocmai longevitatea sa. A fost si este folosit in intreg grupul VW: Audi, Seat, Skoda si VW cu diferite configuratii de putere. Actualmente este in lista de motorizari pentru Seat, Skoda si VW...si va mai fii mult si bine. O fi el mai zgomotos in functionare, datorita sistemului pompe-diuze, fata de un diesel common rail, insa si consumul este pe masura. Adica rezonabil de scazut. Sistemul de pompe-diuze functioneaza pe principiul inaltei presiuni de injectare a motorinei, mai exact 2000 de bari, deci gandeste-te ce firisoare de motorina sunt injectate, cu ce eficienta, pentru a pune in miscare motorul TDI, si a obtine un consum redus.

  • Paul, marţi, 14.07.2009 10:20
    de acord cu Hunter

    Mai puneti la socoteala si faptul ca vw golf este lider la vanzari in Europa de ceva ani, cu fiecare generatie. Da, motoarele pompe-duze sunt mai zgomotoase, dar foarte reusite si echilibrate ca si consum si performante. Cei care tot lauda Renault (nu vorbesc de Megane RS) probabil n-au condus niciodata un vw, pentru ca atunci ar fi observat diferenta in ceea ce priveste cutia de viteze, etajarea treptelor, ergonomia la volan, directia, etc.

  • my, marţi, 14.07.2009 11:23
    cam nu face banii...

    cred k masina este o optiune doar pt impatimitii marcii care sunt destui...pretul mi se pare cam mare iar performantele nu te dau pe spate.iar nota pt design este chiar umflata(nimic spectaculos).singurul lucru care chiar isi merita banii este intr-adevar cutia DSG. personal dc ar fi sa investesc in acest segment as opta pt honda civic type R.

  • Prius, marţi, 14.07.2009 21:59
    VW

    Consumul de cca 18 % in regim urban fortand masina , este absolut normal ptr un turbo de 2 litri in jurul a 200 CP . nu este nici mare , nici mic . Tinand cont de performantele dinamice ale acestui GTI și făcînd analogie cu alte masini asemanatoare , vom vedea că nu este exagerat. Eu am o masina asemanatoare (nu germana) care are un motor de 1,8 l /145 CP (aspirat ) si pot sa scot si 8-9 % urban , dar si 13 -14% . Extraurban pot scoate si 6-7% dar si 9-10% . Depinde cum o exploatezi . Sunt convins că acest GTI poate scoate cand e condus cuminte si 10-12 % urban si 7-8% extraurban . In rest , GTi este de fapt o legenda . Macar ptr asta merita respectat . Categoric , Type R ul este peste el , Exact cum arata cineva anterior , segmentul acesta de masini este printre cel mai afectat de actuala conjunctura economica mondiala. Si e pacat ....dar cine stie , poate va reveni vremea lor....

  • george, miercuri, 15.07.2009 10:36
    DIN CE PUNTE DE VEDERE

    @ Prius este Type R "categoric" peste GTI? Eu iti pot da cateva exemple unde este sub.

  • Prius, duminică, 19.07.2009 22:32
    Re VW

    @george Sunt un fan al masinilor italiene , deci pot spune ca sunt obiectiv la analogii de genul GTI vs Type R . Da , per ansamblu este o masina mai reusita Type R -ul . Daca intram in amanunte , ambele au plusuri si/sau minusuri. In plus , ca design , personal imi place Honda . Golfurile nu mi-au spus niciodata nimic . Exceptie faimosul mit al masinilor germane , in care personal nu mai cred de multa vreme . Si stiu eu de ce ....PS ...asta nu inseamna insa nimic.....e o parere a mea , deci subiectiva . Respectul meu fanilor masinilor germane .....

  • Riddler, marţi, 21.07.2009 22:35
    Megane RS, Ford RS, mama RS si ce-o mai fii

    Domnilor, Ma apuca nervi cand vad pe aici cum sustineti sus si tare ca Megane-ul RS, Ford-ul RS sunt PESTE GTI. Va intreb, voi ati urcat intr-unu GTI pana acum ?! Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie germana fiabila si FOARTE performanta. Nu am GTI 6 dar am G5 GTI de 1 an, iar eu unu n-as schimba masina asta decat poate cand peste 1 an cand o sa ma tenteze GTI 6-ele. Suiti-va intai intr-un GTI, mergeti cu el prin oras sau prin afara lui, si dupa comentati. Asa fiecare isi lauda masina lui favorita ca doar asta-i meteahna noastra, tot ce aveam noi in ograda e cel mai buna :) Sper ca nu v-ati plictisit citind comment-ul:) P.S.: Sigur ma astept sa fiu luat peste picior si injurat indirect de catre alti fanatici care nu au "la icre" VAG-urile, dar oricum nu ma intereseaza :))))))))

  • Prius, vineri, 24.07.2009 19:12
    GTI vs restul lumii

    @ Riddler ......Nu trebuie sa te apuce nervii ptr atata lucru . Inteleg ca esti un pasionat VW . Foarte bine . Nu asa se fac analogiile intre masini din aceeasi clasa . Poate veni acum un posesor de Megane RS sau de altceva RS si sa te intrebe ....Va intreb, voi ati urcat intr-unu RS pana acum ?! Daca nu, va invit eu la un "test-drive" sa va arat eu ce inseamna tehnologie franceza/ japoneza / chineza ....etc , fiabila si FOARTE performanta.......Ce raspuns le vei da ? Fiecare masina este privita / simtita de catre cel care o conduce cu propriile simturi subiective , deci nu putem blama alte persoane de subiectivismul pe care il avem fiecare . GTI urile au fost mereu niste masini reusite . Din multe puncte de vedere.Dar nu au nimic deosebit fata de celelalte rivale . Ma refer la ceva care sa le arunce in top departe de tot...GTI -ul o fi el cu tehnologie asa zis germana (sa nu uitam de globalizare , implicit de furnizorii diferitelor componente !) , dar nici nu decoleaza vertical , nici nu surclaseaza prea multe masini din acea clasa . De exemplu , am condus vreo luna de zile un 650 Ci . Dupa ce conduci asa ceva , un GTI pare un Matiz. Asadar , nu te mai enerva , mereu va apare o masina mai buna decat VW urile . Dar nu are nici o importanta . Important este sa ne simtim noi bine in masina noastra , iar aceasta sa-si faca treaba cat mai bine . Iti doresc un Golf Mk 6 GTI cat mai curand ....

  • Seby, marţi, 08.09.2009 06:13
    2.0TSI

    Noul motor EA888. Ca si pe Scirocco. Misto chestia asta de marketing. In plus GTI-ul e un pic mai greu ca si Scirocco . Testate amandoua pe dyno - 217 cai. Cu toate ca producatorul declara 200 la una si 210 la alta. :)) Dintre Scirocco si GTI, as alege GTI-ul, mult mai practic.. Dar cred ca e mai bine sa astepti noul Megane RS :D

  • vasile, miercuri, 18.11.2009 15:02
    Golf GTI 6

    urmeaza sa-mi iau sie eu exact o masina ca cea testata mai devreme de cei de la Automarket tot copii , tot gradinita , sper sa faca fata la trafic ! o sa va scriu cate megane , st , rs , type r am facut pe drum !!! ha , ha , ha !!!

  • ady, vineri, 29.01.2010 23:31

    bai loganistule cu renault megane rs care ai venit de la taranoaia tu nu stii ca francezii sunt cei mai prosti la masini in discutia asta era vorba de masini nu de tomberoane ca meganul tau care l omor cu golf 3 vr6 stok 174 cai ,,,,,,,vai de clio simbol ala din turcia

  • andrei, miercuri, 23.06.2010 15:01
    GTI vs alte modele

    Calmativa oameni buni....aici e vorba de GTi nu de megan Rs Focus ST respectiv Rs sau Honda Type R. Sunt posesor de jetta 1.4 tsi 170cai am avut un golf 5 gti ed30, masinile Vag sunt foarte bune din punct de vedere calitativ, fiabilitate etc. Dar recunosc un Megan rs e mai rapid pe pista decat golf 6 gti....dar calitatea+consumul de carburant peste GTi. E o parere personala. Am stat si in megan rs si e misto masina doar calitatea e subclasata de VW

  • vol, joi, 26.08.2010 15:36
    Golf R20

    90% dintre specialistii care au postat comentarii fac comparatii intre mere si pere.:) Megane RS, Focus RS, Mazda 3 MPS, Type R, Scirocco R sau Cupra R trebuiesc comparate cu un Golf R20, nu cu Golf GTI. GTI-ul se compara cu Leon FR, Focus ST...si sta foarte bine in comparatie cu acestea (performante, consum, stabilitate, design etc). Un Golf R20 este cel mai tare hot-hatch dintre cele mentionate mai sus: cel mai rapid (0-100,0-160,0-200), este singurul cu tractiune integrala + suspensie adaptiva, este singurul echipat cu DSG (senzatie deosebita sa schimbi vitezele de la padele asemeni pilotilor din formula 1 - mai rapid, mami mic consum), este cel mai rapid pe circuit, motorul are posibilitati de tuning de pana la 450 de cai si 500 Nm + condus normal are cel mai mic consum dintre ele. Pretul este insa cel mai mare dintre ele, comparativ aici doar cu Focus RS, tocmai pentru ca are atatea functionalitati in plus fata de restul hot-hatck-urilor. Ar mai intra in discutie Audi S3 sau BMW 135i, dar aici intram pe taramul clasei premium deja. Mi-ar fi placut sa simt fiu posesorul unuia, insa datorita pretului am fost nevoit sa ma multumesc cu un Seat Leon FR 2.0 TSI (211 cai) cu DSG si diferential electronic XDS. Este un bun compomis intre a avea la dipozitie putere suficienta atunci cand simti nevoia sa o calci + a avea confort la condus.

  • victor17, luni, 20.09.2010 16:24
    bai

    http://www.youtube.com/watch?v=uYjMF3N7ecQ&feature;=related intrati aici sa vedeti ;)

  • cristi, luni, 06.06.2011 09:18
    nimic nu e adevarat!

    aproape nimic din ce este scris de aceasta revista nu este adevarat! v-ati batut joc de golful gti prin minciunile pe care le-ati spus!!! consum de 18 la suta....asta doar cand mergi cu ea ca un retardat timp de 5 minute! nici nu merita niste oameni ca voi sa se urce si sa comenteze despre o masina cu o asemenea traditie! SA VA FIE RUSINE!

  • corado, luni, 11.07.2011 01:14
    GOLF 6 GTI DSG

    Tin sa precizez ca detin noul cayenne turbo, un bmw 630 i cabrio si bineinteles un golf 6 GTI (altfel nu as fii postat un raspuns aici) nu ma bag in seama si nu ma laud....chiar nu vreau sa deschid o polemica insa ...ma enerveaza cand citesc randuri despre comparatii "dampulea" intre o masina si alta (fara sa ai macar habar despre ce iti dai cu parerea...nici macar n-ai vazut-o in realitate insa esti convins ca megane si focus si plm...e mai buna sau nu decat gti)....fiecare isi are rostu ei....fiecare se conduce in felul ei.....PRIUS.....(asta e o toyota, nu? ) nu inteleg de ce zici ca daca ai condus un bmw 650 i si te urci in gti ti se pare matiz......nu vad rostul afirmatiei tale....bineinteles ca daca te-ai fii urcat intr-un golf 6 GTI dupa ce ai condus acel bmw.....ti se va parea o altfel de masina(tractiune spate vs tractiune fata).....dar nu un matiz......mie imi place cum se conduce golful mai mult decat celelalte 2 masini pe care le detin....pot zice ca am dat comanda la GTI fara sa fac nici un fel de test drive....este cel mai "complet" hot hatch disponibil pe piata la ora actuala.....calitate/pret/asteptari.., ofera senzatii la un pret decent (motorul de 2000cmc turbo este suficient, consumul nu e de 18% , mie in bucuresti imi ia 12.5..mentionez ca este DSG-cutia asta este "perfecta" sa nu uitam ca si ferrari a adoptat aceasta tehnologie de transmisie cu dublu ambreiaj) masina este foarte misto din toate punctele de vedere, se conduce excelent, padelele de dupa volan te fac sa te simti STIG...si nu o spun prin prisma faptului ca o conduc zi de zi..GTI imi ofera o satisfactie pe care suvul porsche si cabrioleta de la bmw nu mi-o ofera..sa nu uitam ca vorbim de o legenda....GTI mk1 a deschis segmentul "hot hatch"... cat despre performante pe circuit si nu numai e disponibil golf R20 care le inchide gura la toate frantuzoaicele si japonezele "cu sange in pix"! Punct.

  • Ady, luni, 12.09.2011 23:04
    GOLF GTI

    Daca nu a-ti avut un GTI pur sange lasati cu totii comentariile ca sunt de prisos....si mai lasati Megane-ul ca nu se compara cu VW...bafta la comentarii pt cei ce nu stiu sa invete