Motor / Transmisie
Volkswagen a ales pentru noul Golf o gamă variată de propulsoare atât pe benzină, cât şi diesel. Cuvântul de ordine este downsize, capacităţile cilindrice fiind din ce în ce mai mici, iar sistemul turbo este o prezenţă aproape constantă în gama de motoare. Însă Volkswagen păstrează încă în gamă clasicul TDI de 2.0 litri. Modelul primit de noi la test a venit echipat cu acest propulsor, asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte.
Motorul 2.0 TDI dezvoltă 150 CP între 3.500-4.000 rpm şi un cuplu motor maxim de 320 Nm între 1.750 şi 3.000 rpm. Cuplul suficient de mare asigură reprize vioaie pentru acest model compact, dar cu preţul unui sunet ceva mai prezent din partea motorului. Propulsorul ar fi putut fi o idee mai rafinat, dar lăsând la o parte sunetul specific motoarelor diesel, este unul excelent pentru cei care îşi doresc un diesel puternic. Cutia manuală este şi ea precisă şi bine etajată, deşi personal aş fi preferat o cutie automată DSG. S-ar fi potrivit mai bine cu caracterul acestui motor.
-
nael, marţi, 09.04.2013 13:12
"În realitate, Golf-ul nostru consumă ceva mai mult, aşa cum este şi normal". Domnilor, nu este normal sa se anunte cifre fictive pentru consum. Voi in loc sa luati atitudine si sa acuzati producatorii de inselaciune considerati asta NORMAL.
-
neon, marţi, 09.04.2013 13:39
Ma mir ca nu i-ati dat 4.6 punctaj,cum faceti de obicei cu masinile din VAGauna.
-
MarchenM, marţi, 09.04.2013 13:41
@bmw: copile, esti de-a dreptul trist pe cuvant. Parerea mea e sa-l iei pe Mafia de mana si sa va duceti in padure unde va e locul.
-
Calingura, marţi, 09.04.2013 14:10
Inainte de a citi am de spus ca nu stiu ce nota merita Golful dar clar Astra nu poate fi cu modelul actual peste Golf mai ales cand spuneati despre ea ca: Nu ne-a placut: Diesel gălăgios VIbraţiile sistemului start-stop Performanţele la acceleraţie G7 este un pas maricel inaintea lui G6 si cam toate revistele de specialitate au dat in toate confruntarile castig Goflului in fata tuturor rivalilor din gama nu doar in fata Astrei. Dupa ce am citit articolul: CONSUM - se stie ca sunt carcotas la toate testele. Pana nu facem o masuratoare stiintifica mai bine nu mai vorbim de consum. - sunt teste pe care le facei pe drumurile din Portugalia cu piciorul la podea si altele pe care le faceti in Bucuresti cu reprezentantul in dreapta - ca dovada ca sunt total irelevante pot sa va spun ca daca scot eu 7,5 in oras cu 122cp benzina clar puteati si voi sa scoateti 6 in oras. Ei in manual dau consumul daca merci ca si cand ai avea ultimul litru de pe planeta. Evident greu de obtinut dar nici cifrele voastre nu sunt universal valabile CONFORT - lipseste acest capitol dar cred ca ar fi util pentru ca eu am o problema care nu stiu unde s-ar incadra: usa nu mai are trepte de deschidere. Are doar o treapta apoi teoretic sta unde o lasi. - in realitate daca este panta de 0,1 grade sau bate o adiere cat de mica usa o ia incet la vale...pana la capat sau pana in alt obstacol. In rest pentru cine face 20.000km pe an multa bafta. Masina e completa.
-
Mircea, marţi, 09.04.2013 14:28
Astrei aleia i-a iesit 4.4 punctaju ca i-au dat 5 stele la design pe cand Golfului i-au dat doar 3.5 ... ar trebui sa scoateti prostia asta cu punctaju la design . Apropo nu ati testat versiunea full-option
-
Adm, marţi, 09.04.2013 15:20
opaa...are comenzi pe volan :) Cum ati reusit sa faceti rost?
-
unckle, marţi, 09.04.2013 17:46
Calingura, ce masina conduci tu de scoti 7,5% dintr-un benzinar de 122cp ... si in ce oras ... si la ce ora? @Nael - consumul este determinat in poligon dupa o reguli foarte clar descrise de o directiva a UE. Toate masinile vandute in UE sunt testate conform acelei directive. Dai pe Goangle si o sa afli ce si cum cu testele de consum. In rest singura regula este : cat ii dai atata mananca ! :)
-
Adrian, marţi, 09.04.2013 17:47
De banii aia cumperi o Skoda Superb mai veche si faci o alegere mai buna. A3-ul saracilor ce sa zic...
-
drg, marţi, 09.04.2013 18:30
si la varianta dsg cum de puncajul e de 4.5?
-
@Adrian, marţi, 09.04.2013 18:52
Decat sa cumpar o Skoda Superb mai veche cum zici tu mai bine cumpar un Audi A6 si mai vechi decat Superbul tau si poate imi raman si ceva bani.....de piese.
-
Calingura, marţi, 09.04.2013 19:24
unckle Golf 7 DSG in drive cu start-stop mereu pornit. dar si cu aerul cel putin 30% din timp. 7, 5 era media pe ultima saptamana. adica 5 zile cu trafic la varf plus 2 cu mers langa. Daca merg in sport si ma si distrez nu scot sub 10.5
-
@Calingura, marţi, 09.04.2013 20:49
Da-mi nr tau de telefon
-
Calingura, marţi, 09.04.2013 20:59
Da-mi tu o adresa de mail si maine vorbim. Nu vreau sa fac chiar public numarul mai ales ca nu ti-ai oferit numele.
-
svejk, miercuri, 10.04.2013 02:56
Problema cred ca este la raportul pret de achizitie. Anul trecut in vara am facut un market reserch pentru achizitia unei masini noi. Datele erau : compacta hatchback, cat mai bine dotata, tapiterie piele, xenon, nav, etc., buget intre 20k si 24k. Dintre toatele ofertele obtinute dupa negocieri cu dealeri cel mare pret de departe l-a avut Golful (VI). Am testat si obtinut preturi pentru : Ford Focus, Opel Astra, Golf, Honda Civic (modelul 2011, si acum regret ca nu am putut sa o iau desi avea pretul cel mic aprox 17k si venea foarte dotata mai putin xenon si navi, o masina deosebita ca design), Mitsubishi Lancer Sportback (nu ma intrebati de ce), Citroen DS4, Alfa Romeo Giulietta, Skoda Octavia (lol), Hyundai i30 (modelul nou, recomand, o masina excelenta la condus, lipseste un pic rafinamentul la interior, in rest f. OK). Am mai testat si Peugeot 508 chiar daca nu e din aceasta clasa dar se incadra la pret si la dotari si Honda Accord. La final am ramas sa aleg intre Astra si Golf, la acelasi pret cu Astra era si Focusul dar nu mi-a placut designul. La Astra am ales motor 1.4 turbo start@stop cosmo cu multe dotari si in urma discountului am avut ca pret un pic mai mult de 20k. Cu alarma, senzori de parcare extragarantie pe 3 ani si alte optionalem-am oprit pana in 21K. Acum la aceleasi cerinte nu am putut sa dotez Golful cu tot cu discount mai jos de 27k si tot nu ajungeam la toate dotarile pe care le pusesem pe Opel. Ce e drept la Golf am pus motul de 1.4 cu 160 CP si cutia DSG, deci vreo 2k mai trebuie scazute si totusi diferenta mult prea mare si din puctul meu de vedere nu se justifica. Am scris toate astea pentru ca ma irita sa vad cum la pret de achizitie Golful se incadreaza intre diverse modele, cand realitatea e totul alta, este mult mai scump decat concurenta si acum vad pe site-ul lor la masini cu livrare imediata deci in stoc Golf highline 1.4 cu 140 CP + ceva dotari la peste 27k iat un 2.0 tdi peste 32k. Sincer la preturile astea trebuie sa fie incadrat la masini premium. Fara doar si poate Golful este o masina f buna, dar la pretul asta deja te intrebi daca merita acesti bani, iar ca sa o iei in 22k fara optionale mai bine lipsa.
-
Armstrong, miercuri, 10.04.2013 07:43
Din punct de vedere al design-ului Golf-ul 7 (sau 5 sau 6) este mai mult decat modest. Golf-ul 7 este defapt un mic facelift al golf-ului 5 iar cine nu vede acest lucru evident este greu sa porti o conversatie cu el.... Din punct de vedere tehnic golf-ul a fost si ramane o masina echilibrata dar nimic mai mult. Golf-ul e un fel de iphone....nu exceleaza cu nimic dar totusi e unul din cele mai vandute telefoane.
-
Vasilica, miercuri, 10.04.2013 10:02
Golful daca il ei "chel" mai bine nu; te orientezi catre urmatoarea clasata Focus sau Astra (nu pot spune eu cine ar fi pe locul 2).
-
@Mircea, miercuri, 10.04.2013 12:31
ti-ar place asta nu ? sa scoata punctajul de la design. Asa ai putea sa dormi linistit ca ai (ca iti place) o masina cu punctaj mai mare ca astra sau alte modele . :))) esti chiar funny...eu zic ca domnii de la Automarket au fost chiar foarte indulgenti acordand la desing un foarte nemeritat 3.5, de fapt cred ca golf-ul ar putea bate lejer recordul de cel mai mic punctaj la design, pentru utlimele 2 facelifturi, pardon, generatii nemeritand mai mult de 1- 1.5...arata absolut jalnic si ca sa ajungi sa iei un golf "imbracat" decent cum sunt variantele gti/r ar trebui sa dai pretul unui seria 3 aproape (cum spunea si svejk)...si totusi uite-i pe baietii destepti ca au vanzari uriase....bv domnilor.VW ..reusiti in aceste zile "crizate" cea mai de anvergura abureala la nivel international, poate doar "coca cola nu are zahar" sa va faca concurenta ! :)
-
A M_C, miercuri, 10.04.2013 12:35
CORECT @nael:nu e normal sa consume mai mult decat e declarat, normal e sa declare consumul corect.Eu am un Fiat Albea 1,4mpi omologat in 2006 cu 168g de CO2 /km adica un consum mediu de 6,8L/100km.In realitate la modul in care merg cu el am un consum din ianuarie-azi pe vreo 4000km de 5,1L/100km benzina(urban-extraurban-drum de tara s.a.m.d.) Invatati-ma cum sa fac s-o omologhez cu CO2 mai mic.(Glumesc.n-o sa se intample niciodata asa ceva).Cel mai corect ar fi sa se plateasca poluarea in pretul combustibilului.Consuma mai mult?(chiar daca e declarat ca "papa" doar 4,1L/100km) Plateste frate la pompa !!Vor scoate masini care produc petrol in loc sa consume benzina.
-
A M_C, miercuri, 10.04.2013 12:38
@unckle!! Ce zici, vor baga si Fiatul meu in poligon?
-
ionut, miercuri, 10.04.2013 15:16
am vazut azi un golf 7 e simplu dar forte echilibrat si placut, dar cu toate ca sunt fan vw motorul e cam slabut cel putin la cuplu dupa parerea mea era necesar in jurl la 380 nm in rest cred ca este o masina oki
-
Ionut, miercuri, 10.04.2013 16:10
G7 2.0 tdi highline - 22.429 euro. Pret cu discount? Daca nu, de ce in Germania aceeasi varianta incepe de la 26.925 euro?
-
MadaI, miercuri, 10.04.2013 17:08
25k un hatchback ...da` e premium ?? Da-o-n pisici de treaba...chiar eu am un vw da` isi bat joc de clienti cu preturile astea. Cred ca o sa vedem din ce in ce mai putine pe strazi, astea nu-s preturi normale, sa nu mai zic , de criza. Ca design, acelasi G6 ,care e un G5. Aceeasi Marie cu alta palarie.
-
Calingura, miercuri, 10.04.2013 17:47
Ionut: in Germania, in Franta si in Anglia (si probabil si in alte tari mai la vest de Ungaria) nu sunt catusi de putin aceleasi versiuni. Nici macar cu numele decat parca in Germania. La ei sunt stas elemente care la noi abia sunt optionale. Ce m-a inciudat pe mine a fost faptul ca nu au reduceri semnificative. Daca la Opel prinzi lejer 20% la VW ii ai cu ceva la mana daca iti acorda 6%. Pe stoc au doar versiuni in pielea goala sau supra echipate deci mori 4 luni asteptand sa iti vina si 2 pana te vezi cu numere negre. Una peste alta eu apreciez masina.
-
@Calingura, miercuri, 10.04.2013 18:04
La Opel obtii reduceri de 20% pentru ca masina costa mult mai putin decat pretul ala nesimtit de vanzare. Acest lucru se reflecta in calitatea fabricatiei si a materialelor folosite: in Astra ploua in masina, ai zgomote ciudate pe la suspensii, pica ambreiaje in primele mii de km etc.
-
svejk, miercuri, 10.04.2013 19:12
Asta e o afirmatie aberanta. Eu am aceasta masina de 8 luni si functioneaza la fel ca in prima zi. Fii mai atent cu sursele de informare inainte sa faci aprecieri dubioase. In privinta discountului te inseli din nou. Nu au aceleasi reduceri permanent, si doi, la Ford aveam un discount si mai mare. Probabil ca si in masina aia ploua si cand e senin :) Ca sa inchei subiectul dintre toate masinile pentru care cerut oferta doar la Golf si la noul Civic nu am primit discounturi semnificative.
-
@svejk, miercuri, 10.04.2013 19:25
Citeste asta: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79639
-
slVW_83, miercuri, 10.04.2013 19:30
Am un Golf de aproape doi ani si sunt foarte multumit, nu mai detaliez. Personal am obtinut o reducere de 2000K de la dealer. Depinde de talentul fiecaruia si mai ales de perioada din an in care dai comanda pentru masina. Mai cred ca acest motor este perinat si mult prea mare pt. o compacta. Ar trebui un 1.6 TDI de cel putin 130 CP asemeni motoarelor produse de cei de la Renault si mai nou de Opel care ofera 136 CP.
-
slVW_83, miercuri, 10.04.2013 19:31
*perimat
-
svejk, miercuri, 10.04.2013 19:50
@svejk Iti apartine thredul de pe forum ? Ai avut tu acele probleme ? Sau iara scrii din auzite ? Daca tot dam cautari pe google incearca si dsg la golf 6 si nu o sa iti mai cumperi niciodata asa ceva. E aberant sa etichetezi o masina dupa postari pe forum, nu ai de unde sa stii cum a intretinut masina persoana respectiva. Daca intr-adevar acele probleme erau defecte de proiectare pana acum am fi auzit de recall-uri la modelul asta, or nu prea e cazul. Nu acelasi lucru il poti spune despre Golf 7 in China, nu-i asa ? Ia uite aici doar 384,181 de bucati. http://money.cnn.com/2013/03/20/news/volkswagen-china-recall/index.html hai sa nu mai vorbim vorbe ca nu are sens, cand gasesti masina perfecta sa ne anunti si pe noi, pana atunci vorbeam de preturi foarte mari in raport cu concurenta asta era tot.
-
@@svejk, miercuri, 10.04.2013 20:28
http://www.buhnici.ro/2010/11/01/probleme-cu-vw-golf-vi-si-motoarele-1-4/ de asta ce zici ? nasol nu ?
-
A M_C, miercuri, 10.04.2013 20:35
Vorbea cineva aici de reduceri mai mari la Opel de cca.20%.Acum ca Golf VII a castigat premiul de Masina a Anului 2013 vor tine cu dintii de pret.
-
ss, joi, 11.04.2013 00:11
Nu mai contraziceti fanii mioritici ai vw.....stiti ca si daca le-ar crapa motorul nu ar recunoaste ca vw mai da si rateuri......2.0 150cp.....si fiat are de cativa ani un 1.9 150 cp.....nimic nou....doar orbi care cred ca daca masina nu e vw sau audi......nu este fiabila....nu are materiale de calitate la interior....de parca ar dormi in masina....texte.......si le este rusine sa spuna cat stau la service sau cum se comporta service-ul cu ei cand se plang de un lucru minor.......sa nu mai spunem de injectoare, volante, cutii de viteze ....probleme de altfel minore si ele...
-
costel manelistu, joi, 11.04.2013 14:52
Sunteți bolnavi după mașini nemțești.
-
LauCalin, duminică, 14.04.2013 13:42
@svejk, de unde ti-ai luat masina? Intreb pentru ca am observat o chestie interesanta. Sansele sa obtii un pret mai bun sunt mai mari la dealerii mai mici care vand cateva masini intr-o luna. Este intr-un fel firesc sa fie mai maleabili. Pe de alta parte, in general la VW e mai greu sa obtii o reducere si datorita personalitatii aparte si vrajelii pe care o au multi consulatnti de vanzari. Atentie, nu toti. Sincer sa spun cu cei de la VAG (in special VW) m-am inteles cel mai greu, din cauza asta de multe ori ii si evit. Cand imi cautam masina si am fost sa ma uit la un Polo si l-am intrebat pe individ de ce mi-ar recomanda Polo. A incept sa-mi spuna ca nu se strica precum Fiesta, nu intra apa in portbagaj precum la Corsa si nici nu are probleme cu partea electrica precum 207 sau Clio (deci concurenta neloiala si lipsa de profesionalism). Si in incheiere mi-a spus "domnule, este un VW. Nu inteleg de ce ma intrebati de ce va recomand masina asta." Evident ca am facut stanga imprejur si i-am spus sa ma sune cand gaseste un raspuns concret la intrebarea mea. Nici pana azi nu m-a sunat, inseamna ca inca mai cerceteaza. :))
-
xxx, duminică, 14.04.2013 17:53
Cumnatul meu este în căutare de mașina și de 3 săptămâni ma bucur de stresul lui. Ce am încercat din segment: Focus, C4, i30, Megane, Honda Civic, Fiat Bravo, Golf, în finala rămânând i30, Megane și Golf. Megane are avantajul prețului, i30 arata per total mai bine, Golf este o mașină mai adunata si echilibrata fata de celelalte. Sincer dacă nu ești fan al unuia dintre modele, este greu de ales Eu i-am spus sa ia Juke
-
yo, duminică, 14.04.2013 23:24
Oau ma spart asta ``Asa ca daca vrei o masina care s-o lasi mostenire la nepoti, Golf este solutia.`` de aia i sa dus pompa de apa lu` socru meu la 15000 de km si multe alte. Dar cea mai tare este ca nu se deschide (deblocheaza) usa stanga spate doar daca deschide portbagajul . In familie toti avem numai VW da nu am ratat nici unu drumurile la vestitul Porsche Bucuresti cat au fost in garantie.
-
svejk, luni, 15.04.2013 02:24
@LauCalin Opelul l-am luat de la Radacini, am mai avut oferta de la Di-bas (negociata) si de la Erebus. Ei mi-au scos cel mai bun pret si au fost foarte seriosi. Si ulterior nu mi-am schimbat parerea. La VW am fost PBN si la Midocar. Au fost OK cu un plus pentru Midocar. Faza haioasa cel de la PBN imi spunea ca nu se merita un Golf la banii aia :) peste 25k, inclin sa ii dau dreptate. Chestia cu fiabilitatea depinde de norocul fiecaruia. Anterior am avut un 307 cumparat de nou despre care se zicea ca sta prost cu electrica si o mie alte bube. Nu a fost chiar asa, cei drept nu fac prea multi km si incerc sa evit gropile si ii fac reviziile la timp. Atata timp cat ai putina grija de masina te servesti de ea. VW are o imagine buna in Romania si normal ca nu au nevoie sa faca discount-uri prea mari ca sa isi faca targetul. Ca dovada nu mai au nici un G6 la vanzare de o gramada de timp. Cei drept nu e greu sa vinzi atata timp cat romanul considera ca 1.2 tsi sau 1.6 tdi e tot ce are nevoie iar optionalele sunt un lux inutil care nu ajuta la revanzare. Eu pur si simplu nu ma regaseam in publicul lor. Am vrut un motor 1.4 cu 160 CP (nu vroiam nimic sub 140CP) nu aveau disponibil la drive test. M-au cu celebrul 1.2 105CP si cu un GTI si mi-au zis ca 160 CP sunt undeva pe la mijloc :))
-
Pana, luni, 15.04.2013 11:27
@yo, ai dreptate! Daca vrei sa lasi o masina mostenire aceea este Renault Megane. Asa ca nu fiti victimele imaginii unei marci proaste: vindeti-va masinile ca sigur gasiti niste fraieri sa le dati la suprapret. Serios acum, poate ca cea mai apropiata de ideea pe care ai subliniat-o in comentariul tau ar fi o japoneza.
-
Marius, marţi, 23.04.2013 11:20
Suspensie zgomotoasa ??! Eu am mers cu un G7 test drive si NU are deloc suspensie zgomotoasa !!
-
Florin, joi, 18.07.2013 13:09
'Jdemii de cai putere ... As vrea si eu sa stiu si eu ce faci cu 150 CP si nu faci cu 105 CP ? Sa nu imi spuneti ca depasiti mai repede tiru' ca deobicei orice depasire se face cand ai suficient loc iar pe distanta depasita nu cred ca ai fi mai rapid de 1 s fata de un altul cu un motor de 105 ! Diferenta 0-100 Km/h este de 1.8 s si la elasticitate 80-120 este de 3 secunde insa in distanta pe care se depaseste nu se atinge acesti timpi . Concluzia este ca atunci cand il vezi pe unul cu un GTI ca face o depasire ca boul si esti nevoit sa franezi ca sa se bage el in fata tiru-lui atunci e clar ca cel de la volan nu are nici o treaba cu condusul ci a aruncat pe fereastra 25k Euro.
-
tgfkyi, sâmbătă, 14.12.2013 15:39
totul e relativ :)
-
Mecanicu', duminică, 05.01.2014 21:23
Nu sunteti normali! Ati mai facut o evaluare cu aceeasi masina, acelasi motor si i-ati acordat 4,5.Ati spus ca este bine antifonata si ca ar fi "Monitorul oficial". Acum spuneti ca are antifonare medie, suspensie zgomotoasa si a obtinut 4,2 pe aceeasi masina cu acelasi motor. Care test sa-l luam in considerare?
-
JimmyCandriu', marţi, 02.12.2014 20:58
Este un ferrari foarte frumos, eu personal nu l-am condus si eu personal nu as da 1 mil. de bani pe el HOPE YOU ENJOY!!!!
O mica greseala la pret domnilor. Modelul Mazda la care ati facut referire o costa el 24.330, insa dotarile sint pe masura. Nici modelul Golf testat de voi, care costa 25.274 nu are aproape toate dotarile Mazdei 3, deci Mazda e mai ieftina nu Golful. In rest, Golful a fost si va ramane cel mai echilibrat model din segment, bun la toate capitolele. Asa ca daca vrei o masina care s-o lasi mostenire la nepoti, Golf este solutia.