Volkswagen Golf 6

Siguranta

4.5
Volkswagen Golf este un premiant nu numai la capitolul vanzari ci si la capitolul siguranta. Modelul german a obtinut cinci stele la testele EuroNCAP si isi trateaza pasagerii cu un pachet generos de airbaguri (frontale, cortina, laterale, spate si pentru genunchii soferului), sistem de antiblocare a rotilor ABS, sistem de blocare electronica a diferentialului EDS, sistem de reglare a fortei de tractiune ASR si bineinteles nelipsitul ESP, care controleaza traiectoria in situatii "limita". Tot la capitolul siguranta se cuvine sa mentionam si despre functia de asistenta la urcarea in panta, disponibil doar pe modelele echipate cu DSG. Daca performantele la accelerare s-au dovedit destul de bune trebuie sa spunem ca si franele isi fac datoria constiincios, reusind sa opreasca hatchback-ul in timp util si fara a da emotii.
  • Cristi, joi, 08.10.2009 19:30
    vw

    Volkswagen - Das Banal Auto.

  • antiaudi, joi, 08.10.2009 20:53
    ce e nou?

    2 tdi -140 cp, ce e nou? raspuns nika un reportaj=reclama=bani= ghiorlani cu tdi 2.0 in rest ceva nou? poate la noul 7 care s-a anuntat deja.. continuam 2.0 tdi si poveste n-are sfarsit... das sfarsit

  • illy, joi, 08.10.2009 21:09
    :)))

    daca prostia ar durea v-ati tavali pe jos de durere :)))))

  • ptr illy, joi, 08.10.2009 22:03
    internet la sate (partea 1)

    e veche asta, daca vrei sa pari interesant pe un site auto cauta ceva mai inventiv altfel risti sa fi (cu un i) catalogat drept un taran prost.

  • cristi, joi, 08.10.2009 22:14

    probabil pentru fraierii care cred ca renault e etalonul in materie de masini, 2.0 tdi 140 cp nu e un motor nou. pentru altii, care chiar mai cunosc si altceva decat sa schimbe vitezele la loganul lor obosit, stiu ca 2.0 tdi 140 cp de pe golf 6 inseamna un nou motor, cu tehnologie common rail, mult mai silentios decat cel vechi, cu tehnologie pompe duse. cat despre comentariile celelalte... sunt acri strugurii cand nu ajungi la ei nu?

  • ptr cristi, joi, 08.10.2009 22:32
    internet la sate (partea 2)

    macar renaultul nu consuma ulei.

  • bbb, joi, 08.10.2009 22:39

    Tractor Diesel pe Injectie

  • Maka, joi, 08.10.2009 23:04

    O masina cu adevarat buna. Desi la prima vedere design-ul e banal si putin prea conservator, cel interior e foarte functional iar cel exterior are calitatea de a se pastra placut in timp mai bine decat chestiile astea "flashy" care fac senzatie si dispar meteoric in cativa ani. Stiu, nu e vreo italianca entuziasmanta la vazut dar e o masina placuta la condus, de buna alitate si pe care te poti baza. Daca o intretii corect nu are nici costuri mari. As lua-o cu mare incredere desi sper ca la anul sa iau GTD-ul cu DSG.

  • cristi, joi, 08.10.2009 23:17

    Nici motoarele noi, common rail, nu mai consuma ulei. Si oricum, as prefera sa completez 100-200 ml la 15.000 km si sa mearga sute de mii de km decat sa am multe din problemele pe care le au alte marci de masini.

  • ptr cristi, joi, 08.10.2009 23:57
    internet la sate (partea 3)

    Cristi 1. 100-200 de ml e foarte putin, un vw tdi consuma 1 l la 10.000 km, poate si mai mult....(cauta frate pe net, dezgheaza-ti mintea aia un pic) 2. vw-urile numai merg sute de km ca inainte....inainte bagai benzina sau motorina si tot mergea....acuma e o mare gluma, la fel de proasta ca un renault. 3. degeaba e cr ca tot se aude tare....daca nu ai mers lasa draq revistele....testeaza sa simti si tu 4. in ziua de azi numai exista masini proaste in afara de vw si renault. 5. bafta

  • ZZZ, vineri, 09.10.2009 00:06
    Pt asta cu internetul la sate

    Bai baietule esti complet pe langa. N-are sensa sa-ti spun sa te abtii pt ca oricum tu vei persista in prostia ta, pt ca bine zice romanul prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Daca ai ajus sa spui ca TDI CR se aude tare inseamna ca ai timpan sensibil rau. Poate te multumesti cu sunetul melodios al unui HDi sau DCI....

  • ptr zzz, vineri, 09.10.2009 00:36
    Internetul la sate (partea 4)

    daca spui ca hdi-ul este melodios inseamna ca esti tipicul roman care ai ceva cu renault si bagi si peugeotul in aceiasi oala Peugeot a facut si inca face motoare pentru bmw Peugeot a facut aproape toate motorizarile de pe 320d Bmw 320d 1999 - 136 cp - este un hdi de 110 cp modificat din 8v in 16v, din turbo cu geometrie fixa in turbo cu geometrie variabila. Ulterior motorul a fost usor modificat (emisii co2) si pus si pe Peugeot, Ford etc. Singura diferenta intre cel de pe bmw si peugeot este sistemul de injectie Bmw 320d 2002 facelift 150 de cp. Tot de Peugeot este facut, este prezent si pe 3008. Bmw 320d 2006 163 de cp, motor prezent si pe 3008, viitorul 408, actualul 308 cc etc. Bmw 320d 177 cp. Motor modificat de Bmw cu baza motoarelor Hdi, au adaugat sistemul efficient dynamics si au mai obtinut inca 14 cp cu sistemul start and stop si etc. De asemenea toti stim ca Mini Cooper este sub tutela Peugeot. Mini Cooper este disponibil cu motorizarea 1.6 HDI 110 CP cu volanta dubla, overboost tot marca Peugeot. Range Rover dispune de un motor Peugeot, si anume 2.7 HDI Jaguar, noul model limuzina (nush cum se numeste acum) are toto motorizarea 2.7 HDI (scrie si pe Promotor, Automarket etc.) Bi-turbo. Ford are motorizari de Peugeot Citroen are motorizari de Peugeot Mazda are motorizari de Peugeot cu diferite modificari. Mitsubishi Grandis are motorul de pe 320d si 407 de 136 cp Suzuki Vitara a avut hdi-ul de 2.0 90 de cp de pe Peugeot Deci pe scurt romane toata lumea mananca de la Peugeot De altfel Peugeot a inventat filtrul de particule in 2000, atunci cand vw vindea golf 1.9 tdi cu tehnologie pd din anii 80 folosite la vapoare, ei atunci vindeau motorizari diesel common-rail (dupa 8 ani au inceput sa vanda si cei de la vw atentie) si cu filtru de particule (nu scoate fum nici la blana), de aceea 307 a iesit si masina anului in acel an....datorina inovatiilor aduse pe vremea aia....doar Bmw Mercedes si Fiat avand astfel de tehnologii... Aceste lucruri sunt cunoste de toti oamenii cu o cultura auto medie....aceste lucruri le poti gasii pe forumuri precum 4tuning, ford club, chiar si unii baieti mai isteti de pe vwforum stiu toate astea....bineinteles cei cu opel renault habar nu au asa ceva....pana la bloguri precum a lui buhnici unde scrie clar ca francezii i-au invatat pe cei de la bmw sa faca motorizari diesel (ii poti trimite un mail pe sectiunea contact sa intrebi tot ce am zis) Deci, care-i complet pe langa? Eu care stiu minimul despre masini si am condus destule modele ca sa imi fac o parere reala sau tu care vorbesti din mituri si frustrari mioritice? Francezii nu sunt doar Renault cum nici Vw nu e o marca nemteasca....marca nemteasca e Mercedes si Bmw eventual Ford (Ford Europa) restul e marketing (Audi, Vw) si plasticaraie (Opel). Bafta, si daca inca esti uimit intra pe un site adevarat, sau un forum care nu e intoxicat de vw si renault si intreaba acolo, o sa ramai surprins....

  • ptr zzz, vineri, 09.10.2009 00:38
    internetul la sate (partea 5)

    inca ceva zzz....Peugeot are motorizari pe benzina facute cu bmw....de ce oare? ia zi tu? asa s-au gandit ei peste noapte baa hai sa va ajutam sa faceti motorizari eficiente ca ne e mila de voi sau cum? Nu....fac asta, ca un schimb de favoruri....ei ii ajuta la motorizarile diesel de 2000 iar Bmw ii ajuta la motorizarile pe benzina....doar trebuie sa te documentezi inainte sa vorbesti aiurea....ca risti sa dai de unul ca mine care stie si altceva in afara de vw golf, passat, renault megane clio, opel astra si atat.

  • ptr zzz, vineri, 09.10.2009 00:39
    asdada

    Mini Cooper este sub tutela Bmw* am corectat

  • Ptr Peugeot, vineri, 09.10.2009 01:15
    Daca Peugeot-Citroen nu primea un ajutor de stat de 3.5 miliarde euro la inceputul anului intra in faliment !

    Suzuki nu a avut niciodata motoare diesel de la Peugeot ci doar de la Renault ( Grand Vitara si Jimny) si Fiat . Iar Peugeot furnizeaza motoare diesel doar pentru Mini, motoarele diesel prezente pe automobilele BMW fiind dezvoltate in-house de catre BMW .

  • Ptr Peugeot, vineri, 09.10.2009 01:30
    Mitsubishi Grandis are motor diesel VW

    Mitsubishi Grandis in versiune diesel este echipat cu vechiul motor TDI de 2.0 L de la VW si nu cu motorizare Peugeot .

  • ptr asta de mai sus, vineri, 09.10.2009 01:38
    internetul la sate (partea 6)

    MITSUBISHI GRANDIS ARE MOTOR DE PEUGEOT!!! MITSUBISHI LANCER ARE DE VW!!!!!!!!! IAR LA SUZUKI SCRIE CAT CAPUL TAU DE MARE 2.0 HDI IN SPATEEEEEE!!!!!!!! NUMAI VORBITI AIUREAAAAAAA IAR FAZA CU HOUSE-MADE-UL LA BMW E MINCIUNA TOTALA!!!

  • luati si cititi, vineri, 09.10.2009 01:40
    TOT

    ia si citeste, stiu ca iti sta in gat si mori de invidie....dar citeste!!!!! http://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/96497-bun-brand-constructor-motoare-diesel.html romani neinformati care stiti tot!!!! numai vorbiti aiurea daca nu stiti nici macar bazele elementare a industriei auto!!!

  • Vw e o gluma, vineri, 09.10.2009 01:45
    , o gluma buna

    luati-o in bot cu motoarele voastre tdiste....Peugeot cand facea motoare pentru Bmw Vw va vindea voua motorizari din anii 80.

  • tot eu, vineri, 09.10.2009 01:48
    tot eu

    primul motor turbo diesel din lume a fost creat de Peugeot, prima masina de serie cu un motor diesel a fost un Peugeot, prima motorizare diesel din lume aplicata pe o masina de serie a fost un Citroen (care aparatine de Peugeot) asa ca vezi de treaba cu tdi-ul tau si restul....

  • ptr zzz, vineri, 09.10.2009 02:05
    uite tarane cat de melodios e un hdi

    ia si uite-te aici..... http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU

  • lucianul, vineri, 09.10.2009 02:47
    pentru "prietenul" nostru de la sat...

    ...trebuie sa fii tare frustrat sa te agiti in halul asta...go back pe site-urile tale cu toata "cultura" ta automobilistica si lasaneeeeee

  • ionut, vineri, 09.10.2009 07:37
    pentru ala care se oftica ca nu are un TDI

    Taticu, sunt mai mult ca sigur ca ai acasa un Peugeot(e o masina buna nu contest). Articolul asta e pentru fanii VW asa ca nu mai venii tu cu critici. Uita-te in topul vanzarilor si spune tu singur cine e seful! hai te-am pupat.....pe portofel!

  • anonim, vineri, 09.10.2009 08:16
    intrebare

    Citeam cele de mai sus.....si ma intrebam....cu toata tehnologia asta franceza "revolutionara", de ce nu a reusit PSA-ul sa vanda cat a vandut VW.Este doar o intrebare nu incerc sa atac pe nimeni. Ma gandeam ca imi poate raspunde "internetul de la sate" Multumesc.

  • bozzo26, vineri, 09.10.2009 08:45

    pana si Aro avea motor de Peugeot la raliul Paris-Dakar :)):)):))...pana si Clio meu are motor de Peugeot=))=))... Motoarele voastre TDI de 1.9 sunt din 1997:D de cand a aparut Passat :d ala de il cumpara toti cocalarii, si apoi introdus si pe Golf. ciuss:D

  • magic, vineri, 09.10.2009 08:58
    gramatica

    "inginerii si designerii Volkswagen reusind sa isi de-a mana pentru a crea..." In situatia de mai sus este vorba despre verbul a da. Nu se scrie despartit. Ne jucam de-a gramatica? Un redactor ar trebui sa stie atata lucru. Pentru baiatu' cu Peugeot - este un articol despre VW Golf. Las-o balta cu Pe-Jos-ul tau, abtine-te de la comentarii aiurea.

  • unckle, vineri, 09.10.2009 09:47

    mamaaa .. am fost absent la comentarii :) @ discutia despre producatorii de motoare : BMW si PSA ( pejo si sitroen ) dezvolta impreuna motoare - evident in beneficiul fiecaruia , ca nu face nimeni pe lumea asta opere de caritate. Ce motoare se pune pe ce masini.. scrie pe net - cert este ca Peugeot face motoare pentru muulte masini ;) VAG furnizeaza motoare pentru multe alte marci decat cele din grup . motorul de 2l de pe Lancer este de la VAG ... de grandis nu stiu , dar probabil Peugeot are cate ceva de-a face cu treaba aia :P @subiect Golf este o "treaba buna" - te duce de acasa la munca, de la munca acasa, de acasa la mare, la munte si inapoi... si poate face asta muulti ani pana o sa inceapa sa faca "probleme" - cel putin modelele mai vechi de Golf sunt apreciate pentru fiabilitate .. cu modelele noi o sa vedem in timp -- daca mananca pe vre-unu limba sa imi zica de vecinu care are golf si a stat cu el numai in service il rog sa se abtina - vecinul nu este decat unul din milioanele de posesori de golf . Motorizarea si cutia DSG ... un "cuplu" frumos, dar cred eu cam scump pentru Golf ... sincer, 23220E ( plus o multitudine de optiuni "necesare" pt care VW te sparge la buzunare ) mi se pare cam mult . Daca mai pui 2-3mii de euro in optionale ca sa ai "masina belea" ... mai bine iti iei un mercedes la mana a doua ... acuma, sincer... Golf nou 2.0TDI vs. E320DCI cu 50.000km si 2-3 ani vechime ... mercedes toata ziua ;) . Stiu ca ( , ) cam compar mere cu pere ... dar cand dai un miliard pe o masina nu te duci ca bou' la Porsche si arunci banii pe masa ... poate "gandesti un pic. apropo', intre 23220E si 17450E sunt aproape 6000 de euro ;)

  • mihai, vineri, 09.10.2009 12:20
    scump

    nu am avut rabdarea sa citesc toate comentariile, sa-i vad pe fanii cocomasinilor sarind in sus si vb de Logane obosite, dar pretul acestor masini cu siguranta este supraevaluat, la performantele care le ofera, oricand, eu personal as alege un Ford Focus in favoarea unui VW Golf, am specificat ca este o parere personala, pentru toti de pe acest forum ce fac infarct cand nu se vb in termeni de lauda despre grupul VAG

  • ptr bozzo26, vineri, 09.10.2009 12:21
    Renault = marca de 2 lei

    bozzo aici se vorbeste de masini, nu de Renault mizeria Europei in materie de masini, asa ca te rog abtine-te. Multumesc

  • b76, vineri, 09.10.2009 15:46
    pt rasuflatii anti vw

    daca nu va place vw nu va obliga nimeni sa va dati jos din pom si sa postati de o masina pe care nu o cunoasteti @admin: inainte sa faceti referiri cu privire la costuri mai bine ganditi-va si raportati la concurenta. daca ati fi atenti golf-ul, fie el si V este peste audi a3 si bmw seria 1 la capitolul calitate interioara, singurul concurent cu o calitate interioara superioara golfului este mercedes a class cat despre megan si focus nu are rost sa discutam tinand cont ca cel din urma prezinta la interior materiale similare celor de pe logan. in concluzie, pentru cei ce posteaza doar pentru a-si etala "vastele" cunostinte auto, nu mai vorbiti despre lucruri care va depasesc, mai bine faceti-va tema la mate ca sa nu mai repatati clasa a III-a, si in final pentru cei care scriu aceste reportaje, comparati automobile cu o calitate similara si dotari similare.

  • ionica cel frumos, vineri, 09.10.2009 16:10
    @B76

    @ b76 - Mai baiatule eu cred ca tu ai niste probleme cu capul...exista versiuni si versiuni ale noului Golf. Cum poti sa compari VW cu Audi si BMW. versiunea highline de la Golf intr-adevar poate face versiunea entry-level BMW la calitatea materialelor dar totusi...vb de modele premium. deschide mataluta dictionarul mai treci odata pe la scoala invata sa scrii si afla ce inseamna premium..berbecule Romania e o tara frumoasa pacat ca e populata de oameni ca tine... Si ca sa-ti dai seama cat de afon esti in acest domeniu afla ca Mercedes A-Klasse nu concureaza cu Seria 1, A3 si Golf. Mercedes are un alt model concurent pe acest segment si anume B-Klasse. Pun pariu ca nici nu stii cum arata..pentru ca la tine in zambia unde abia s-a introdus netul dial-up nu vedeti prea multe masini pe strada....hai pa!

  • cleo345, vineri, 09.10.2009 16:51
    peugeot 308

    va rog sa testati si un model peugeot 308, 1,6 120 CP benzina . sunt curios cum se comporta , si ce punctaj ar obtine la drive-test. multumesc.

  • Automarket, vineri, 09.10.2009 17:35

    dar de ce nu o testezi tu? de ce trebuie sa va cumparati toti masini din reviste, mituri si dupa cum vor altora? voi nu aveti tot sa le testazi? Te duci la dealer si iei ce model vrei tu....e cazul sa mai cumparati masini si cu capul nu doar cu fundul si luandu-va dupa mituri de la sate. Si vezi ca motorul ala de 1.6 e facut de bmw si psa....e foarte elastic....zici ca e diesel, trage la orice turatie nu ca 1.4-ul de la tsi unde stai stai zzzzz si dintr-o data baaaa trezeste-teeee a intrat turbo!!! ce unde cum? si te trezesti....porma schimbi treapta iar zzzz daca nu esti la 4325346536 de rpm ca sa fii pe turbo....porma iar intra turbo deodata....parca te joci de-a soarecele si pisica cu turboul :)) Pe scurt, testati voi, lasati revistele.

  • @automarket, vineri, 09.10.2009 18:16

    ba asta de te intitulezi automarket sti ca 1.4 tsi a fost motorul anului 3 ani la rand la categoria sa???ba sti ca dupa ce a intrat turbo in prima treapta de viteza urmatoarele "sunt pe turbo" cum spui tu??? ba tu sti ca motorul de 140 si 170 sau 180 are si compresor mecanic si nu se intampla "zzzzzzzz" ( ma scuzati atrebuits a vorbesc pe limba lui)

  • @ taranul, vineri, 09.10.2009 18:38
    posesor de vw

    "ba" asta din reclama cu jain care mi-ai raspuns, eu vorbeam de versiunea 1.4 122 de cp fara compresor mecanic (comparand cu 1.6-ele de 120 de cp), iar 1.6-ele facut de bmw si psa a iesit motorul anului in categoria sa, SI?????? CE RELEVANTA ARE??????? cum ziceam si mai sus....sunteti asa prosti incat va luati dupa prostiile astea numite premii, si tot ce mai scrie pe net....in fine fiecare cat il duce mintea.

  • illy, vineri, 09.10.2009 19:09
    de la taranu

    fratilor , da cine v-a bagat in cap ideea stupida ca la o masina motorul e tot ce conteaza , la noi in sat daca face badea gheo o sapa nashpa poate sa fie vina materialului , a vremii sau ca badea gheo a bagat prea mult alcool in vena , ca un exemplu uitati-va si la tara noastra scumpa , stiti bancul cu sfantu petru si dumnezeu , da de ce le dai asha multa bogatie unei singure tari ? la care dumnezeu raspune , stai sa vezi ce popor le dau :)))))))

  • Cris, sâmbătă, 10.10.2009 20:37
    D0C9

    Masina asta imi place, desi sunt posesor de Renault. As cumpara una ca asta si maine daca ar fi la un pret ceva mai mic. Calitate foarte buna, ergonomie, consum foarte bun si tinuta de drum foarte buna. Oricum masina asta nu suporta comparatii cu Peugeot, Renault, Ford, etc. Este peste ele din mai multe puncte de vedere mai putin intretinere si pret.

  • Taranii au Renault, duminică, 11.10.2009 12:26
    inainte aveau Passat, Golf, acum e criza

    ba frate voi astia cu renault stati la coltul de rusine si numai comentati....toata viata ati avut dacie 1310 acum aveti renault si acum credeti ori ca aveti cele mai bune masini sau mai rau credeti ca singurele marci mai bune sunt bmw, mercedes, vw.....la coltul de rusine cu voi!!!!! cand va luati masini atunci sa intrati pe automarket sa comentati!!!! Credeam ca fanii vw sunt foarte prosti, dupa ce am vizitat vw forum si club renault am constatat ca e o diferenta mare intre cele 2 categorii...iar pe vw forum mai vezi unul care stie ce e aia masina, ce e aia un hdi una alta, dar cand intrii pe renault vezi comparatii renault cu vw (???) Renault vs restul lumii....exact aceiasi atitudine ca posesorii kia. Luati-va de mana si numai poluati site-urile auto cu prostia voastra marca Renault. Bafta.

  • cozappz, marţi, 13.10.2009 14:45
    Octavia RS

    La pretul asta imi iau Octavia vRS cu 2.0L 170CP tot TDI. Stiu, nu e "Das Auto" dar are portbagaj sa bag Golful in el. Iar cand pleci la mare, munte, am nevoie de portabaj. TDI nu consuma ulei daca masina e noua si faci reviziile la timp :P Astept review la GTD.

  • 16, joi, 15.10.2009 13:56

    Motorul de 1,6 benzina de pe bmw de cine e facut?

  • 20, joi, 15.10.2009 22:15

    nu exista motor de 1.6 pe bmw.

  • 16, vineri, 16.10.2009 13:09

    1598 ?

  • 20, vineri, 16.10.2009 14:02

    daca se numeste 316i sau 316d nu inseamna ca are motor de 1598/1600 cmc!!!! stiu ca dupa 20 de ani ati dat si voi de 5000 de euro sa va luati o masina dar daca nu stiti informati-va macar ca nu costa nimic.

  • Mike, marţi, 20.10.2009 16:53
    Prostie prostie

    RENAULT SUCKS!!!

  • ionutz, duminică, 29.11.2009 16:08
    bmw

    nashpa masini!!!!!!!!!!!!!!

  • Alex, joi, 28.01.2010 22:13
    Oribila

    Cand ii aud pe unii ca Golf e masina frumoasa nu imi vine sa cred. Ca design mi se pare banala, chiar urata. Daca vorbeam de Passat era altceva, da Golful si Polo mi se par bleah.

  • Francezu, marţi, 09.02.2010 10:37
    Toti sunt francezi...

    E clar ca nemtii astia fac cele mai proaste masini din lume, iar PSA sunt cei mai tari. De la inceputuri a fost asa: Maurice Otto si Francois Michel Diesel sunt inventatorii motoarelor pe benzina si motorina , asa ca nemtii nu au avut nicio contributie in viata lor la capitolul auto. PS: Imi place Golf 6, mi-as cumpara unul Sh diesel cu incredere...nou e prea scump.

  • Eduard, sâmbătă, 18.09.2010 11:37
    Golf GTD

    Mi-am luat noul Golf GTD....super masinuta,se comporta super pe rahaturile noastre de strazi si consuma putin avand in vedere k si fuge destul de tare...iar pt amatorii de frantuzisme de 2 lei sa se abtina de la comentarii si sa nu uite un lucru...masini in lumea asta fac nemtii si americanii...ok si englezii in rest piece of shit!!!

  • tomita3007, vineri, 08.04.2011 12:34

    cam prea mare nota la design. 3 stele jumate pt "doar un facelift". ciudate criterii de notare aveti, daca iau clasa compacta la puricat.

  • Mircea, marţi, 07.06.2011 20:12

    @Francezu tu esti prost sau te prefaci ?! Nemtii au facut si benzinarele si diesel-urile :) Unde ai auzit tu ca Francois Michel Diesel a inventat motoarele pe diesel ?! Ai inventat tu numele asta ? Oare cati ani ai ? Nu iti dau mai mult de 18 , daca vrei sa sti , cel care a inventat diesel-ul se numeste Rudolf Diesel si este german ! iar cel care a inventat motoarele pe benzina este Nikolaus Otto ...tot german....cei care intra pe automarket ar trebui sa li se dea un chestionar auto sa se vada ce stiu in materie de masini , probabil cei ca "Francezu" au iq-ul aproape de cel al unei maimute

  • kriss, duminică, 16.09.2012 18:44

    fratilor sa nu aud de masini frantuzesti ,cel mai prost gandite .Atunci cand se strica toti mecanicii injura ca sunt facute prost si lucrezi foarte greu la ele.cat timp lucrai pentru a repara una frantuzeasca repari 2 nemtesti ca toate piesele sunt asezate cu cap si ai spatiu sa lucrezi cum trebuie ......

  • ahmadi, duminică, 21.06.2015 16:04

    Intarata-i drace!