Siguranta
Dezvoltat pe o platformă de Golf, Beetle era de la bun început un candidat perfect pentru cinci stele EuroNCAP. Distincţia i-a fost acordată fără probleme broscoiului contemporan, care beneficiază de una dintre cele mai bune valori ale rigidităţii torsionale din segment. Pe lângă acest atu, care are probabil nevoie de traducere pentru mulţi, Beetle vine cu ESP în standard şi airbaguri frontale şi laterale.
Beetle se poate lăuda cu unul dintre cele mai bune punctaje pentru protecţia pasagerilor adulţi şi a copiilor. Coloana de direcţie este singura problemă în caz de impact frontal, aceasta putând afecta pasagerii de diferite dimensiuni. Sistemul de control al stabilităţii este oferit în standard, iar Beetle are avertizare pentru cuplarea centurii de siguranţă pe toate locurile din habitaclu.
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 15:46...
Si poate puneti totusi si un buton "edit", ca poate mai greseste omu' cand scrie ceva in graba!
-
jake, luni, 01.08.2011 16:00
Masina e ok.Pacat ca testul nu l-ati facut voi si l-ati copiat. http://www.automobile.de/cgi-bin/deeplink.pl/cgi-bin/magazin/autonews/Tests%20und%20Fahrberichte/index.pl?id=30284&type=bild&quereinstieg=1&archiv=tests&bild=1&herstellerid=48&modellid=M1216
-
ionut, luni, 01.08.2011 16:21@dragos_thaci
Am un "feeling" ca esti mult prea profesionist pentru a citi astfel de teste. Nu vrei tu sa aplici pentru un post de inginer la VAG si sa ne lasi cu comentariile tale... Chiar nu are rost sa iti irosesti cunostintele neaplicat. Fa un bine umanitatii si mai "thaci" ...
-
unckle, luni, 01.08.2011 16:31
Interesanta masinuta :) 740d shimba la 1500rpm .... inseamna ca atunci cand intra in treapta superioara motorul scade la 1500rpm ? (pentru ca, daca "da" inseamna ca masina mergea ..normal pentru un diesel..) in ceea ce priveste slelkau' ... posibil era pe setarea "superconfort - nu ma deranja cu sunetul" ... pentru ca este destul de jos sa schimbi un motor pe benzina la 1500rpm --- nu imposibil.. poti trai o viata cu asta, dar daca vrei sa ai vreo tasnire in trafic te-ai fript :)
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 16:42...
@ionut, ai zis ceva? @unckle Am zis "schimba", nu "scade". Nu vad ce e atat de greu! Deci schimba la 1500. Daca vrei sa ai o "tasnire", in momentul in care infingi piciorul in pedala, cutia retrogradeaza automat-kickdown, simplu, si aici e foarte usor. Nu va "tasni" din treapta a 5-a, stai calm!
-
ionut, luni, 01.08.2011 16:57@dragos_thaci
E pacat. Tu chiar te irosesti. Te rog fara reply!
-
LauCalin, luni, 01.08.2011 17:00
"Volkswagen a vrut să şteargă cu buretele experienţa neplăcută a generaţiei precedente, care nu s-a bucurat de o ţinută de drum tocmai bună. Noul Beetle vine să spele ruşinea, ba mai mult, caută să se adreseze chiar şi celor care apreciază sportivitatea la volan." Serios? Si cum v-ati dat seama ca fosta generatie avea tinuta de drum tocmai buna? In caz ca nu stiati Beetle a fost facut pe platforma tehnica de Golf, adica de clasa superioara. Motiv pentru care tocmai tinua de drum era si este unul din punctele forte. :)) Nu se poate compara de exemplu cu Fabia sau Polo. Pariu ca nu v-ati urcat in fosta generatie.
-
unckle, luni, 01.08.2011 17:07
. . . adica vrei sa zic cum ca slk ala pe benzina trecea in treapta superioara cand atingea 1500rpm ? ... "wow" si "wtf" ... off-topic: am mers azi cu un taxi, golan 1.5dci "fara turbina" dupa declaratiile soferului .. cica "baietii" vandusera turbina si au bagat aer pe direct ... se pare ca se poate :) (de nedescris puterea emenata de saracul motor)
-
Vasilica, luni, 01.08.2011 17:28@unckle
Nu iti mai merge coaja?Daca nu ai masina japoneza asa meriti sa mergi cu taxi!!
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 17:48@unckle
Da, si sunt mult mai multe exemple, turbo binenteles. Aici este avantajul turbinei. Cuplul la turatii foarte joase. Motorul n-are nevoie de turatii mari ca sa fie destul de performant pt. un mers NORMAL, LEJER. Cat despre acel Logan, WTF? De ce sa faca asa ceva? E prima oara cand aud de un motor la care sa-i scoti turbina si sa-l faci aspirat. Si cand zici "putere", banuiesc ca este la figurat, nu? Vai mama lui de motor. Oare cati dintre caii initiali mai are, si aia putintei?
-
ionut, luni, 01.08.2011 18:01@dragos_thaci
Ca sa vezi cat de mult apreciez cunostintele tale, iti fac o propunere. Aplic eu pentru tine la VAG, doar daca promiti ca vei renunta sa comentezi stirile de cancan: http://www.9am.ro/comunitate/forum/view_topic/19041/Este-Dani-Otil-marul-discordiei-dintre-Mihaela-Radulescu-si-Elan-Schwartzenberg/1.html De la: dragos_thaci, la data 2008-10-22 17:09:11 asa se practica in lumea mondena:casatorii,divorturi si tot asa..........pana la a zecea casatorie.pentru ele noi nu insemnam nimic.s-ar zice chiar ca e la moda acu sa incerci cat mai multe(adica zeci daca se poate).
-
marian, luni, 01.08.2011 18:08........
arata demential, de abia astept sa ajunga si in Romania sa il fac o tura, nu imi place "masina poporului" dar acest model m-a dat peste cap, bravo lor
-
745, luni, 01.08.2011 18:19
dragos are dreptate sunt multe masini de generatie noua, automate, care schimba la 1400-1500 rpm. De exemplu s320 cdi 7G pe modul "comfort" schimba la 1500 rpm, chiar si 1400 uneori in trepte mai superioare. Cand ai nevoie de putere, cutia retrogradeaza chiar si 2 trepte daca e nevoie. Asa ca daca in viata asta nu prea ati avut tangente cu masinile noi automate numai vorbiti... uneori e mai bine sa taci, sti cum se spune.
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 18:52@ionut
:)))))) Foarte tare! Am impresia ca tu ai niste probleme psihice! Nu stiu ce-i cu site-ul ala si nici cum ai ajuns tu acolo sau numele meu acolo ;)))! 2008, OMFG, nici nu-mi vedeam capul de treaba. Cred ca nu deschideam calc. cu saptamanile :)))), darmite pe asemenea subiecte care ma lasa rece. Amice, esti intreg la minte? Probleme de securitate la adresa de messenger am cam avut. Ma intreb daca nu cumva stii mai multe despre acest lucru. Esti tare dubios. M-ai pus pe ganduri. OMFG, mare-i gradina...! Nici nu-ti trebuie multa minte sa-ti dai seama ca nu sunt scrise de mine acele randuri.
-
ionut, luni, 01.08.2011 20:23@dragos_thaci
Cred ca nu-ti vedeai capul de treaba exact ca si acum cand nu exista stire pe care sa nu o comentezi :))))))))))). Oricum ma bucur ca ai avut o traiectorie ascendenta, ai trecut de la monden la auto. Te invat o chestie pe care cred ca nu o cunosti, desi "nu-ti trebuie multa minte sa-ti dai seama" cum functioneaza. Deschide www.google.ro si inserezi "dragos_thaci", dupa care dai enter. Vei fi surprins sa vezi ca, exact pe prima pagina incarcata apare site-ul http://www.9am.ro/comunitate/forum/view_topic/19041/Este-Dani-Otil-marul-discordiei-dintre-Mihaela-Radulescu-si-Elan-Schwartzenberg/1.html, unde ti-ai dat si tu cu parerea. Nu-ti mai pierde viata scriind commenturi. Numai bine
-
Mario, luni, 01.08.2011 20:50Haaa !!!
Beetle is back to funky !
-
michael, luni, 01.08.2011 21:05Reusita masina..
@ionut nu stiu dar cu apare unul mai rasarit care se pricepe si are ceva de spus trebuie sa-l traga cineva in mocirla langa el... Din cand in cand apar modele care devin de referinta. Noul Beetle va fi unul dintre ele.
-
unckle, luni, 01.08.2011 22:04
deci sa moara turbina la mercedesu' din dotare daca mint .... acu'.. poate a mintit soferu' ala de taxi .. dar la cum se misca masina clar avea ceva lipsa :)) "Mai cretinule, esti prost de bubui" nu isi are locul intr-o dezbatere - daca vrei sa ii demonstrezi ca-i prost scoate niste argumente irefutabile si probabil el va cadea in penibil recurgand la jigniri ... @vasilica - am o japoneza - 2500000km... si merge mai bine ca 80% dintre golanii de romania ;) (cealalta merge foarte bine... dar mai ajunge omu' prin oras si fara masina... ce vrei.. nu prea ai unde parca si te sui intr-un taxi.. )
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 22:32unckle
Ce dezbatere, unckle :))? Asta-i subiect? Ce argumente poti aduce :))? Daca postez cu numele vreunui redactor de pe aici, pe un site de gay, ce argumente poate aduce ca nu a postat el :))? A fost doar un exemplu nevinovat, bineinteles. Cine stie ce debil mai aveam pe atunci prin lista de messenger, caruia i-a placut asa tare acest nume :)). Ca pana la urma e doar o postare amarata :)). Nici nu ma durea capu' daca era, intr-adevar, facuta de mine. Dar nu-mi place deloc sa mi se atribuie lucruri sau actiuni care nu-mi apartin. Nu vezi ca specimenu' e pornit pe mine? El de la inceput n-a avut treaba cu articolul, iar moderatorul "doarme". M-am cam luat de baieti pe la testele lor, asa ca am o vag banuiala :)! Daca ma insel, multe regrete :)!
-
andrei, luni, 01.08.2011 22:38
@ Ionuț Nu trebuie să găsești o mașină din exemplele de mai sus că sunt mai scumpe și mai rare. Poți să te urci într-o mașină mai ieftină și mai comună dar care să aibă indicator pentru schimbarea treptelor. Și ai să vezi cum proștii de ingineri ai constructorului mașini îți recomandă să schimbi pe la 1500 de ture de ajungi cu o amărătă de octavia în treapta a șasea de pe la 70-80 de km/h. Ce fac cei de la automarket nu e altceva decât să arate cât de needucați suntem noi românii, inclusiv în ceea ce privește condusul.
-
dragos_thaci, luni, 01.08.2011 22:45...
*vaga
-
bogdanm, luni, 01.08.2011 22:55@dragos-thaci @ionut
orice comentariu care contine injurii sau este off-topic va fi blocat. Multumim!
-
LauCalin, marţi, 02.08.2011 01:48
Aoleu! Oameni buni, puneti-va cutitele inapoi in teci ca e cam mult sange pe pereti degeaba. )) In loc sa ne "simtem" si noi bine pe-aici voi va certati de mama focului. Chill, bro, chill! Si referitor la modul cum schimba cutiile automate, in mod normal da, atunci cand schimba intr-o treapta superioara motorul are aprox 1500 rpm (cel mai mult am condus Astra cu SensoDrive ca masina cu cutie automata si acolo am vazut lucrul asta cel mai des). In situatii in care se pleaca mai in forta motorul se tureaza mai mult si nu mai schimba la 2500 ci pe la 3000-3500 rpm si in treapta superioara are 2000-25000 rpm. Deci depinde ce ii ceri. Ideea e ca, dpdv tehnic nu prea e recomandat sa mergi cu 1500 rpm de exemplu. Consumul e mai mare si ti se pare ca nu trage deloc, iar inginerii care au proiectat cutia aia sunt niste cretini.
-
Bethurbazal, marţi, 02.08.2011 09:36Opinie
Eu unul sunt multumit de aspect insa cred ca fata puteau s-o faca mai bombata ca sa fie intr-adevar masculina. Atunci insa ar fi pierdut clientela feminina. Asta e, trebuie sa ne multumim cu ce vedem in poze. Poate in realitate arata mai bine.
-
andrei, marţi, 02.08.2011 11:45
@LauCalin Din punct de vedere tehnic, ceea ce spui tu nu are nicio bază. Dacă, câtă vreme ai condus mașina respectivă te-ai fi uitat la consum ai fi văzut că la 1500 de rotații consumul era mai mic decât la 2500. La fel cum, tot din punct de vedere tehnic, nu se întâmplă nimic dacă mergi la turație cât mai mică. Doar consumi mai puțin. Atâta tot. Dar e drept, e ușor să spunem că niște oameni, mulți și bine pregătii, care construiesc mașini pentru constructrii auto sunt cretini iar noi știm întotdeauna mai bine.
-
LauCalin, marţi, 02.08.2011 12:25
Eu nu sunt nici proiectant si nici inginer in domeniul auto. Cu siguranta ca nu intamplator cel care a proiectat cutia aia s-a gandit ca nu e o problema daca se merge cu 1500 rpm. Asa cum am zis, impresia este ca masina trage greu. Iar daca incepi sa calci acceleratia iti va consuma destul de mult. Cam asta e motivul pentru care de obicei o masina cu cutie automata consuma ceva mai multa benzina decat una manuala. Automata de obicei inseamna confort in plus, iar confortul uneori costa. :) Ideea este ca de multe ori o automata cand schimbi face cam ce vrea ea, ori la o manuala poti sa schimbi astfel incat sa ai turatia de 2000 rpm dupa ce ai schimbat, Motorul sa traga mai usor si implicit consumul sa fie ceva mai redus.
-
dragos_thaci, marţi, 02.08.2011 12:36...
@bogdanm Ai avut grija sa-mi stergi comentariul meu, dar daca imi spui care din comentariile acelui specimen este on-topic, esti un mare campion. @LauCalin Ce pot sa spun! Afirmatia ta este EPICA si tipica unui roman get-beget. Inginerii VAG sunt cretini, cei de la Mercedes sunt cretini, cei de la BMW, de asemenea!!! Ce stiu ei despre motoare si transmisii? Mai nimic. Ei doar le proiecteaza, le construiesc si inventeaza tehnologii. In rest, nu stiu mai nimic :))! Sunt de-a dreptu' idioti. Fac ei transmisii cu 7-8 rapoarte si in curand 9, la noul S-Class. Ce cretini! Romanasul tipic si majoritar, care se pricepe la toate si de fapt la nimic, are nevoie doar de 4, doua pt. oras si doua pt. in afara :)). El tre' sa mearga aproape de zona rosie, ca altfel simturile lui idioate si amortite cred ca masina n-are viata. De asemenea, aceleasi simturi ii spun ca de fapt masina atunci consuma cel mai putin si este si mai fiabila:)), spulberand legile elementare ale fizcii. Bine, asta conform tot unor "experti" mioritici, de prin "zona" asta.
-
bogdanm, marţi, 02.08.2011 12:47@dragos_thaci
Comentariul pe care l-am moderat continea injurii la adresa unui alt user. Te-aş ruga să foloseşti un limbaj civilizat şi lipsit de ironii ieftine, altfel contul tău va fi blocat. Mulţumesc!
-
dragos_thaci, marţi, 02.08.2011 12:53....
@LauCalin Iar consumul mai mare la cele automate este de domeniul trecutului si valabile la cele vechi. Daca te vei uita la cele cu tehnologie noua de la Merc, BMW, vei vedea ca datele de consum sunt mai mici decat la cele manuale. Chiar si la unele modele cu DSG de la VAG.
-
LauCalin, marţi, 02.08.2011 13:52
Datorita limbajuluitau de atotstiutor si superior prefer sa te ignor. Cu aroganti ca tine care cred ca le stiu pe toate si restul sunt niste prosti nu am ce discuta. Acele cutii au fost proiectate de niste ingineri care au facut niste facultati in domeniu. Eu am spus o parere dpdv al unui simplu utilizator al unei masini. Mai citeste comentariile mele inca o data, cu atentie de data asta. Poate ca tu ai studii in domeniu... uite ca nu toata lumea e asa desteapta ca tine. Hai atunci sa le spunem la toti ca sunt romani autentici... cu alte cuvinte ar fi vai de capul lor, mai putin de al tau. Forumul de genii este in alta parte. Bafta!
-
ionut, marţi, 02.08.2011 13:59@dragos_thaci
Sa facem o analiza pe text: „În modul Drive se grăbeşte să schimbe rapoartele eficient, astfel încât există mereu senzaţia subturării. Şoferul simte un motor sufocat, care respiră greu şi cere o treaptă inferioară pentru o gură de aer proaspăt.” Sa inteleg ca Mirica trebuia sa te intrebe mai intai pe tine daca senzatiile pe care le-a avut el cand a condus masina sunt aceleasi pe care le ai si tu? A expus in test o opinie PERSONALA despre cum a simtit el motorul in modul Drive. A precizat ca schimbarea rapoartelor e EFICIENTA, doar ca a avut SENZATIA SUBTURARII. Probabil tu ai testat deja masina inca din faza de productie si „feelingul” tau a fost altul. Pentru tine a scrie commenturi e un mod de viata. Te legi de orice chestie pe care sa o critici si cred ca ai o bucurie interioara dupa fiecare comment "doamne ce le-am zis-o, cat de bun sunt". Suferi ca unele elucubratii pentru care depui un efort urias iti sunt sterse. Induci subliminal ideea ca eu as fi redactor.
-
unckle, marţi, 02.08.2011 17:22
acum.. drept vorbind ... motorul pe benzina n'are nici pe draq daca merge la 1500rpm, dar se misca fix ca o curca degerata . . . adica intocmai cum spuneau si baietii de la AM in articol :) . dar de la motorul ala care se misca "ca ochiu' mortului" pana la sabii si mitraliere pe site AM este cale lunga .. mai calm copii, ce draq.
Feeling-ul vostru COMPLET ERONAT va spune ca la mers LEJER, cutia schimba prea devreme si ca motorul este subturat sau sufocat. Altfel, el se simta exact cum trebuie, in functie de stilul de mers. De ce sa-l simti plin de viata daca tu mergi lejer si relaxat? Ar insemna sa-i ceri ceva ce tu nu ai nevoie in acel moment. Cam greu de inteles, ha? Multa lume nu intelege asta. Eficienta asta, boala grea! Dar cand esti invatat sa scoti untul din masinile altora prin teste, cam uiti de realitate si eficienta, cel putin in cazul vostru. Ca sa mai dau doua exemple si de alte motoare si cutii, SLK cu motorul turbo de 1,8 schimba la 1500 rpm, la mers normal. BMW 740d, la fel. Stie constructorul mai bine cand trebuie sa fie schimbata viteza si cum trebuie sa se simta motorul atunci. De asta se si mareste nr. de masini ce au cutii automate, in special cele cu motoare mai mari, din cauza lipsei de eficienta a soferilor , care schimba haotic, prea jos sau prea sus, ori cand nu trebuie.