Tinuta de drum
Tractiunea integrala faca ca Volvo XC70 sa isi trateze pasagerii cu un comportament rutier exemplar, demn de un adevarat 4X4. La viteze mari, crossover-ul se aseaza foarte bine pe sosea si nu da semne de instabilitate. Chiar daca dimensiunile break-ului sunt destul de mari, virajele pot fi abordate in forta, multumita aceleiasi tractiuni integrale.
Chiar si pe teren accidentat comportamentul lui XC70 este unul demn de lauda. Sistemul de tractiune inteligent transmite cuplu rotii care pierde aderenta, reusind astfel "sa te scoata din necaz" de fiecare data cand situatia este putin mai "alunecoasa". Din pacate, tractiunea integrala nu este ajutata si de o garda la sol mai mare, care i-ar fi permis lui XC70 sa abordeze si trasee off-road cu dificultate medie.
Tot la capitolul tinuta de drum merita sa mentionam cele trei tipuri de selectare a suspensiei: Confort, Sport si Advanced.
Suedezii au incercat sa fure cate ceva din confortul suspensiei Citroen, XC70 oferind o rulare aproape la fel de buna ca a francezilor in modul Confort. Pentru senzatii mai sanatoase incercati insa butonul Sport al suspensiei.
De ce v-ati razgandit si a-ti testat xc70 in loc de xc60 ?