Interior
Interiorul păstrează un aer minimalist, chiar şi în cazul acestei ediţii speciale, monotonia fiind spulberată pe alocuri de o serie de elemente de personalizare, care animă habitaclul. Planşa de bord şi consola centrală nu spun mare lucru, simplitatea fiind caracteristica de bază, contrazisă pe alocuri de inserţiile din plastic de culoare roţie, asemeni caroseriei. Materialele folosite nu sunt de calitate, plasticul este dur şi pe alocuri inestetic, doar finisajele făcând notă discordantă. Aspectul spartan este îmblânzit de volanul şi schimbătorul îmbrăcate în piele, de pedalele din aliaj uşor, de pragurile şi preşurile inscripţionate special pentru ediţia aniversară. Scaunele asigură o poziţie la volan foarte aproape de sol şi o susţinere laterală relativ bună, însă nu reuşesc să fie foarte confortabile pe distanţe mari. Spaţiul interior pentru cei doi pasageri este suficient, chiar şi cei cu o înălţime peste medie putând să se simtă bine şi nu înghesuiţi în interior. Acoperişul din pânză poate da însă ceva bătăi de cap în unele situaţii, drept pentru care se recomandă rularea în modul decapotat, asociată întotdeauna cu un zâmbet de mulţumire. Zgomotul la rulare este destul de mare, volanul este supradimensionat pentru un model de dimensiunile lui MX-5, iar portbagajul este destul de zgârcit (150 de litri)insă specific roadsterelor. Această ultimă necesitate umană va fi estompată de multitudinea spaţiilor de depozitare, regăsite peste tot în habitaclu, trăsătură care reuşeşte să te apropie şi mai mult de maşina în care îţi petreci timpul.
Galeria foto este excelent realizata. Bravo !