Interior
Despre interiorul noului Insignia am mai vorbit, impresia generala ramanand neschimbata si in cazul ultimei versiuni testate. Mentionam inca o data ca este de apreciat evolutia interiorului in comparatie cu predecesorul Vectra si aducem aminte de ergonomia scaunelor folosite pe modelul german. Inginerii si designerii Opel au colaborat perfect pentru a da nastere unui interior mult mai bine ingrijit, contemporan si presarat cu bune intentii. Chiar daca plasticul folosit la interior nu este de o calitate superioara, elementele bordului sunt placute la atingere, moi si prietenoase iar finisajele sunt reusite. Insertiile cromate de la nivelul portierelor si plasticul lucios regasit pe consola centrala reusesc sa sporeasca impresia de calitate, de grija acordata detaliilor. Plansa de bord este orientata spre sofer, insa amalgamul butoanelor poate crea dezorientare, soferul fiind nevoit sa petreaca destul de mult timp pentru a se obisnui cu functiile puse la dispozitie de Opel. Despre scaunele regasite pe Insignia se pot scrie pagini in sir, pentru a evidentia ergonomia, comfortul oferit la drum lung, forma atent studiata si relaxarea pe care o simti atunci cand urci la volan. Senzatia de confort este amplificata de o tapiserie din piele fina si de calitate precum si de multiplele functii de reglare. Daca vorbim despre spatiu, singurele probleme pentru pasagerii de pe locurile din spate vor fi create de linia puternic arcuita a montantilor posteriori, care micsoreaza distanta intre cap si plafon, in special in cazul persoanelor care masoara peste 1.80 metri. Spatiul oferit pentru picioare este insa suficient, trei pasageri putand calatori in confort pe bancheta din spate. Daca mai adaugam la toate acestea si un portbagaj de 500 de litri, ecuatia incepe sa devina aproape perfecta.
Asta sa prinda 240? hehe.... ma faceti sa rad in hohote