Toyota RAV4

2.2 D-4D 150CP 4x4 Man Luxury

Tehnologie

4.0

Toyota şi-a dotat noul RAV4 cu suficiente gadgeturi şi sisteme demne de acest secol. Mai important, comenzile sunt amplasate corect, în apropiere de cel de la volan. Mufa USB este amplasată sub consola centrală, uşor de accesat de pasagerii faţă, dar ferită de privirile indiscrete. Avem apoi un display central tactil care centralizează informaţiile primite de la sistemul de navigaţie, cel audio, climatizare şi computer de bord, iar pe volan avem comenzi pentru telefonul conectat prin bluetooth şi pilot automat. Lipseşte, în mod suprinzător, un sistem Start-Stop.

Avem însă un buton Sport ascuns sub consola centrală, iar acesta ascute răspunsul acceleraţiei atunci când avem nevoie de un SUV mai agil. Diferenţa este însă destul de mică, aşa că mai pe toată perioada testului butonul a rămas neapăsat. Lipsesc însă sisteme pe care alţi constructori au început să le folosească din ce în ce mai des la capitolul siguranţă: frânarea automată sau avertizarea în caz de părăsire accidentală a benzii de rulare. 

  • verde, luni, 05.08.2013 14:14

    Nu sunt de acord cu afirmatia ca benzina i s-ar potrivi lui RAV4 numai daca am trai in America. Si atentie la dezacordul dintre subiect si predicat, autorule!

  • slVW_83, luni, 05.08.2013 15:11

    Volanul e din plastic, bordul e acoperit cu muşama, numită de cei de la marketing piele ecologică. Motorul e mai mare cu 0,2 cmc decât ar trebui, deci taxe mari. Preţul cam condimentat!

  • ala, luni, 05.08.2013 15:27

    Parerea voastra care este referitoare la poza 15 cu bordul. nu seamna cumva cu ARO 10

  • H&M, luni, 05.08.2013 15:52

    si....tot l-as achizitiona dac-as avea bani...dintr-un singur motiv dar care pt. mine conteaza.

  • Pavl, luni, 05.08.2013 15:53

    Cred ca prefer CX-5, care cred ca are si o versiune de 175 de cp, sau Forester, cu motor Boxer de 2l si 150 de cai, mai elastic.

  • antonny, luni, 05.08.2013 20:17

    @slVW_83 .........pretul piperat pentru acest model .........dar de Skoda Yeti 2.0 TDI 140CP 29400 euro ce mai zici ???? Motorizarea nu e pentru toata lumea .....cine da 35000 euro are sa dea si 700 ron pe an in plus impozit ......daca ne uitam la performante nu prea vezii nici -o Europeana

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:30

    La imaginea 17 apare butonul Start&Stop. Atunci il are sau nu?

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:34

    Scuze, n-am fost atent!

  • @slVW_83, luni, 05.08.2013 20:58

    Volanul cat si zona central de pe volan sunt imbracate in piele, chiar nu se observa cusatura ?

  • V., luni, 05.08.2013 22:13

    Cam puțini caluți ptr. capcitatea pe care o are motorul. Concurența scoate lejer minim 163 cp dintr-un motor de numai 2 litri.

  • AndreiRN, marţi, 06.08.2013 00:40

    Fiabilitatea Toyota este de neegalat.

  • ScorpyonVAG, marţi, 06.08.2013 01:48

    Modelul anterior, mai ales cel cu facelift era mult mai frumos decat asta... Nu imi place deloc. Mai bine as cumpara ceva de la concurenta. Pana si Hyundai ix35 arata mai bine.

  • adrian, marţi, 06.08.2013 09:53

    Tractiunea NU ESTE INTEGRALA PERMANENTA cum citesc in articolul de fata si mai prin toate revistele de specialitate.

  • remus, miercuri, 07.08.2013 23:03

    Urata rau,interiorul pare de passat modelul anilor 80.