Tehnologie
Toyota şi-a dotat noul RAV4 cu suficiente gadgeturi şi sisteme demne de acest secol. Mai important, comenzile sunt amplasate corect, în apropiere de cel de la volan. Mufa USB este amplasată sub consola centrală, uşor de accesat de pasagerii faţă, dar ferită de privirile indiscrete. Avem apoi un display central tactil care centralizează informaţiile primite de la sistemul de navigaţie, cel audio, climatizare şi computer de bord, iar pe volan avem comenzi pentru telefonul conectat prin bluetooth şi pilot automat. Lipseşte, în mod suprinzător, un sistem Start-Stop.
Avem însă un buton Sport ascuns sub consola centrală, iar acesta ascute răspunsul acceleraţiei atunci când avem nevoie de un SUV mai agil. Diferenţa este însă destul de mică, aşa că mai pe toată perioada testului butonul a rămas neapăsat. Lipsesc însă sisteme pe care alţi constructori au început să le folosească din ce în ce mai des la capitolul siguranţă: frânarea automată sau avertizarea în caz de părăsire accidentală a benzii de rulare.
Nu sunt de acord cu afirmatia ca benzina i s-ar potrivi lui RAV4 numai daca am trai in America. Si atentie la dezacordul dintre subiect si predicat, autorule!