Toyota RAV4

2.2 D-4D 150CP 4x4 Man Luxury

Interior

4.0

Interiorul noului RAV4 are un atu foarte important: este extrem de spaţios. Atât în faţă, cât şi pe bancheta din spate, dar şi în portbagaj. Acesta din urmă înghite 547 litri de bagaje, fiind lat şi adânc. În plus, accesul este acum mai facil, Toyota renunţând la hayonul cu deschidere laterală în favoarea unuia clasic, în cazul nostru acţionat electric. 

Însă Toyota continuă să insiste cu câteva elemente desprins parcă din habitaclul unui automobil din 1980. Ceasul digital cu micile lui butoane de reglaj şi sistemul de indicare pentru senzorii de parcare fac o notă extrem de discordantă cu restul comenzilor din habitaclu. Păcat, pentru că în rest avem un interior interesant şi plăcut.

Planşa de bord este clară, cu indicatoare mari, iar display-ul central afişeaz cu o grafică decentă informaţii de la sistemul de navigaţie, computerul de bord, sau sistemul audio. Materialele folosite sunt moi, mai ales tapiţeria de pe bord, dar mai există plastice cu aspect mai ciudat. Nu este un interior care să te lase cu gura căscată de fiecare dată când intri în habitaclu, dar este funcţional şi plăcut, aşa că este un loc unde poţi petrece multe sute de kilometri. 

  • verde, luni, 05.08.2013 14:14

    Nu sunt de acord cu afirmatia ca benzina i s-ar potrivi lui RAV4 numai daca am trai in America. Si atentie la dezacordul dintre subiect si predicat, autorule!

  • slVW_83, luni, 05.08.2013 15:11

    Volanul e din plastic, bordul e acoperit cu muşama, numită de cei de la marketing piele ecologică. Motorul e mai mare cu 0,2 cmc decât ar trebui, deci taxe mari. Preţul cam condimentat!

  • ala, luni, 05.08.2013 15:27

    Parerea voastra care este referitoare la poza 15 cu bordul. nu seamna cumva cu ARO 10

  • H&M, luni, 05.08.2013 15:52

    si....tot l-as achizitiona dac-as avea bani...dintr-un singur motiv dar care pt. mine conteaza.

  • Pavl, luni, 05.08.2013 15:53

    Cred ca prefer CX-5, care cred ca are si o versiune de 175 de cp, sau Forester, cu motor Boxer de 2l si 150 de cai, mai elastic.

  • antonny, luni, 05.08.2013 20:17

    @slVW_83 .........pretul piperat pentru acest model .........dar de Skoda Yeti 2.0 TDI 140CP 29400 euro ce mai zici ???? Motorizarea nu e pentru toata lumea .....cine da 35000 euro are sa dea si 700 ron pe an in plus impozit ......daca ne uitam la performante nu prea vezii nici -o Europeana

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:30

    La imaginea 17 apare butonul Start&Stop. Atunci il are sau nu?

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:34

    Scuze, n-am fost atent!

  • @slVW_83, luni, 05.08.2013 20:58

    Volanul cat si zona central de pe volan sunt imbracate in piele, chiar nu se observa cusatura ?

  • V., luni, 05.08.2013 22:13

    Cam puțini caluți ptr. capcitatea pe care o are motorul. Concurența scoate lejer minim 163 cp dintr-un motor de numai 2 litri.

  • AndreiRN, marţi, 06.08.2013 00:40

    Fiabilitatea Toyota este de neegalat.

  • ScorpyonVAG, marţi, 06.08.2013 01:48

    Modelul anterior, mai ales cel cu facelift era mult mai frumos decat asta... Nu imi place deloc. Mai bine as cumpara ceva de la concurenta. Pana si Hyundai ix35 arata mai bine.

  • adrian, marţi, 06.08.2013 09:53

    Tractiunea NU ESTE INTEGRALA PERMANENTA cum citesc in articolul de fata si mai prin toate revistele de specialitate.

  • remus, miercuri, 07.08.2013 23:03

    Urata rau,interiorul pare de passat modelul anilor 80.