Interior
Interiorul noului RAV4 are un atu foarte important: este extrem de spaţios. Atât în faţă, cât şi pe bancheta din spate, dar şi în portbagaj. Acesta din urmă înghite 547 litri de bagaje, fiind lat şi adânc. În plus, accesul este acum mai facil, Toyota renunţând la hayonul cu deschidere laterală în favoarea unuia clasic, în cazul nostru acţionat electric.
Însă Toyota continuă să insiste cu câteva elemente desprins parcă din habitaclul unui automobil din 1980. Ceasul digital cu micile lui butoane de reglaj şi sistemul de indicare pentru senzorii de parcare fac o notă extrem de discordantă cu restul comenzilor din habitaclu. Păcat, pentru că în rest avem un interior interesant şi plăcut.
Planşa de bord este clară, cu indicatoare mari, iar display-ul central afişeaz cu o grafică decentă informaţii de la sistemul de navigaţie, computerul de bord, sau sistemul audio. Materialele folosite sunt moi, mai ales tapiţeria de pe bord, dar mai există plastice cu aspect mai ciudat. Nu este un interior care să te lase cu gura căscată de fiecare dată când intri în habitaclu, dar este funcţional şi plăcut, aşa că este un loc unde poţi petrece multe sute de kilometri.
Nu sunt de acord cu afirmatia ca benzina i s-ar potrivi lui RAV4 numai daca am trai in America. Si atentie la dezacordul dintre subiect si predicat, autorule!