Interior
Interiorul lui Toyota Prius arata de parca ar fi inspirat din cel al unei navete spatiale, afisajele conventionale fiind inlocuite de LCD-uri si un display pe parbriz. Desi designerii si inginerii Toyota au inghesuit multa tehnologie pe metru cub in habitaclul lui Prius, acestia au reusit sa faca aceste elemente utilizabile in viata de zi cu zi printr-o ergonomie potrivita. Scaunele sunt confortabile chiar si la drum lung, fiind echipate si cu un suport lombar pneumatic. Singurele elemente deranjante la interiorul acestui model constituie amplasarea centrala a afisajului LCD in mijlocul bordului – lucru care distrage atentia soferului in unele momente, precum si de faptul ca volanul, reglabil pe inaltime de altfel, are o raza a miscarii prea mica si nu poate fi ridicat prea sus. Odata ce trecem peste aceste aspecte cu care ne putem obisnui in timp, spatiul oferit de interiorul lui Prius este de un nivel superior fata de cel al lui Insight si chiar fata de cel al altor compacte. Portbagajul lui Prius are o capacitate de 446 litri, iar usa acestuia este suficient de mare pentru a primi elemente voluminoase si pentru a oferi acces usor la bagaje. Inainte sa va ganditi la criticarea calitatii plasticului de la interior, nu trebuie sa uitati faptul ca toate elementele plastice din Prius provin din reciclare. Volanul este imbracat in piele de calitate, iar comenzile de pe acesta si butoanele din habitaclu dau impresia de calitate. Nici pasagerii din spate nu au fost uitati, Prius fiind cunoscut pentru faptul ca poate transporta cinci pasageri fara probleme. Nivelul antifonarii de la interior este deosebit de reusit, lasand soferul sa auda doar sunetele cu adevarat relevante la condus si sa se bucure de sistemul audio de la bord. De altfel, rularea in modul EV cu radioul oprit atrage dupa sine o liniste monumentala, care permite - in unele cazuri exceptionale - chiar ascultarea discutiilor pe care le poarta pietonii. In cazul apasarii pana la fund a pedalei de acceleratie, motorul pe benzina emite un sunet placut, deloc deranjant, iar motorul electric pastreaza in continuare o mare parte din silentiozitatea despre care vorbeam mai sus.
Conform fisei tehnice de pe site-ul Toyota, motorul electric are 82 CP (60 kW), si nu 38 CP.