Tinuta de drum
Atunci când am testat varianta hatchback am zis că Toyota reuşeşte să estompeze ruliul caroseriei în cinci uşi. Ei bine, în cazul lui Auris Touring Sports, deşi vorbim tot de o caroserie în cinci uşi, ceva mai mare însă, japonezii nu au mai avut ce face. Ruliul e prezent şi nu inspiră prea multă siguranţă, reuşind să facă inima să bată mai tare în fiecare curbă. Din fericire, sistemele de siguranţă reuşesc să păstreze aderenţa în limite sigure.
Direcţia nu ajută nici ea foarte mult. Este extrem de asistată, nu oferă feedback şi nici nu este extraordinar de precisă. Este însă genul de direcţie foarte utilă pentru manevrarea în oraş.
Ca de altfel şi suspensia, care absoarbe gropile mai bine decât absoarbe România fondurile europene pentru dezvoltare.
interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici