Design
În ceea ce priveşte aspectul exterior, puţini vor face diferenţa între Auris HSD şi o versiune standard a lui Auris. În primul rând, avem un set de jante mai înguste, alături de anvelope cu rezistenţă scăzută la rulare. Apoi, cel mai important element este vopseaua, preluată direct de la Prius şi exclusivă pentru modelele hibride. Aceasta din urmă este singurul element care poate ajuta un privitor familiarizat cu lumea auto să diferenţieze cele două versiuni ale lui Auris de la distanţă dacă nu ar fi şi siglele care te anunţă de acest lucru. În trafic, atunci când mergi încet ca să obţii un consum de carburant cât mai bun, atitudinea ta nu este scuzată la fel de uşor ca în cazul lui Prius, nu toţi şoferii recunoscând abilităţile ecologice ale acestui model. În schimb, trebuie să lăudăm iniţiativa celor de la Toyota, aceea de a transforma un hatchback de segment C într-un hibrid fără prea multe modificări, lucru util pentru clienţii care nu vor să iasă prea mult în evidenţă.
eu unul deocamdata nu imi permit sa salvez planeta; daca ma sponsorizeaza cineva cu 20.000 euro poate mai mai gandesc :)