Tinuta de drum
În cazul ţinutei de drum, Auris are de suferit odată cu hibridizarea sa. Mai precis, modelul este echipat cu jante şi anvelope mai înguste decât fraţii săi non-hibrizi, iar acest lucru îşi spune cuvântul atunci când vine vorba de manevrabilitate. Vorbim de o tendinţă subviratorie care ne manifestă atât în situaţiile limită, cât şi în situaţiile în care abordaţi cu viteză un viraj. Această tendinţă este atât de pronunţată încât veţi remarca subvirare chiar şi în situaţii în care o compactă orientată spre confort nu se va manifesta în acest fel.
Evident, vorbim aici de un model care nu este destinat abordării virajelor în viteză şi atacării serpentinelor cu toată forţa sa, dar acest lucru nu înseamnă că putem exagera cu indulgenţa.
Chiar şi fratele său mai mare, Prius, manifestă un comportament ceva mai bun pe şosele. Explicaţia stă în faptul că Prius a fost proiectat special pentru a fi un hibrid şi prezintă un ecartament ceva mai mare, alături de un ampatament ceva mai mare, în timp ce Auris HSD a fost echipat cu jante şi anvelope mai înguste, care trebuie să "care" aproximativ 200 kilograme în plus. Diferenţa se traduce într-un nivel superior de manevrabilitate şi stabilitate pe viraje.
eu unul deocamdata nu imi permit sa salvez planeta; daca ma sponsorizeaza cineva cu 20.000 euro poate mai mai gandesc :)