Toyota Auris HSD

1.8 Hybrid Sol HSD CVT

Interior

4.0
La acest capitol, hibridizarea lui Auris a fost făcută cu minimul de schimbări posibile. Avem ceasuri de bord modificate subtil, selectorul de viteze de la Prius şi..cam atât. În rest, Auris HSD nu se distinge cu aproape niciun element de fraţii săi de gamă, lucru pozitiv - spunem noi. În ceea ce priveşte volumum portbagajului, remarcăm o diferenţă între Auris şi Prius, noul venit în gama hibridă de la Toyota oferind un volum al portbagajului la nivel de subcompactă spaţioasă - 279 litri, în timp ce Prius se mândreşte cu 446 de litri. Să nu uităm însă diferenţa de preţ dintre Prius şi Auris şi să reflectăm - când a fost ultima dată când aţi umplut portbagajul până la refuz? Nu se întâmplă chiar atât de des, nu-i aşa? Dacă totuşi ai nevoie de spaţiu, există oricând portbagajele exterioare sau se poate plia bancheta din spate, după caz. Dacă tot am vorbit despre scaune, să discutăm şi despre cele două locuri din faţă. Deşi acestea sunt confortabile, nivelul sprijinului lateral nu este foarte ridicat, iar reglajul lombar lasă de dorit. Poziţia la volan este relaxată, numai bună pentru o repriză de hipermiling (n.r. activitate care are ca scop obţinerea unui consum de carburant cât mai scăzut). Materialele folosite sunt de calitate bună - dacă privim elementele pe care le atingem în timpul condusului. Înainte de a fi cârcotaşi referitor la nivelul de calitate al celorlalte materiale prezente la bord, trebuie să vă amintim că acestea provin în mare parte din reciclare. Volanul are o dimensiune potrivită şi este îmbrăcat cu piele de calitate bună, plăcută la atingere. În rest, nimic diferit faţă de un Auris standard în versiunea de echipare Sol.
  • hybrid, marţi, 08.03.2011 14:38

    eu unul deocamdata nu imi permit sa salvez planeta; daca ma sponsorizeaza cineva cu 20.000 euro poate mai mai gandesc :)

  • Stefan, marţi, 08.03.2011 14:43

    am un Fiat Linea de care sunt foarte multumit!

  • mog, marţi, 08.03.2011 14:57
    cred ca lipsesc niste date importante

    ca de exemplu: motorul cu ardere interne, ce fel e: diesel, benzina, ce capacitate cilindrica, putere, cuplu... ? motorul electric - in afara de cuplu nu ati spus nimic (ce putere) .. cutia de viteze e automata banuiesc..

  • lincon, marţi, 08.03.2011 15:06
    Sa curga....

    Sa curga comentariile vw'-genistilor si a reno'istilor cum ca plastice-s nasoale ( nu conteaza ca-s reciclabile si asta e gena unui hibrid - protectia mediului ), ca motorul nu trage, ca performante scazute, ca pretul e prea mare ( la banii astia iti iei un golf tedei sau tesei full opsion' ), ca design sters, ca etc... Trecand peste, pentru cine are habar cu ce se mananca o astfel de masina si publicului caruia i se adreseaza, este o alternativa extraordinara ce ofera un raport pret/calitate/tehnologie/dotari excelent. Cert este un lucru: nu este nicidecum o masina pentru un shaormar manelist cu burta lasata si ceafa lata; la banii astia isi ia omu un bemveu' sau mert' din 2008 ( din Germania - SH evident si cu vreo 200.000 km ) de moare lumea de necaz :)))).

  • sebaa, marţi, 08.03.2011 15:09
    @mog

    Salut, După cum am specificat şi în text, trenul de propulsie este preluat INTEGRAL de la Toyota Prius. Aici am explicat pe larg cum funcţionează acest sistem - http://www.automarket.ro/drive-test/toyota-prius-captain-planet-25519.html

  • A.I, marţi, 08.03.2011 15:28
    cazanele astea in SUA cu ele

    Deci pana la urma oricat se chinuie tot un kkt complicat inutil ramane cumparat numai de shawormarii din SUA care cred ca aceasta basina chiar consuma putin si reduce poluarea. Mai e de asteptat pana descopera cineva miezu din fanta!Bani aiurea dati pe un cazan cand poti sa iti ei un dastar iti pui xenon si bullbar motor obligatoriu dizal (sa consume putin ) si a cea mai tare masina!!!

  • Ivanoff, marţi, 08.03.2011 21:26
    Putere totala sistem

    Stimati redactori,aveti idee de ce in cazul tuturol celorlalte marci cand vb de motorizari hibride pur si simplu insumati puterile celor doua motoare diesel-electric/benzina electric,iar in cazul hubridelor de la Toyota/Lexus formula de calcul este alta?...

  • nelutu, marţi, 08.03.2011 23:11
    nelutzu_13

    Primul hibrid pe care mi l-as cumpara,nu mi-a placut niciodata Prius din cauza ca e extrem de urata la exterior,dar masinuta asta mi se pare super ok,daca ar fi sa imi cumpar acuma o masina de oras as fi tentat sa aleg Auris hibrid

  • nelutu, marţi, 08.03.2011 23:12
    ups

    mi-am pus emailu din greseala la subiect,daca pot administratori sa il scoata ar fi bine,multumesc!:)

  • mog, miercuri, 09.03.2011 11:02
    de acord nelutu.

    intradevar prius, insight...sunt urate cu spume, mai ales spatele.nu inteleg de ce le`au facut asa.acum vad si si volt are un spate la fel de respignator.poate are legatura cu acel coeficient aerodinamic ... oricum auris hibirid e o varianta pentru cei care au un buget de 25k eur si nu si doresc o masina de fita.probabil daca mi as permite ... ar fi si pentru mine o varianta demna de luat in calcul.

  • r3my, miercuri, 30.03.2011 13:07
    GPL

    eu i-as pune GPL si atunci sa vezi meserie de hybrid

  • costel, marţi, 21.06.2016 23:04

    Mie nu-mi plac urmatoarele (avand in vedere raportul calitate/pret): -ca are jante mai inguste -ca una se zice despre consum la prezentare, respectiv, 3.8-3,9 si alta se fumeaza in realitate... 6,9 la suta. Pai, care-i afacerea, daca are un asemenea consum? Cu ce-o deosebesc de una clasica, daca tot o laud ca este prietena mediului? -ca are un pret foarte pretentios fata de una clasica, iar performantele in raport de acest pret, lasa de dorit. Urca pretul cu vreo 5-6000 euro si-ti ofera tehnologie noua cam de 1000 de euro -de ce tot o comparati cu Priusul, ca nu ne intereseaza preturi de peste 25000 euro pentru o tehnologie care este inca neperformanta acum. Dau 25000 de euro ca sa nu platesc un impozit infim si ca sa nu amortizez diferenta fata de una clasica nici in 20 de ani si, repet, nu-mi ofera nimic in plus la consum in timpul unei rulari normale pe autostrada. Merg cu 130 km/h, pap 6,9 la suta si cu ce ma aleg la economie de combustibil? Sunt masini clasice care nu depasesc 5,5 mixt si nu costa cat costa asta! trebuia sa fiti mai onesti in aprecieri, sa fiti mai rigurosi si sa nu treceti cu o mare usurinta peste amenunte foarte importante! Concluzie: nu merita 25000 de euro nici acum (cu atat mai mult cu cat ar trebui sa incurajeze), nici peste 10 ani, cand bateria e de aruncat la gunoi (si cand trebuie sa mai dai vreo 3-4000 de euro sa schimbi setul) si cand masina respectiva va deveni hilara!