Interior
La acest capitol, hibridizarea lui Auris a fost făcută cu minimul de schimbări posibile. Avem ceasuri de bord modificate subtil, selectorul de viteze de la Prius şi..cam atât. În rest, Auris HSD nu se distinge cu aproape niciun element de fraţii săi de gamă, lucru pozitiv - spunem noi.
În ceea ce priveşte volumum portbagajului, remarcăm o diferenţă între Auris şi Prius, noul venit în gama hibridă de la Toyota oferind un volum al portbagajului la nivel de subcompactă spaţioasă - 279 litri, în timp ce Prius se mândreşte cu 446 de litri.
Să nu uităm însă diferenţa de preţ dintre Prius şi Auris şi să reflectăm - când a fost ultima dată când aţi umplut portbagajul până la refuz?
Nu se întâmplă chiar atât de des, nu-i aşa?
Dacă totuşi ai nevoie de spaţiu, există oricând portbagajele exterioare sau se poate plia bancheta din spate, după caz. Dacă tot am vorbit despre scaune, să discutăm şi despre cele două locuri din faţă. Deşi acestea sunt confortabile, nivelul sprijinului lateral nu este foarte ridicat, iar reglajul lombar lasă de dorit. Poziţia la volan este relaxată, numai bună pentru o repriză de hipermiling (n.r. activitate care are ca scop obţinerea unui consum de carburant cât mai scăzut). Materialele folosite sunt de calitate bună - dacă privim elementele pe care le atingem în timpul condusului. Înainte de a fi cârcotaşi referitor la nivelul de calitate al celorlalte materiale prezente la bord, trebuie să vă amintim că acestea provin în mare parte din reciclare.
Volanul are o dimensiune potrivită şi este îmbrăcat cu piele de calitate bună, plăcută la atingere. În rest, nimic diferit faţă de un Auris standard în versiunea de echipare Sol.
eu unul deocamdata nu imi permit sa salvez planeta; daca ma sponsorizeaza cineva cu 20.000 euro poate mai mai gandesc :)