Volkswagen Arteon

2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x2 Aut7 Elegance

Design

5.0

Când am mers să pozăm noul Volkswagen Arteon, am publicat câteva poze pe pagina de Facebook Automarket.ro. Acolo i-am rugat pe fani să ne spună dacă noul fastback al nemților arată bine sau nu. Părerile au fost împărțite: au existat oameni care ne-au zis că Arteon este frumos și arată bine, în timp ce alții au spus că vine cu designul tradițional oferit de Volkswagen. 

Deși vorbim despre design, iar acest lucru este subiectiv, trebuie să încercăm să tratăm capitolul cu puțină imparțialitate. Liniile generale sunt fluide, capota prezintă nervuri interesante, iar pliul exterior al capotei se întinde pe caroserie până în dreptul stopurilor cu LED. Liniile blocurilor optice se continuă cu dungile orizontale ale grilei, iar ornamentele prizelor de aer de pe versiunea R-Line au forma literei C (literă devenită laimotiv în industria auto).

Per total, mașina oferă o linie agresivă și arată bine din toate unghiurile în care o privești, singurul cusur pe care i-l putem găsi fiind prelungirea orizontală a capotei înspre grila frontală, un detaliu peste care probabil că mulți vor trece însă foarte repede și fără dureri.

Jantele oferite de Volkswagen pentru Arteon au diverse motive, iar dimensiunile variază de la 18 la 20 de inch. Linia plafonului și ușile cu geamuri fără ramă completează pastelul gândit de designerii Volkswagen. 

  • scamel, marţi, 11.07.2017 10:22

    in concluzie prima impresie conteaza.o masina de 4,4 stele la care ne place designul si pachetul tehnologic, dar nu ne place motorul si suspensia.

  • Cip, marţi, 11.07.2017 10:25

    pe bune?...Ati prezentat toti "rivalii" , la capitolul consum oficial..dar consumul obtinut in test..inexistent...Ce-ati patit? Dezamagit...

  • bughy, marţi, 11.07.2017 11:14

    asta este prezentare, nu este drivetest....

  • Barto, marţi, 11.07.2017 11:32

    Asta e cel mai tare review... Bineinteles, sunt ironic... Deci nu v-a placut pretul mare, zgomotul si performantele motorului, suspensia proasta, practic tot ce inseamna o masina, in schimb ii dati 4.4 stele? Pentru ca are gadgeturi, design si spatiu in spate? :))) Tineti-o tot asa...

  • Cineva, marţi, 11.07.2017 12:29

    Masina asta o cumperi pt. cum arata. Nimci mai mult. Sau daca nu ai bani de Audi, alegi ceva la fel de frumos de la VW si anume Arteon !

  • eee, marţi, 11.07.2017 12:42

    5 stele la design pentru ceva care nu este nou e cam mult. Insignia a primit 4.5 stele pentru un design nou si fluid, iar acest arteon care e un passat mai scump si rotunjit pe la colturi 5 STELE????

  • VAG, marţi, 11.07.2017 13:14

    @eee Insignia e insignifiant pe langa Arteon. Nu arata mai bine de nici un fel.

  • Liviu, marţi, 11.07.2017 14:26

    @eee Drept sa spun, mai bine si mai moderna arata vechea insignia fata de cea noua :))

  • tractoras, marţi, 11.07.2017 15:47

    Da, diesel din nou. Nici nu am mai citit restul articolului.

  • Opinie, marţi, 11.07.2017 18:26

    Pai Insignia este o involutie clara fata de generatia precedenta. Eu plastic asa de slab nu credeam ca se mai pune in clasa asta. Si din pacate il gasesti peste tot...

  • Obiectiv, miercuri, 12.07.2017 01:43

    Asa cum se intampla si la generatia precedenta , Insignia cu pachetul OPC line arata cu totul special si unic in segment , nici un alt concurent nu are un pachet care face masina sa arate atat de diferit si spectaculos chiar si in varianta ST. Generatia 2017 merge exact pe aceeasi linie ba chiar a largit pastelul de personalizari si acum ai niste culori absolut spectaculoase la dispozitie, pe langa alte dotari . Cu toate astea nu se apropie de pretul unui CCArteon desi acesta nu vine cu mare lucru in plus fata e vechea generatie . Vis a vis de materiale - britanicii de la CARWOW au test noua Insignia si au zis ca materialele din interior sunt putin peste cele din Passat asa ca nu stiu unde ar fi involutia ! Dar fiecare cu alegerile lui. Pentru mine topul este asa : Insignia, Mondeo, Talisman , Mazda 6, C5

  • S, miercuri, 12.07.2017 13:20

    Un VW de clasa medie fara toate optionalele cu motorizarea de baza a ajuns 45.000euro ??? Ma indoiesc ca apare motorizarea de 190cp de care ati pomenit, pe configuratorul nemtilor exista doar cel de 150cp si 240cp, de tsi-uri nu ati pomenit nimic, deoarece exista un 2.0tsi de 280cp + 4motion... ca pana la urma la un asa design e urat sa auzi un tdi troncanind de sub capota :))

  • PMC, joi, 03.08.2017 07:56

    Sunt posesor de VW, dar masina asta e o prostie totala. Cum sa dai banii de E-Klasse pe un VW? Tre sa fii dus cu pluta.