Performante
Vă spuneam mai sus, la capitolul Motor și Transmisie, că nu vorbim de o alternativă dedicată piloților sportivi. De fapt, ca să extindem puțin povestea asta, XC60 nu este un model care să debordeze de sportivitate, fiind dedicat celor care apreciază rularea relaxantă într-un grad ridicat de confort. Și mai mult decât atât, Volvo este o marcă care tinde spre zona sportivă doar prin versiunile Polestar ale modelelor sale, pentru că imaginea brandului suedez este mai degrabă una de familie, în care prioritatea e siguranța, nu zecimile de secundă stoarse pe circuit.
Revenind asupra subiectului nostru, cu un XC60 Edition Pro cu motor 2.4 de 190 de cai, 4x4 și cutie automată vei accelera de la 0 la 100 km/h în 9.7 secunde și vei atinge o viteză maximă de 200 km/h. Ambele valori sunt sub concurenții din segment, care ajung chiar și la accelerații de 7.6 secunde în cazul noului Mercedes-Benz GLC, urmașul pe linie directă al vechiului GLK.
Dacă înțelegem că XC60 nu-și propune să bată recorduri la acest capitol, suntem ok și mizăm pe celelalte caracteristici esențiale ale SUV-ului suedez. Dacă nu, mergem la alte mărci. E fix atât de simplu.
Masina nu e rea. Dar e mult prea ,, batraneasca '' sa ii spun asa in comparatie cu rivalii. E nevoie de o noua generatie pt. a fi la nivelul rivalilor.