
Design
Chiar dacă-ți plac sau nu break-urile, vei găsi de cuviință să privești de două ori un V90 atunci când îl vezi pe stradă înainte de a trece mai departe. Semn că toți avem ascunsă undeva gena apartenenței la "societatea secretă", doar că depinde doar momentul în care ne descoperim această aplecare.
Modelul construit și desenat de scandinavi are darul de a arăta bine indiferent de unghiul din care-l privești, reușind să se ridice la și chiar peste nivelul adversarilor din segment.
Dacă Seria 5 Touring este deja un model demodat care-și așteaptă în 2017 o nouă generație, principalul rival la nivel estetic este noul Clasa E Estate, o mașină care va fi lansată în curând în România. Liniile celor două modele sunt însă diferite: dacă Volvo mizează pe o schemă angulară, modelul Mercedes moștenește formele organice ale gamei de dată recentă și seamănă mai degrabă cu un Shooting Brake.
Oricum ar fi, cert e că suedezii au reușit să revină în prim-planul unui segment în care până acum un an erau așezați la capitolul "Și alții". Iar dacă vi se pare că lui V90 îi lipsește ceva pentru a fi mai masculin, avem vești bune: noul V90 Cross Country e deja lansat și-și așteaptă startul în România, oferind avantajele unui break în hainele unui crossover.
inca nu am terminat de citit articolul, am trecut de sectiunea motor si observ ca a-ti facut o omisiune importanta, acest motor de 235 de cai are power pulse, adica un rezervor de aer comprimat care iti da un impuls atunci cand accelerezi si reduce semnificativ turbo lagul.