Volvo S90

2.0 Diesel Turbo (D5) 235CP 4x4 Aut8 Momentum

Consum

5.0

Dieselul va fi preferatul românilor. Și e oarecum normal, dacă ne gândim că va fi și cel care va avea grijă de bugetul lor. Consumul nostru pe autostradă s-a apropiat de 7 litri/100 de kilometri, dar nu am fost chiar cei mai ortodocși utilizatori ai accelerației.

Dacă ne uităm în fișa tehnică, observăm că media lui S90 este de numai 4.8 litri/100 de kilometri. Ca să înțelegeți eforturile suedezilor nu vă spun decât că este cea mai mică valoare din segment pe această plajă de putere. Toți ceilalți consumă 5.1 litri/100 de kilometri.

Prin urmare, Volvo ne demonstrează încă o dată că, în materie de eficiență, îi poate bate pe rivalii germani.

  • Kirotractor, joi, 23.06.2016 11:25

    Lasind deoparte convingerea (statistic confirmata pina acum) ca breakul va asigura grosul vanzarilor, S90 ramine o berlina mare redutabila, mai ales pentru cei care cauta si "altceva" in afara trioului clasic german. Un pic offtopic, ma mira in continuare preferintza romanilor, dar nu numai a lor (+56% actualmente la noi) pentru diesel-uri, in ciuda numeroaselor stiri prevestind apropiata lor interzicere - cel putin in marile orase. Paradox extins si-n domeniul testelor, axate preponderent pe versiunile cu motorizari m.a.c. - si nu doar la noi... ;-)

  • Carevoli, joi, 23.06.2016 11:48

    @Bogdan Ma mira ca aceste genuri de teste inca tin as acum tin. Ma intreb oare cand o sa apara pe acest site un mic filmulet cu masina impresi pro si contra….. nu ma refer la un filmulet de jumat de ora ceva strict la punct undeva max 10 min daca merita sa prezinti asa de mult.. nu stiu ce implica sa pui un astfel de filmulet pe site dar eu zic ca ar merita. Da interesant nu ma asteptam sa aibe asa impact acest S90. Arata frumos de afara chiar agresiv un pic. In interior aceptabil mai ales ca nimic nou la schimbatorul de viteze , sa nu zic ca arata destul de urat mai ales la usa spate sistemul audio urat chiar cu acea membrana galbena dedesubt. Ma intreb de ce lansarea acestul motor diesel fie vorba colegului de mai sus parca se apropia extirparea DIESEL… ? oare se merita sau e un risc asumat ?

  • DanG, joi, 23.06.2016 12:06

    Interiorul asta mi se pare absolut superb, la fel ca cel de pe E. Tineti minte interioarele de acum 20 de ani in clasa asta? O consola centrala cu niste butoane, cam asta erau. @carevoli. Ai suferit cumva un atac cerebral in timp ce scriai comentariul? Nu am inteles nimic.

  • albastru, joi, 23.06.2016 12:07

    Degeaba ,nu mai e volvo-ul ce a fost,o chinezarie cu senzori atat,nu se compara cu E sau A6,doar ca sa iesi un pic in evidenta cu altceva atat

  • bose, joi, 23.06.2016 13:16

    Frumos,dar parca tot la un seria 5 sau la un Cadillac CTS m-as baga.

  • dan_grc, joi, 23.06.2016 14:52

    Din punct de vedere stilistic pare perfect, interior exterior, iar acest motor de 2 litri este fantastic, cel puțin pe hârtie. Bravo Volvo! Deocamdată nu trebuie să vă mirați de ce se pune încă accent pe motoarele diesel în Europa, pe distanțe lungi sunt eficiente, oferă autonomii foarte mari, dezvoltarea lor va continua în paralel cu cele pe benzină, evident că motoarele termice se apropie de finalul carierei, dar cred că măcar 10 ani vor mai rezista în oferta majorității constructorilor.

  • Carevoli, joi, 23.06.2016 15:08

    @dan_grc inca 10 ani asta inseamna tot asa pe hartie ca va trebui sa faca piese si sa acorde inca 10 ani piese pentru probabile problem pentru acele motoare daca ar fi sa calculam de acum asta ar insemna 2037 minim daca se preconizeaza ca din 2025 vor fi la vanzare doar masini electrice cum sta in picioare motorul termic ? cine ar investi atat pe un termen asa de mic in dezvoltarea de motoare ? bine imi imginez asta doar hipotetic… ca nu am de unde sa stiu ce aduce viitorul. Nu m-a lua te rog ca si m-am luat de tine e doar hipotetic si chair de ce nu retoric. @DanG nu inca mai am toate la loc a se citi intre randuri si nu in ultimul rand mesajul meu nu era pentru tine ci editor.

  • dan_grc, joi, 23.06.2016 17:34

    @Carevoli Când am spus 10 ani m-am referit la dezvoltarea lor, este posibil să existe în ofertă și mai mult de atât, electricele nu pot înlocui chiar tot într-un timp relativ scurt, iar cu piesele de schimb este altceva, logic că se vor fabrica atâta timp cât mai există cerere, când ai un miliard de mașini cu motoare termice pe glob, este nevoie de timp până când vor deveni minoritare.

  • Florian.Anghelescu, joi, 23.06.2016 19:50

    Totul este perfect la acest model mai putin spatele.

  • arogantul, joi, 23.06.2016 23:47

    astept test drive cu motorul pe benzine T6, abia asa se poate face o comparatie adecvata cu BMW seria 5.

  • arogantul, joi, 23.06.2016 23:50

    am testat aceasta cutie de viteza pe noul XC90, nu va impartasesc opinia, si vorbim de o masina mai grea decat acest S90. parerea voastra este doar , parerea voastra, nu incercati a il prezentati ca un adevar universal valabil, fiecare sofer poate sa simta atlfel aceasta cutie, nu vreau sa spun ca e perfecta, nu se ridica la un dual clutch de ultima generatie, dar se ridica la nivelul unui dual clutch de acum 10 ani, deci nu e chiar rea cutia asta.

  • Scorpionul.negru, vineri, 24.06.2016 12:02

    Nu merita. Mai bine mai pui ceva si iei V90. Arata mult mai bine ! SI e si mai util...

  • andrei105, luni, 27.06.2016 19:45

    Design interior-exterior impecabil,dar,na,parerile sunt impartite. Eu am un Volvo S60 de care pot spune ca m-am indragostit ,dupa ce am schimbat nenumarate marci, dar nu toata lumea are aceasta parere. Momentan am permisul suspendat si incerc sa-l redobandesc in cel mai scurt timp, asa ca, ma pregatesc intens pe http://www.i-drpciv.ro/ numai sa o pot conduce mai repede.