Interior
Faceliftul ne aduce câteva îmbunătățiri dincolo de portiere. Designul interiorul a rămas același, însă regăsim noi zone cu material moale. Spre exemplu, consola este îmbrăcată acum într-un material ecologic, plăcut la atingere, care poate proteja genunchii celor de pe locurile din față.
Mașina noastră de test a fost disponibilă în echiparea R-Line, ceea ce ne-a adus un set de scaune sport, cu logo-ul R imprimat pe spătar. Au fost îmbrăcate într-un mix de piele ecologică și piele artificială, plăcut la atingere. Volanul rămâne îmbrăcat în piele. Există în continuare plastic lucios pe consola centrală și mai există plastic tare în părțile inferioare ale portierelor și în zona torpedoului. Finisajele sunt solide și conferă senzația de calitate. Până la urmă, Touareg bate la ușa segmentului premium, așa că trebuie să se prezinte bine pentru potențiali clienți de BMW, Land Rover, Audi sau Mercedes-Benz.
Vă spun sincer că am apreciat și iluminarea ambientală cu 31 de culori, care aprinde și numele Touareg, inscripționat în planșa de bord.
Ergonomia rămâne bună, chiar dacă nu mai avem butoane pentru climatizare încă de la debutul acestei generații. Totuși, merită menționat că sistemul multimedia oferă iconițe mari și posibilitatea reglării facile a temperaturii. Pe consola centrală mai ai rotițe care te ajută să ajustezi suspensia și să selectezi modurile de rulare. De asemenea, mai ai și o rotiță pentru volum. Sunt elemente pe care clienții tradiționaliști le vor adora. Pe volan, însă, vorbim despre zone tactile.
Spațiile de depozitare sunt uriașe: de la cotieră, până la spațiul pentru telefonul mobil (destul de ascuns, totuși, cu o încărcare prin inducție la 40 W). Pe locurile din spate cred că orice adult ar sta confortabil. Ați putea încerca să așezați acolo chiar și trei adulți, având în vedere că tunelul median este destul de coborât. În plus, ai climatizare dedicată, pe două zone și aici. Cu butoane. Și mai ai prize USB și o priză clasică, pentru laptop.
Portbagajul păstrează valori uriașe: 815 litri pe versiunile cu motoare standard și 665 de litri pe cele plug-in hybrid.
Odin e protectorul războinicilor căzuți în luptă :))