Tinuta de drum
Volkswagen Touareg a fost, încă înainte de facelift, o mașină confortabilă. Lucrurile nu s-au schimbat la restilizare, modelul plusând cu ceva rafinament la absorbirea gropilor. Suspensia pneumatică face toată treaba, dar modelul german se bucură și de o gardă la sol generoasă și de unghiuri de atac și de degajare suficient de mari încât să-l facă abil de off-road.
Singura limitare a lui Touareg pe off-road ar fi anvelopele, care în versiunea testată de noi erau concepută pentru asfalt. Acestea permit rularea la viteze mari pe autostradă, un consum scăzut și aderență bună, dar te trădează dacă te prinde ploaia când ești pe munte și solul se transformă în noroi.
Pe modurile de rulare Normal și Comfort, Touareg are un ușor ruliu în viraje, după cum este de așteptat de la o mașină atât de mare și de înaltă. La cuplarea modului Sport, direcția devine mai fermă și suspensia la fel. Chiar și atunci, direcția nu excelează prin feedback, fiind doar ceva mai "tare", în timp ce suspensia nu se apropie de cea a unui X5, de exemplu, dar face o treabă onorabilă pe virajele abordate într-un tempo ridicat. Vestea bună cu direcția este că este ușor de manevrat la viteze mici, având o asistență puternică, ceea ce îl face pe Touareg plăcut prin oraș și prin locuri unde este necesară manevrarea desă a volanului la viteze reduse.
De ce faceti acelasi test, cu aceeasi masina, cu aceeasi motorizare , doar ca are un pachet R-line ? Oare niste linii pe la spoilere transforma touaregul si era nevoie de un nou test ?