Volkswagen T-Cross

T-Cross 1.0 TSI 115 CP Aut Style

Calitate / Pret

2.5

Volkswagen T-Cross este cel mai mic și cel mai accesibil SUV din gama Volkswagen. Asta nu îl face însă, obligatoriu, accesibil și în comparație cu ceilalți rivali. Mai ales că Volkswagen a păstrat mereu o etichetă de preț peste media segmentului.

Noul T-Cross pornește de la 16.400 de euro, destul de mult în comparație cu modele similare de la Opel, Ford sau Citroen. Este prețul valabil pentru versiunea pe benzină, cu 95 de cai putere și cutie manuală.

Dacă vă gândiți la un T-Cross cu motorul ceva mai puternic, adică de 115 cai, asociat unei transmisii DSG, socotelile încep de la 18.300 de euro. Nivelul de echipare testat de mine, Style, începe de la 20.000 de euro, iar o listă lungă de opționale ca pe mașina mea poate urca valoarea totală la 26.300 de euro.

Dacă mă raportez la cei 18.300 de euro ceruți pentru un motor de 115 CP benzină și o cutie DSG, atunci lucrurile stau în felul următor:

- Citroen C3 Aircross cu motor de 110 CP și automată cu 6 trepte costă începând cu 16.900 de euro.
- Ford Ecosport cu motor pe benzină de 125 CP și cutie automată pleacă de la 17.900 de euro.
- Hyundai Kona este disponibil de la 21.100 de euro, dar numai alături de echiparea de top Highway, cu motor de 120 CP. Nu dispune însă de opțiunea unei automate.
- Kia vine și în acest segment cu o propunere extrem de accesibilă: 15.400 de euro pentru un Stonic cu motor de 120 CP, dar fără cutie automată.
- pionierul segmentului, Nissan Juke, pleacă de la 19.500 de euro în versiunea cu 117 CP și cutie automată.
- Opel Crossland X este, de asemenea, o propunere accesibilă în versiunea de 110 CP cu automată. Costă 14.900 de euro.
- Peugeot 2008 cu motorul 1.2 turbo de 110 CP și automată pleacă de la 17.600 de euro.
- Renault Captur și unitatea de 120 de cai putere benzină, cu automată, are o valoare de 16.700 de euro.
- Seat Arona costă de la 17.400 de euro în versiunea similară de 115 CP și DSG.
- Suzuki Vitara este una dintre cele mai accesibile opțiuni alături de motorul 1.6 benzină de 120 CP cu automată.

În concluzie, Volkswagen T-Cross are un preț ceva mai piperat decât majoritatea rivalilor.

  • adi_10, marţi, 04.06.2019 10:35

    Nu-mi dau cu parerea despre masina, este prea scumpa parerea mea uitandu-ma la ce ofera. Insa, la plusuri ati trecut "Consumul redus". Deci NU, 9% in oras pt un motor de 1.0 nu inseamna consum redus. Ca nu este un consum foarte mare este adevarat, dar in nici un caz nu este redus. Un Nissan Qashqai 1.6 diesel consuma in oras 6.5 - 7% iar in testul vostru Touareg de 3.0 L a scos 8.6% consum mixt. asta asa, ca o comparatie.

  • andrei, marţi, 04.06.2019 11:00

    iar compari diesel cu benzina la consum???? ca sa nu mai zic ca daca nu te plimbi prin aceeasi aglomeratie consumul variaza imens.

  • Anonim, marţi, 04.06.2019 11:09

    O masina cu aceias calitate indoielnica ca alui T- Roc . Unele plastice sunt la nivelul Logan fara nici o exagerare . Pretul urias pentru masinuta asta care este nici cal nici magar

  • sorin, marţi, 04.06.2019 11:22

    Prea multi bani pentru masinuta asta...Sa nu mai zic de 'vestitele' motorizari VW...

  • pipo, marţi, 04.06.2019 12:33

    Simpatica pt. o citadina ! As zice ca o sa aiba trecere mai mare la sexul frumos. Drept urmare este foarte important sa stie exact care este garda la sol , inteleg ca "nu este impresionanta", dar totusi , cat este ? Ca bordurile cresc si ele , la fiecare mandat , nu-i asa !? In privinta consumului , nu inteleg, nu este cel WLTP trecut in fisa ? De ce sunt diferente asa de mari fata de cel real ? Consumul real este departe de a fi unul satisfacator , daramite sa fie trecut la plusuri !

  • cos, marţi, 04.06.2019 12:53

    Am citit tot testul si nota mi se pare prea mare comparativ cu cate chestii nu v-au placut. Ok inteleg ca are ceasuri de bord digitale dar motor nasol zgomotos, consum mare plus vibratii. Materiale tari si anoste peste tot in interior plus un pret de golf...totusi sunt chestii importante la o masina..zic si eu. Pe langa toate astea nu stiu cand ati facut testul dar Vitara nu mai e disponibil cu motorul de 1.6 benzina de vreun an si ceva :)

  • Fara alehas, marţi, 04.06.2019 13:08

    Pretul, intretinerea,etc. fac ca 4,2 sa fie o nota buna, ,,prea buna, prea ....,, ptr. acest mic volksvagin spatios.

  • 614653, marţi, 04.06.2019 13:26

    Tehnic o fi buna, dar nu pot sa nu remarc lipsa de curaj la design. Si nu doar la masina asta, ci la tot segmentul din care face parte. Sunt desenate parca cu gandul sa nu supere pe cineva. Pai curajul si originalitatea in exprimare al lui Juke (care a impartit clar taberele in 2: place/nu-place) nu cred ca o sa-l mai vedem prea curand...pariez ca nici macar la viitorul Juke.

  • Adrian24, marţi, 04.06.2019 13:54

    4.2:)))), troaca asta!!!

  • Marius, marţi, 04.06.2019 19:13

    Imi place masina, DAR totusi, sa nu pui manere antiviraj ...? Asa ceva... ! Daca nu ma insel, nu are nici VW Polo, nici Seat Arona. Economie ... sau scapari impardonabile ?.

  • ACE - Craiova, marţi, 04.06.2019 20:12

    Prima mea masina - o Dacia clasica berlina noua (motor de 63 CP), din 1995, care a costat cca. 5.000 Euro, consuma de regula 9% in oras iar in perioada iernii 10%.... Mare evolutie acest T-Cross...plasticele sunt cam la fel... PRETUL e de baza .....

  • Kirotractor, marţi, 04.06.2019 20:42

    1. Achtung AM / Bogdan -- Euro-în-CAP :-) a testat nu doar noul Polo (anul trecut), ci și te-crosu, pe 23 mai a.c. parcă. Cu rezultate OK. Ar fi fost și culmea de fapt să ia 2-3 stele leșinate la prețul lui. 2. În ciuda designului banal de te adoarme (și n-ați văzut versiunea de bază -- e vomitivă), micul vw-te-n cruce + e deja asamblat la Pamplona în ritm mai susținut decât Polo -- deși planul inițial prevedea producție fifty-fifty. 3. Suvo-pandemia e deci în faza bubonică :-) și d-aia va fi un succes, deși mai hidos ca el reușește să fie doar EcoSportul -- poate-i doar părerea mea, dar pot aduce argumente cuantificabile la nevoie. 4. Că-i mai scump ca orice concurent nu-i însă de mirare. Prețul la kil nu mai pare totuși mare, că-i mai greu decât toți la 1.270 kg. ...Văleu, 1.250 avea răposatul meu A4 Avant 1,6 - mai exact 1.175 fără șofer, dar Audi era la vremea aia o proastă afacere pt service-urile VAG, că nu se strica nici să-l tai - 314.000 km am făcut cu el de nou, fără vreo hibă. 5. ...Dar mai bine tac. :-)

  • eu, miercuri, 05.06.2019 10:19

    @Kiro: offtopic / se pare ca A4 tau era mic copil :)), un colaborator care ne devenise si prieten de familie avea Audi A6 2.5 TDI (de fapt era ultimul Audi 100 cu facelift, ca tocmai se trecuse la denumirile cu A in fata si l-au rebotezat A6) luat gebraucht chiar de la reprezentanta din Ingolstadt cu care facea Europa si depasise bariera de 800.000 km fara absolut nicio problema, doar intretinerea regulata. Erau deosebit de rezistente si fiabile Audi-urile dinainte de 2000. L-a dat apoi in plata (maruntis a mai luat pe el, la ce rulaj avea) tot la reprezentanta ca avans pt o masina noua. Tot A6 TDI :))

  • kid, miercuri, 05.06.2019 13:50

    Cum a inceput AM: "noul Volkswagen T-Cross promite să fie o mașină completă, capabilă să suplinească toate defectele de care au dat dovadă ceilalți rivali în decursul anilor." Doamne cat pupat de dos, ca sa nu zic altfel....

  • zet, miercuri, 05.06.2019 14:31

    Sunt curios cum de nu ati reusit sa gasiti Stonicul cu 7DCT...suspect. In ceea ce priveste T-Cross, sunt variante mult mai bune pe piata. In mod normal, la o privire rationala, acest model nu are ce sa caute pe lista scurta cu 5 modele pe care sa le cumperi.

  • PMC, miercuri, 03.07.2019 13:48

    Acest produs e un non-sens, din orice unghi l-ai privi, inclusiv ca tanara domnisoara care-si ia prima masina. Pur si simplu un Polo e o alegere infinit mai buna. Arata mai bine, are noima, are materiale mult mai OK la interior, e intr-adevar o masina mai mica, dar cu spatiu suficient, nu o masina mica ce incearca sa para mare. Nu inteleg cum ai cumpara asa ceva. Numai daca te apuca nevroza SUV si nu-ti permiti SUV. :)