Volkswagen Passat

Hibrid Plug-In 218CP Aut7 GTE

Performante

5.0

Când vine vorba despre performanțe, Passat GTE nu face de rușine indicativul care pe mulți îi trimite cu gândul la GTI, adică versiunea sport făcută celebră de Golf.

Passat GTE se descurcă bine când vine vorba de sprintul de la 0 la 100 de km/h, realizat în 7.4 secunde. Este o valoare pe care nu o reușesc nici versiunile cu propulsie standard și cu mult mai bine decât ce oferă rivalul Ford Mondeo Hybrid (9.2 secunde).

Passat GTE bate Mondeo Hybrid și la viteză maximă, cu cei 225 de km/h promiși, întocmai ca rivalul din liga superioară, BMW 330e.

  • hans, vineri, 10.06.2016 11:57

    Ieri BMW azi VW, aceasi tehnologie plug-in, design si performante superioare japonezelor. Cred ca Toyota ar face bine sa se gandeasca de doua ori cand cere 36.600 pe Prius Plug-in.

  • top, vineri, 10.06.2016 12:04

    Incarci bateria 4 ore ca sa mergi 40 de kilometri in modul electric, probabil la viteza destul de redusa dupa care intra motorul termic ca sa-ti continui deplasarea. Motorul de 1.4 pe o masina de 1.72 de tone plus 2 persoane si ceva bagaje(se fac aproape 2 tone) nici nu vreau sa ma gandesc cat consuma :) mai ales daca faci un drum lung, eventual pe autostrada. De pret nu mai zic nimic ! Raman totusi la convingerea ca un hybrid clasic e o varianta mult mai buna din toate punctele de vedere, cel putin pentru moment.

  • @hans, vineri, 10.06.2016 12:11

    INtr-adevar, consumul real de tir al acestui passat la un pret usor cras indica niste cifre absolut performante in comparatie cu rivalii.:) Traim in realitati diferite.

  • Andy, vineri, 10.06.2016 12:11

    @hans Plug-in-ul hibrid de la Prius costa la lansare in Romania in cazul generatiei anterioare 43.900 de euro, nu 36.600 de euro. Probabil ca si noua generatie va avea un pret asemanator. Priusul hibrid normal costa 31.500. Oricum daca Passat-ul din test ar fi plug-in ar sari de 60.000 de euro. E doar un hibrid clasic, adevarat ca insa cu un motor turbo in loc de aspirat cum au altii. De vazut Ioniq ce preturi va practica, pentru ca are inclusiv o varianta plug-in. Pacat ca nu va exista o Ampera noua dupa modelul noului Volt, care e cam primul hibrid gen Prius care si arata bine din toate punctele de vedere. Plus ca e performant. Bolt-ul electric va veni insa in Europa sub forma Ampera-e. Oricum e un pas inainte si Passat-ul respectiv. Poate mai scapa din debara de diesel-uri.

  • Kirotractor, vineri, 10.06.2016 12:18

    Scum doamna, scump - aproape cit halatul mai fitzos BMW Seria 3 Plug-In... :-)

  • Claudiu, vineri, 10.06.2016 12:24

    @Andy Esti putin dezinformat in privinta Passat GTE. Acesta este plug-in, bateria se poate incarca de la priza. Nu exista varianta de hibrid clasic la Passat. Este greu sa compari Toyota Prius cu modelele de la VW sau BMW, pentru ca filozofia japonezilor este sa faca o masina cat mai eficienta dpdv al consumului de energie, in timp ce variantele europene sunt concepute ca sa aiba performante asemantoare unui Golf GTI dar la nevoie sa le poti conduce intr-un regim eficient cu consum foarte mic de carburant.

  • Andy, vineri, 10.06.2016 12:41

    @Claudiu Redactorul a uitat sa mentioneze macar o singura data ca e plug-in. Adevarat, uitandu-ma la testul cu Golf GTE, ca denumirea GTE=plug-in hibrid, asa cum e-ul e full electric.

  • mircea, vineri, 10.06.2016 12:44

    @Andy "Apropo de încărcare: trebuie să știți că la o priză clasică timpul de încărcare este de patru ore și 15 minute, iar la un wallbox de 360V timpul scade la două ore și 30 de minute". "încărcare".

  • Andy, vineri, 10.06.2016 12:59

    @mircea Da, mea culpa -partial. In ultima vreme sincer nu ma mai uit la rubrica "Consum" pentru ca oricum toti producatorii mint cu nerusinare. Poate din 2017 de cand va intra in vigoare noua legislatie europeana se va mai schimba ceva. Insa, la fel ca pe fb sau blog-uri tag-urile conteaza si nu era rau sa precizati la capitolul Motor / Transmisie ca e plug-in.

  • hans, vineri, 10.06.2016 13:04

    @mircea e vina ta ca ai scris articolul prea lung. @top si hibridele clasice si cele plug-in cantaresc cam la fel si asta se simte mai ales la drum lung si iesiri la munte. Diferenta este ca la plug-in poti sa mergi, de exemplu, 100-150 de km in care electricul ajuta la plecarea de pe loc si accelerari in timp ce motorul termic doar mentine masina la o viteza constanta (si majoritatea motoarelor moderne consuma putin la mersul "intins" unde nu conteaza greutatea masinii ci doar aerodinamica) in timp ce hibridul clasic e fortat sa incarce bateriile la un moment dat ridicand consumul si reducand capacitatea de reactie a masinii. In concluzie plug-in power!!!

  • mircea, vineri, 10.06.2016 13:36

    @Andy E păcat, pentru că acolo scriem de obicei cât consumă real. @hans Nici măcar nu l-am scris eu :)

  • 56, vineri, 10.06.2016 13:48

    Mi se pare culmea nesimtirii sa ceri 52 mii pe un Passat de 156CP , cand cu acesti bani cumperi ceva mai rafinat si cu adevarat premium. Lexus IS300H , Lexus GS300H , Lexus NX300H, Lexus RX450H.

  • luci, vineri, 10.06.2016 13:59

    motor benzina: 156 CP, cel electric 116 cp, adunati dau 218?, sau se aplica ceva coeficient subunitar,...

  • Sergiu.Andrei, vineri, 10.06.2016 14:12

    Se pare ca VW umbla in continuare cu cioara ''camuflata'' . Passat GTE costa destul de mult pentru un model al unei marci cu statut politic nu tocmai roz. Nu stiu cine ar cumpara hybrid de la VW cand nu ei sunt cei care au deschis aceasta poteca in industrie si nu in mana lor de afla patentul de perfectiune al acestei alternative de propulsie. Avem Toyota primul brand , apoi avem Honda al doilea. Mai nou aveam si model pe hidrogen nu doar de la Toyota ( Mirai ), dar si de la Honda. Tocmai au introdus pe piata americana modelul Clarity pe hidrogen la $60.000 pret aproximativ cu Passat GTE in europa. Problema la VW a fost faptul ca indeosebi de multe ori acestia nu au fost atat de capabili sa dezvolte tehnologii noi sau sisteme de propulsie noi. Au stiu doar sa manipuleze cumparatorul cu ochelari de cal, ''maltrasind'' ulterior valorile reale cu unele de actualitate '' update Euro + ''. Pai asta chiar .....seriozitate germana. DAS SMEN AUTO , cu pronuntie nemteasca.

  • @Sergiu, vineri, 10.06.2016 14:16

    Tehnologia pe H2 a introdus-o BMW

  • Sergiu.Andrei, vineri, 10.06.2016 15:19

    @@Sergiu Care tehnologie? Mi-o poti prezenta public ? Multumesc, astept surse !

  • Nelu, vineri, 10.06.2016 15:56

    @hans designul este subiectiv iar cand spui performante la ce te gandesti, in cate secunde face suta? Pai rolul unui hybrid este sa fie prietenos cu mediul nu sa iasa pe circuit, pentru aia iti poti lua un motor clasic puternic. Hai sa iti spun eu, tehnologia nemtilor despre hybride este slaba (parerea mea) deoarece nu ofera eficienta, daca ii faci consumul mediu acestei masini o sa vezi ca o sa iasa mare, mult mai mare decat 1.7l/100km asa cum spun ei. Daca bateriile sunt descarcate (asta pentru drum lung) si mai pui si niste oameni plus bagaje, sa te tii atunci consum. Plus, tehnologia japoneza in ceea ce priveste hybridele este mai complexa si livreaza doua mari lucruri pe care nemtii nu le mai livreaza de ceva timp si anume: fiabilitate si consum bun. O zi buna!

  • Sergiu.Andrei, vineri, 10.06.2016 16:13

    @Nelu Nu-i cazul sa te ostenesti sa-i raspunzi, e clar ca tipul cauta mult ''fum'' precum la o coaja de ''ursulet'' sau ''pisicuta'' nu are treaba cu rafinamentul sau imapctul asupra mediului . Ca si cum ai ruga un fumator sa se lase de fumat. As mai puncat ceea ce ai zis la sfarsit daca imi permiti : japonezii mai folosesc si un sistem smart numit : Atkinson cycle . Cateva idei : ''The Atkinson cycle is designed to provide efficiency at the expense of power density, or total power extracted per unit of displacement per rotation. A modern variation of this approach is used in some modern automobile engines. While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the Toyota Prius, some non-hybrid automobiles now feature engines that can run in the Atkinson-cycle as a part-time operating regime, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a normal-cycle engine'' .

  • Kap, vineri, 10.06.2016 17:20

    1, 7 la sută ? Chiar și la prima sută, dacă ar merge ăia 50 de km teoretici pe curent, ar însemna ca pe ăilalți să-i facă la un consum de 3,4%. Și asta de către un 1.4 TSI cu 1800 kg în cârcă (am pus și șoferul) ? Concluzia mea e că nemții ăștia au ajuns la un nivel de marketing nemaiîntâlnit, de-și permit să mintă în halul ăsta și să ceară aproape 40.000. Ce dieselgate, DAS nesimțire merge înainte.

  • Sergiu.Andrei, vineri, 10.06.2016 17:47

    @Kap, Stai linistit ca cei cu ochelari de cal o vor cumpara. Din pacate in Romanika asa-numitul ''sindrom de turma'' se vede cu seninatate. De asemenea lipsa de experienta in domeniul auto a unora este un alt factor primordilal prin care VAG sa-si spele mainile de bani pe credibilitatea acestora. Doar citeste comentariul celui de la ''10.06.2016, 14:16'' si iti vei da seama de lipsa de experienta pe care o are. Se pare ca are si 3 simpatizanti, care din pacate nu pot trece si peste o informatie auto. Pana acum scorul intre mine si el ramane 1-0 , nu am primit nici un raspuns care sa ateste ceea ce a zis initial.

  • razvan, vineri, 10.06.2016 17:58

    Rog frumos sa-mi explice cineva ce inseamna ,,directie fara feedback".Conduc de 30 ani dar nu reusesc sa inteleg.Multumesc.

  • mircea, vineri, 10.06.2016 18:06

    @razvan Bogdan se referă în general la un sistem de direcție care nu-ți oferă informații precise și exacte legate de poziționarea roților în raport cu unghiul de virare al volanului. Într-o extremă se află direcția "elastică" pe care o simți într-o mașină de volum (mașini pe care poț învârti volanul 5-10 grade stânga-dreapta fără ca asta să aibă vreun efect asupra roților), în timp ce în cealaltă extremă stă direcția "grea" și matematic exactă a unui Porsche 911, de exemplu.

  • hans, vineri, 10.06.2016 18:40

    @.Serios? Folosesti cuvantul rafinament pentru a descrie o masina lenta, lenesa, plictisitoare si zgomotoasa degeaba? Rafinamentul inseamna sa zici pot dar nu vreau. Pot sa sprintez, pot sa iau o curba mai tare, pot sa merg incet fara sa aud motorul, pot sa merg repede fara sa-mi intre uuuuietul de CVT pana in oase. Pentru ca altfel serios desemnam camioanele ca fiind cele mai rafinate vehicule pe sosea. Partea a doua este ca Toyota/Lexus au avut aproape monopol pe piata hibridelor in ultimii 15 ani si au reusit sa duca Prius in top treiul masinilor detestate de catre pasionatii de masini. Acum sunt apar hypercar-uri hibride, apar concurenti din toate partile, apar masini care oferind si placere pe langa hipster-eala su ecologie vor schimba fata hibrizilor. Si da, stim cu totii ca in spatele fiabilitatii fara margini a motoarelor de Toyota se afla lenea lor.

  • top, vineri, 10.06.2016 18:46

    @kap Daca primii 50 de kilometri ii faci pe curent cu consum de combustibil zero, pe urmatori 50 de kilometri atunci cand va intra motorul termic in functiune ce consum trebuie sa ai ca sa-ti iasa in total pe o suta de kilometri 1,7?? Raspunsul este simplu: 1.7 litri nu 3.4 litri:) Deci departamentul de marketing ne trateaza ca pe niste maimutoi care nu disting realitatea de fictiune :)

  • Sergiu.Andrei, vineri, 10.06.2016 19:19

    @top. Cu toata stima ! Departamentul de marketing ii trateaza ca pe niste maimutoi doar pe cei care inca cred orbeste in ''seriozitatea'' germana si in ''calitatea'' lor. 1,7L/100km ? Come on...nici scooterul nu consuma atat de putin la 100 km. Pe langa masina detin si un scooter Piaggio Vespa, o adevarata bijuterie cu o istorie profunda in domeniu. Nu a fost tocmai ieftin ( aprox 3.000 euro ) . Consuma la suta 2,5-3L .

  • @hans, vineri, 10.06.2016 22:35

    Te inteleg ca admiri opulenta masinilor germane, nu esti singurul!! Asta este cultura plaiesilor nostri intr-o tara vesnic in tranzitie si in care valorile cu adevarat autentice sunt undeva pe ultimul loc. Orgoliul ranit trebuie cumva sa se refugieze undeva iar masina germana este mijlocul perfect: iti ofera senzatii, rafinament , putere, statut ,desigur o capcana a iluziilor pe care putini o constientizeaza. Dupa parera mea ar cam fi cazul sa ne trezim la realitate si sa alegem in consecinta

  • Kotegaeshi, vineri, 10.06.2016 23:22

    http://www.hydrogencarsnow.com/index.php/1807-1986/ O mica istorie a hidrogenului .

  • zarnesteanu, vineri, 10.06.2016 23:37

    O masina superba, functionala si cu tehnologie de ultima ora. Cine vrea si poate o cumpara fara sa se uite in gura lui x si y. Plin de experti pe-aici. Mai ales dealerii fara clienti care o ard toata ziua voiniceste pe internet. Bine ca macar sunt penibili si-i mirosi de la o posta.

  • @zarnesteanu, vineri, 10.06.2016 23:55

    1.4 tsi tehnologie de ultima ora la 52.000 de euro??? mor de ras!!!

  • zarnesteanu, sâmbătă, 11.06.2016 00:25

    Daca era numai motorul de 1.4 puteai sa mori de ras. Totusi ai grija sa nu te ineci.

  • Sergiu.Andrei, sâmbătă, 11.06.2016 01:02

    Da zarnesteanu, plin de ''experti'' pe aici. Intr-adevar, mare ''tehnologie'' , mai ales pe stand cand se schimba parametrii si de la non-euro trece brusc la Euro 6. Si, bam, avem un VW ultra ''sofisticat'' si ''tehnologizat''. Sunt buni carnaciorii VAG ?

  • zarnesteanu, sâmbătă, 11.06.2016 01:41

    @serghei, vezi ca ai ceva recall-uri la calitatea takata. Iar te umfla seful daca te mai prinde pe internet. Telefoanele suna, dar nu pentru vanzari. Sunt plangeri de la clienti. Am auzit ca mazda 6 vine cu doape de urechi in torpedou, provizii pe o luna, sa nu mai auzi zgomotul la rulare. Tu de la ce firma le recomanzi la clienti cand se termina "munitia" din torpedou?

  • flavius, sâmbătă, 11.06.2016 01:49

    Cat de cretin poti sa fii sa dai vreun ban pe asa ceva.Daca esti cu mediul nu iei turbo care produce de cel putin 5 ori mai mult oxid de Azot(N) mult mai periculos decat CO2.7 vapoare mari produc tot atata CO2 cat toate masinariile din lume.Oxidul/ din azotul care reprezinta 70% din aerul respirat este cel mai periculos.Trebuie sa fii rau cu tine si prieteni tai sa iei turbo.

  • Sergiu.Andrei, sâmbătă, 11.06.2016 10:14

    Salut zarnesteanu ! Acum sunt platit cu juma' de norma la Volkswagen DAS SMEN AUTO. Mi-au spus ca tot ce trebuie sa fac e sa le ofer pietonilor cateva perceptii de auz. Lucram la tema : Ce face diferenta dintre un tractor diesel si un TDI care troncane la relanti ?!!? Urmatoarea tema va fii rezilierea contractului cu furnizorul de airbag-uri Takata. Furnizor care ofera chiar si pt noi airbag-uri defectuase. Nu era mult ca se stricau motoarele la masinile noastre de ''calitate'' DAS , acum avem grave probleme si plangeri de la clienti si pe tema asta. Sper sa o rezolvam. In rest , cum mai merge cu vita-de-vie ? Da roade saslaua, feteasca ?

  • mmm, sâmbătă, 11.06.2016 10:41

    discutam discutii, dar nimeni nu explica care e procedura prin care se stabilesc consumurile astea utopice, la fel de bine daca merg cat nevasta-mea as putea sa rulez exclusiv electric, situatie in care consumul ar fi, nu-i asa, 0. Problema e ca toti ne cred tampiti si citind comentariile de mai sus se pare ca in mare parte au dreptate. Cineva multi ani in urma spunea ca prostia este cea mai mare sursa de castig.

  • Sergiu.Andrei, sâmbătă, 11.06.2016 11:38

    @mmm Adevar ai grait ! De fapt prostia ramane si azi cea mai mare sursa de castig. Evident, domeniul automobilistic nu este singurul. Sistemul de propaganda mediatica de la TV, sistemul de votare , sunt doar cateva din exemple. Chiar crezi ca sistemul de votare ar mai fii existat daca acesta avea scop altul decat jocurile politice, unde zarul cade fix cum vrea Y, nu votantii ? Aceeasi problema in cazul VW. Nu mai intru in detalii, e clar ca o fac degeaba. Efectul de turma al celor cu ochelari de cal, este mai proeminent decat ma asteptam .

  • zarnesteanu, sâmbătă, 11.06.2016 13:33

    @sergheevici, cand te trezesti din betia de tuica, esti antreprenor si testezi lecsusuri. Cand te trezesti din vin, restaurezi taiota caruolla si lucrezi juma de norma la VW. Cand te trezesti din bere, conduci un Mercedes. Cand esti pe buruieni ti se invart in cap mazda, honda si nisan. Intrebarea e: Esti vreodata limpede la cap? Raspuns: NU! Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7.

  • @zarnesteanu, sâmbătă, 11.06.2016 15:28

    Sincer esti ridicol !!

  • unckle, sâmbătă, 11.06.2016 22:03

    mno ... amu' chill cu all the comments ... wtf... deci VW are o "propunere" care aproape calca pe coadă constructorii premium .. dar doar la pret ... o sa aiba un succes nemasurat, la fel ca motorul 2.0 de 245CP care se gaseste in romania doar la reprezentante ;)

  • Sergiu.Andrei, duminică, 12.06.2016 00:05

    @zarnesteanu. Ai un limbaj foarte inferior si un caracter al discutie deplorabil. Cand te exprimi, imi amintesc de pietarii care vand la taraba cartofi. Multumesc inca odata pentru afirmatiile ''dragute'' facute . Te consider un adevarat ''expert'' auto cu alte cuvinte.

  • Brembo, duminică, 12.06.2016 00:30

    52000 Euro un Passat :-))))))Asta e reabilitare? Vw poate fi descris intr-un singur cuvant:supraestimat!

  • Kotegaeshi, duminică, 12.06.2016 00:42

    Andrutza, te-ai lamurit cu tehnologia hidrogenului in industria auto? Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"? "inferior" nu are grad de comparație.

  • zarnesteanu, duminică, 12.06.2016 03:51

    Ia de-aici ficioras. Ascunde-le si pe astea! @sergheevici, cand te trezesti din betia de tuica, esti antreprenor si testezi lecsusuri. Cand te trezesti din vin, restaurezi taiota caruolla si lucrezi juma de norma la VW. Cand te trezesti din bere, conduci un Mercedes. Cand esti pe buruieni ti se invart in cap mazda, honda si nisan. Intrebare: Esti vreodata limpede la cap? Raspuns: NU! Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7. Andrutza, te-ai lamurit cu tehnologia hidrogenului in industria auto? Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"? "inferior" nu are grad de comparație.

  • ha?, duminică, 12.06.2016 23:21

    52000 euro? Da ce dracu is lei euroii aia?...mda eu dau 50000ron numa ca cumpar un nenorocit de tsi cu un acumulator de telefon in spinare...ha ha ha DAS SMECHERETION mai completrz eu

  • zarnesteanu, luni, 13.06.2016 03:04

    Ia de-aici ficioras. Ascunde-le si pe astea! @sergheevici, cand te trezesti din betia de tuica, esti antreprenor si testezi lecsusuri. Cand te trezesti din vin, restaurezi taiota caruolla si lucrezi juma de norma la VW. Cand te trezesti din bere, conduci un Mercedes. Cand esti pe buruieni ti se invart in cap mazda, honda si nisan. Intrebare: Esti vreodata limpede la cap? Raspuns: NU! Proasta satului, rezilierea contractului cu takata o face VW la nivel de corporatie, nu un dealer. Dar toate astea fara indoiala ca le stii foarte bine din moment ce lucrezi la un dealer. Adica stai putin. Mai astept putin sa te trezesti din betie. Atunci o sa-ti dai seama ca ne-am dat seama demult ca toata "munca" ta e doar pe internet 24/7. Andrutza, te-ai lamurit cu tehnologia hidrogenului in industria auto? Poti sa explici ce inseamna "limbaj inferior"? "inferior" nu are grad de comparație.

  • Lol, vineri, 17.06.2016 22:11

    Astia de urla nesatuli de frustrare, vw gte e 52k daca vrei sa pui toate optionalele. Multe dintre ele 90% dintre voi nici nu o sa le bagati in seama cand configurati masina. Passat GTE este 38k , daca ii pui optionale arhisuficiente de 4k ajunge la 42k. Acesta este un plugin hybrid , lucrul care este trecut cu vederea de multi. Ganditi-va la un plugin de 42k din clasa lui passat.

  • The fact is, marţi, 21.06.2016 12:33

    HIBRIZII SUNT UN COMPROMIS. Sunt constructori auto foarte implicati in sectorul ecologic, ce nu vor sa faca acest compromis, cum e de exemplu Nissan. Stiu ei ceva, nu credeti?

  • ....., joi, 30.06.2016 22:28

    Nu inteleg cum se face ca toate masinile jermane au punctaje de la 4,5 in sus iar japonezele abia au un amarat de 4,3 .... oare e ceva in acest forum cu cei ce ii pupa in cur pe nemti ??? Intreb si eu ....