Siguranta

5.0

Volkswagen Multivan nu a fost testat de autoritatea în materie de siguranță rutieră din Europa, Euro NCAP. Cu toate acestea, monovolumul este construit pe o arhitectură premiată cu 5 stele, iar producătorul din Wolfsburg a făcut toate eforturile pentru a oferi o mașină sigură pe piață. Asta se vede din nivelul de echipare standard.

Orice Multivan va fi livrat cu airbag-uri laterale și airbag cortină pentru sofer și însoțitor, airbag cortină pentru locurile exterioare din rândul 2 și airbag central față, precum și centuri automate cu pretensionare.

Pe partea de siguranță activă vorbim de frânare automată la detectarea vehiculelor de pe sens opus în virajul la stânga, sistem pentru detectarea stării de oboseală a șoferului, sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, dar și sistemul de control al tracțiunii.

  • Mircea Badea, joi, 17.03.2022 18:24

    in sfarsit, mizeria dizal disparuta!

  • Florin, vineri, 18.03.2022 12:21

    Are si dizal pa motorina

  • DanG, vineri, 18.03.2022 16:01

    Ne-am tampit de tot daca am ajuns sa punem motor de 1,4 pe o masina care in mod normal ar trebui sa topeasca sute de km intr-o zi. Cred ca e buna in configuratia asta doar ca shuttle pentru aeroport.

  • eu, vineri, 18.03.2022 16:26

    masina este deosebita. design exterior inovativ si atragator, interior fara cusur... si totusi .... eu cred ca nu este pretabila pentru conditiile din romania. pai cand s-o urca badea vasile de la tara cu namolul cleios pe ghete sau gigel da la capitala cu rahatul de caine intins pe talpa pantofului ti se fu*e definitiv sistemul de sine cu role pe care gliseaza scaunele si iti vine sa-ti iei campii. iti da de lucru apoi o zi intreaga sa stai sa cureti si tot degeaba, ca nu mai iese, praful si pietrisul adunat acolo inseamna sine distruse garantat. eu sunt stan patitul in astfel de situatii.

  • Andrei, vineri, 18.03.2022 21:27

    Sistemul de punctaj loveste din nou. Tot 4.3/5, ca toate masinile de pe site, desi asta e mai degraba un 3.5/5. Ori o fac electrica, ori o lasa Diesel, motorizarea asta hibrida nu are niciun sens, la ce ajuta 25km de rulaj electric la o masina de drum lung, nu stiu. La ce ajuta un motor pe benzina 1.4 pe o masina de aproape 3 tone cand e incarcata e o dilema totala. Te alearga TIR-urile, e o sicana mobila.

  • CCA, duminică, 20.03.2022 08:24

    Prostia aia de motorizare, ca in rest masina e ok, consuma, cu 4 persoane si bagaje, la drum lung, de peste 300 km, 15,2 litri la suta. Testat, nu povesti, Cu adevarat eco! Imi plac hibridele astea.

  • Gigi, duminică, 20.03.2022 13:33

    Cât de prostovan să fii să-ți cumperi dubă pe benzină? Ești șeic, emir, ceva? Motorul de 1,4TSI este o treaptă 3 absolută cu distribuția pe lanț ce trebuie schimbată la 100 000km.

  • alex_cu_a_mic, luni, 21.03.2022 11:16

    Babaieti, in unele state/orase, taxele sunt mai mari decat costul combustibilului intr-un an. Asa ca orice motorizare care scriptic beneficiaza de o taxare mai mica decat alta, e preferabina uneia care consuma mai putin.

  • Anonim, luni, 21.03.2022 12:06

    Masina asta are ca scop deplasarea pe distante lungi , incarcata la maxim altfel nu ii vad justificarea . Motorasul asta de 1.4 fortat pe autostrada cu incarcatura maxima in max 200 de mii de km o sa pape ulei fara numar . Un motor pe o astfel de masina trebuie sa duca 500 de mii de km fara probleme . Pentru masini de transport pe distante lungi dieselul este baza . Hybridele astea sunt doar niste pacaleli ale constructorilor pentru a se incadra in normele de poluare impuse cu salbaticie de UE

  • scamel, duminică, 03.04.2022 13:49

    AM,gn. cam limitat baiatu' anul trecut mirica zicea despre x3 ca e briceag elvetian( pe sticla,parca, si in articol a scris xerox multifunctional, sau viceversa.) e brandul lui, sa nu te dea in judecata.