Interior

5.0

Atunci când te urci (literalmente) în Multivan, începi să observi că noul MPV de la Volkswagen chiar își merită numele. Totul este la standardul noilor modele din Wolfsburg, de la instrumentarul de bord digital, la ecranul sistemului multimedia și hardware-ul din spatele său.

Totul se simte nou, multifuncțional și bine gândit, așa cum te-ai aștepta de la o mașină ajunsă la maturitate. Astfel, Multivan oferă confort excelent pentru până la șapte persoane. Scaunele sunt modulare și pot fi reglate acum într-o infinitate de moduri, datorită unui concept nou al șinei pe care glisează. Mai ales că ele sunt acum mult mai ușoare decât cele ale vechiului model. Mai mult decât atât, poți scoate oricare dintre scaunele din partea din spate pentru a obține mai mult spațiu de transport.

Dacă ai nevoie să cari obiecte lungi, dar ai nevoie și de câteva locuri pentru pasageri, Multivan îți oferă posibilitatea să o faci, fără probleme. În același timp, al doilea rând de scaune poate fi montat atât cu fața în direcția de mers, cât și invers, transformând, practic, zona din spate într-o mini sală de conferințe. Cine știe, poate ții ședințe acolo în timp ce călătorești către următoarea ta destinație.

Cotierele fiecărui scaun pot fi scoase complet, folosind un sistem de prindere ingenios, pentru a oferi mai mult spațiu. Mai mult, scaunul din mijloc, de pe ultimul rând, poate fi pliat pentru a transforma MPV-ul german într-un model cu șase locuri, pe spatele spătarului acestui scaun regăsindu-se un suport de pahare.

Tradiționala masă ajustabilă dintre scaune este și ea la locul ei. Este montată pe o șină care traversează tot habitaclul și poate deservi, astfel, toate locurile din mașină. Poate fi chiar cotieră centrală pentru cei de pe locurile din față.

Pe lângă această modularitate dusă la extrem, noul Multivan are și o multitudine de tehnologii noi, precum și spații de stocare la tot pasul. Scaunele au câte un spațiu de stocare în fiecare șezut, ușile culisante electric adaugă încă o opțiune în acest sens și dispun de coșuri de gunoi în miniatură. Mai mult, avem prize USB-C în uși, dar și în scaune, la pachet cu încălzire pentru fiecare scaun (o premieră pe Multivan), grație unui sistem ce distribuie electricitate pretutindeni prin intermediul șinelor metalice din podea.

În ceea ce privește spațiul oferit, acesta poate varia de la 460 de litri, cu toate scaunele în poziție, până la peste 3.500 de litri atunci când folosești doar primele două locuri. Cu toate acesta, va trebui să ai grijă la masa maximă admisă a mașinii, care îți permite să adaugi maxim 600 de kilograme de încărcătură.

  • Mircea Badea, joi, 17.03.2022 18:24

    in sfarsit, mizeria dizal disparuta!

  • Florin, vineri, 18.03.2022 12:21

    Are si dizal pa motorina

  • DanG, vineri, 18.03.2022 16:01

    Ne-am tampit de tot daca am ajuns sa punem motor de 1,4 pe o masina care in mod normal ar trebui sa topeasca sute de km intr-o zi. Cred ca e buna in configuratia asta doar ca shuttle pentru aeroport.

  • eu, vineri, 18.03.2022 16:26

    masina este deosebita. design exterior inovativ si atragator, interior fara cusur... si totusi .... eu cred ca nu este pretabila pentru conditiile din romania. pai cand s-o urca badea vasile de la tara cu namolul cleios pe ghete sau gigel da la capitala cu rahatul de caine intins pe talpa pantofului ti se fu*e definitiv sistemul de sine cu role pe care gliseaza scaunele si iti vine sa-ti iei campii. iti da de lucru apoi o zi intreaga sa stai sa cureti si tot degeaba, ca nu mai iese, praful si pietrisul adunat acolo inseamna sine distruse garantat. eu sunt stan patitul in astfel de situatii.

  • Andrei, vineri, 18.03.2022 21:27

    Sistemul de punctaj loveste din nou. Tot 4.3/5, ca toate masinile de pe site, desi asta e mai degraba un 3.5/5. Ori o fac electrica, ori o lasa Diesel, motorizarea asta hibrida nu are niciun sens, la ce ajuta 25km de rulaj electric la o masina de drum lung, nu stiu. La ce ajuta un motor pe benzina 1.4 pe o masina de aproape 3 tone cand e incarcata e o dilema totala. Te alearga TIR-urile, e o sicana mobila.

  • CCA, duminică, 20.03.2022 08:24

    Prostia aia de motorizare, ca in rest masina e ok, consuma, cu 4 persoane si bagaje, la drum lung, de peste 300 km, 15,2 litri la suta. Testat, nu povesti, Cu adevarat eco! Imi plac hibridele astea.

  • Gigi, duminică, 20.03.2022 13:33

    Cât de prostovan să fii să-ți cumperi dubă pe benzină? Ești șeic, emir, ceva? Motorul de 1,4TSI este o treaptă 3 absolută cu distribuția pe lanț ce trebuie schimbată la 100 000km.

  • alex_cu_a_mic, luni, 21.03.2022 11:16

    Babaieti, in unele state/orase, taxele sunt mai mari decat costul combustibilului intr-un an. Asa ca orice motorizare care scriptic beneficiaza de o taxare mai mica decat alta, e preferabina uneia care consuma mai putin.

  • Anonim, luni, 21.03.2022 12:06

    Masina asta are ca scop deplasarea pe distante lungi , incarcata la maxim altfel nu ii vad justificarea . Motorasul asta de 1.4 fortat pe autostrada cu incarcatura maxima in max 200 de mii de km o sa pape ulei fara numar . Un motor pe o astfel de masina trebuie sa duca 500 de mii de km fara probleme . Pentru masini de transport pe distante lungi dieselul este baza . Hybridele astea sunt doar niste pacaleli ale constructorilor pentru a se incadra in normele de poluare impuse cu salbaticie de UE

  • scamel, duminică, 03.04.2022 13:49

    AM,gn. cam limitat baiatu' anul trecut mirica zicea despre x3 ca e briceag elvetian( pe sticla,parca, si in articol a scris xerox multifunctional, sau viceversa.) e brandul lui, sa nu te dea in judecata.