Tinuta de drum
De la început v-am destăinuit faptul că Volkswagen nu consideră iD.Buzz o „dubă” în sensul tradițional al cuvântului. Considerați, așadar, iD.Buzz drept un fel de încrucișare între un SUV și un MPV.
Suspensia e punctul forte al acestui model. Fiind vorba de platforma mai sus menționată, iD.Buzz are parte de suspensie independentă pentru toate cele patru roți, multilink pe spate chiar.
Asta îi oferă un grad de confort ridicat, dar și o stabilitate impresionantă la viteze mari, în viraje. Sigur, nu vei face curse cu ea, dar nici nu vei fi drastic dezamăgit dacă vrei să abordezi câteva șicane cu ceva mai mult avânt.
Greutatea este, în mare parte, concentrată în partea de jos, cu centrul de greutate mai aproape de sol decât ai crede inițial. De asta, iD.Buzz este, probabil, cea mai „sportivă dubă” pe care am condus-o vreodată.
Echilibrul e păstrat cu grație, iar comenzile sunt foarte ușoare. Nu putem vorbi de feedback în volan, dar mi-a plăcut faptul că pedala de frână s-a simțit foarte natural. Ca de obicei, sistemul de frânare regenerativ adaptiv și-a făcut treaba foarte bine și el. Practic, acesta crește sau scade nivelul de frânare regenerativă în funcție de situația din trafic, în încercarea de a recupera cât mai multă energie posibil.
Suspensia incredibil de confortabilă (chiar și pe jantele de 20 de inch), împreună cu poziția la volan înălțată, creează un confort cum rar vezi. Sigur, dacă ai mai condus astfel de mașini, știi despre ce vorbesc. Pentru un „civil”, această combinație este surprinzătoare la început.
Ce pot să spun este că și după 500 de kilometri parcurși într-o singură zi la bordul lui iD.Buzz nu m-am simțit obosit. Iar asta spune multe despre noua legendă a celor din Wolfsburg.
este f mic si f scump. cumperi doar pt imagine.