Design
Dacă aș fi avut o înțelegere cu un chiropractor, să iau un mic comision pentru fiecare pieton inocent care a întors capul brusc după această mașină, aș fi un om bogat acum. Pentru că s-au sucit gâturi și priviri.
Cert este că, deși nu este 1 la 1 cu conceptul FT-1, care a prefațat versiunea de stradă, Supra arată într-un mare fel. Am uitat șirul de aprecieri primite de la tot felul de oameni. Mulți mi-au cerut și să turez motorul, în timp ce alții păreau fascinați doar de capota aia aparent exagerat de lungă.
E rar să vezi o Toyota care primește atât de multă atenție de la pietoni sau ceilalți șoferi din trafic.
Nici culoarea Roșu Performance Solid nu e ușor de trecut cu vederea, dar nici capota alungită, roțile poziționate la extremități, fundul bombat sau acoperișul profilat. Totul e fix așa cum trebuie și Supra are un design pe măsura adrenalinei resimțite la volan.
BMW Z4 coupe