Design

5.0

Dacă aș fi avut o înțelegere cu un chiropractor, să iau un mic comision pentru fiecare pieton inocent care a întors capul brusc după această mașină, aș fi un om bogat acum. Pentru că s-au sucit gâturi și priviri.

Cert este că, deși nu este 1 la 1 cu conceptul FT-1, care a prefațat versiunea de stradă, Supra arată într-un mare fel. Am uitat șirul de aprecieri primite de la tot felul de oameni. Mulți mi-au cerut și să turez motorul, în timp ce alții păreau fascinați doar de capota aia aparent exagerat de lungă.

E rar să vezi o Toyota care primește atât de multă atenție de la pietoni sau ceilalți șoferi din trafic.

Nici culoarea Roșu Performance Solid nu e ușor de trecut cu vederea, dar nici capota alungită, roțile poziționate la extremități, fundul bombat sau acoperișul profilat. Totul e fix așa cum trebuie și Supra are un design pe măsura adrenalinei resimțite la volan.

 
  • Alin, luni, 12.06.2023 19:48

    BMW Z4 coupe

  • Andrei, duminică, 18.06.2023 20:36

    Comparatia cu Cayman e fortata, sasiul lui 718 este din cu totul alt film, iar precizia acestuia nu are nicio legatura cu Supra sau Z4. Si, da, o manuala e fix ce trebuie pe masina asta, tocmai pentru ca e greu de stapanit si te implica serios in conducere. Strivesti acceleratia la 80km/h in treapta a treia si spatele ar vrea sa se joace. Chiar si in linie dreapta.