Interior
Am auzit multe critici la adresa celor de la Toyota cu privire la alegerile făcute pentru cabina noii Supra. Ce-i drept, există destul de multe asemănări cu ce vezi pe modele BMW mai vechi. Dar de când este asta un dezavantaj?
Mai mult, folosirea unei rețete care a fost rafinată de BMW de-a lungul timpului aduce o ergonomie exemplară la bordul Supra. Totul este ușor de operat, meniurile sunt simple, ai un buton pentru orice ai nevoie. Așa cum ar trebui.
La capitolul asemănări putem trece butoanele pentru controlul sistemului multimedia de pe consola centrală, schimbătorul de viteze, ecranul sistemului de infotainment, designul meniurilor, volanul și cam atât.
De cealaltă parte, diferențele sunt observabile și ele. Avem un instrumentar de bord unic, scaune Toyota impecabile (cu multă susținere laterală și un design fresh), precum și materiale de calitate mai bună, pe alocuri, decât în Z4.
Spațiul rămâne limitat în toate direcțiile, iar dacă ai peste 1.90, probabil, nu vei avea loc nici ca pasager în noua Supra. Nici zonele dedicate depozitării nu sunt deloc generoase. Panourile ușilor abia dacă pot stoca un portofel, consola centrală e și ea limitată din acest punct de vedere, iar torpedoul e minuscul.
Interesant este că portbagajul are un spațiu total de stocare de 290 de litri și nu este separat de habitaclu, pasagerii având acces facil la bagaje. Pare puțin? BMW Z4 oferă 281 de litri de stocare în portbagaj, cu acoperișul ridicat, în timp ce Cayman S are doar 275 de litri la dispoziție. BMW M240i xDrive câștigă acest concurs ad-hoc, cu ai săi 390 de litri.
BMW Z4 coupe