Calitate / Pret
Deocamdată, Toyota nu a comunicat prețurile noului model Avensis pentru piața din România. Prețurile ar trebui să apară la începutul lunii septembrie, tot atunci urmând ca modelul să ajungă în showroom-uri. Concurența este destul de aprigă în segmentul modelelor break de clasă medie, iar prețurile pentru un model similar cu cel testat cu motorizare diesel de aproximativ 115 CP urcă în medie la 25.000-27.000 euro. Ne așteptăm ca și Toyota să se înscrie în același trend în ceea ce privește prețul.
-
hazard, miercuri, 24.06.2015 10:26
25-27000 euro? aaaaaaaahahahahahahaha :)))
-
Mihai, miercuri, 24.06.2015 11:06
Cica : '' Acest consum este egalat doar de Peugeot 508 SW 1.6 e-HDI de 115 CP ''. AHAHAHAHAHAHAHAHA. Ce gluma buna, pai de PSA afst dezvoltat acest motor nu-i 100% BMW . Sunteti simpatici domnilor. Cat despre Avensis , arata mult mai elegant si modern atat la interior-exterior fata de stersul si anostul Passat B8 care dupa primii 2 ani te intorci la Brady Trade Service :))))
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 11:38
@Mihai, adevar graiesti, vezi ca o sa ii strangi pe puristi pe capul tau. Cat despre Avensis, arata intr-un mare stil, destul de elegant la exterior si premium la interior, centrul volanului este cusut cu piele la fel ca si volanul in sine. Imi place ca acum ofera si optiunea de insertii din lemn precum avea Avensis 2 . Cat despre posirca de motor diesel ( evident de la PSA ), Toyota se pisa pe ele de dieseluri, de asta in State vinde masini pe hidrogen. Oricum oamenii ca mine vor opta sigur pt unitatatile pe benzina care sunt deosebit de rafinate in traditia Toyota. Eu unul as opta pt 1.6 132 CP un motor foarte decent si vioi pt fataiala. Sper sa-mi cada curentul 3 zile, sa nu vad aberatiile meseriasilor .
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 11:41
Interesant mi se pare pretul modelului. In Belgia este deja la vanzare, iar varianta 1.6 132 cp benzina, cu ''de toate'' , costa 27.600 euro, ceea ce e un best buy.
-
@Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 12:00
Bine ca ai vazut pielea cusuta, dar nu ai vazut ca nu are guri de ventilatie spate in 2015. Ma gandeam ca rezolva la facelift aceste neajunsuri si poate inlocuiesc si ei plasticul ala in exces. Nu a facut niciun progres cu acest facelift.
-
@Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 13:01
Acest motor nu mai are nimic in comun cu 1.6 de la PSA. Alianta dintre BMW si PSA in privinta motoarelor diesel nu mai exista. Acest motor este unul de la 0 facut de la BMW. Asa cum nici GM nu mai are treaba cu dieselurile de la Fiat. Dar la cate prostii spui pe-aici, mai conteaza una in plus? Iar despre masina... ceva tipic. Fiabilitate de top, in rest concurentii cam il cam "fac".
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 14:44
Tipule, vezi ca modelul testat este cel entry-level, adica fara dotari de top precum ( lemn, piele alba, si guri de ventilatie ).Cel de 2.0 D 141 CP este de varf. Cat despre plastic in exces, nu stiam ca ai pipait-o deja , odata ce nu a aparut la dealeri :)))))) . Oricum, este net superioara Passatului B8 la design exterior si interior. Avensis denota sportivitate si agresivitate, ceea ce o face o masina placuta tinerilor, pe cand la Passat te uiti la el si nu iti creeaza nici o emotie.........Pe naiba, era sa scap...... iti creaza niste emotii si el.....anume peste 2 ani cand va trebui sa o duci tractata la service :)))))) Esti atat de prostanac si paralel cu domeniul auto incat trebuia sa stii ca motorul de 1.6 este de fapt motorul de la PSA, adica 100% frantuzesc, iar in PREZENT , BMW echipeza Mini Couper D cu acest motor. Dar nah tu esti bolnav, asta sa nu mai zic ca BMW are un parteneriat cu PSA si pt motoare diesel-electric ( hibrid ) . Deci , ia zi maestre , cum nu mai are nimic in comun cand isusi MINI are in oferta acest motor ? Delireaza in continuare . Uite ''colea'' 1.6 112cp exact acelasi http://www.automarket.ro/masini-noi/mini/countryman-2014-16-112cp-mt6-d-110586/specificatii.html http://www.automarket.ro/masini-noi/peugeot/508-facelift-2014-16-e-hdi-115cp-access-110715/specificatii.html http://www.automarket.ro/masini-noi/citroen/c4-2014-16-e-hdi-115cp-man-feel-112093/specificatii.html
-
@Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 14:58
Modelul pref-acelift nu avea guri de ventilatie, nici acesta nu va avea. Nu stiu unde ai vazut lemnul, in fine te las sa suferi in continuare.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 14:59
Oricum un motor destul de slab ca performante. Vechiul 2.0 124 CP de la Toyota accelera de la 0-100 in 9,7 sec, pe cand asta in 11, 7 , deci cu 2 secunde mai LENT. Asadar Toyota a luat acest mor mai mult pt consum redus. Iar 2.2 177 CP in 8,6 sec , deci din nou mult mai perfrmant ca kkt-ul de 2.0 141:)))
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:01
''Modelul pref-acelift nu avea guri de ventilatie'' . Stii care a fost modelul pre-facelift ? Cel care a iesit in 2009 , de atunci a mai trecut un facelift inainte sa apara aceasta noua generatie. In rest, ce sa zic.... banuiesc ca ai puteri paranormale de iti dai seama dinainte ca nu va avea ''guri de ventilatie'' :))))) . Cat despre lemn, chiar la prezentarea acestui model s-a spus., dar nah esti dus.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:11
Totusi, mai bine ne-ai spune cum de ''bijuteria si luxosul' Passat B8 nu are geamuri electrice pe spate pt anul 2015 in entry-level !!!! Asta in ciuda in care un Cielo din 94'' avea 4x geamuri electrice . Si evident dc nu are proiectoare de ceata, clima automata si jante aliaj nu tabla +capace !!!! Sau mai bn spune-ne cum de Fabia nu are macar computer de bord si A/C ( doar optional ) ? Pt anul 2015 sa nu ai A/C manual ?
-
dan_grc, miercuri, 24.06.2015 15:14
Avensis? Ultima opțiune în clasă, dar asta doar din vina motorizării Bmw.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:20
Grecule, asta e cel mai neprofesionist comentariu pe care ti l-am citit vreodata. Probabil te ascunzi de rusine ca acest motor este dezvoltat de PSA si nici ''prea'' performant nu e. Asa cum am zis , mai performant era vechiul 2.0 124 cai entry-level de la Toyota, dar probabil asta e pt consum si emisii mai mai . Ultima optiune in clasa ? Pai BMW seria 3 cu 2.0D 116 cai ce mai e ? Iti zic eu un motor depasit si invechit . Sau 2.0 TDI 110 cai ? Mai poarta BMW acei ''pini'' pt deschiderea-inchiderea usilor la vedere ? Stii tu, aia care ''se purtau'' la masinile din anii 90'' :))))))
-
@Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:29
In prezentarea acestui model scrie ca are plastic tare si neplacut la atingere si diverse insertii colorate, nicidecum lemn. Si nu inteleg ce legatura are Avensis cu Passat. In afara de a vorbi de VAG la orice subiect, mai stii si altceva?
-
dan_grc, miercuri, 24.06.2015 15:39
Motorul asta are treabă cu PSA așa cum și Toyota are legătură cu i8, știi tu ce zic, trebuie doar să alimentezi obsesia și paranoia, altfel de sufoci.
-
LauCalin, miercuri, 24.06.2015 15:48
Ivanoff, eu am VW de 5 ani si sunt multumit de el. Nu m-a lasat in drum, nu am avut nevoie de platforma, porneste la sfert, are frane, are directie, nu a ruginit si nici nu s-a topit de la soare. Nici nu s-a evaporat si merge la fel de bine ca in ziua cand l-am cumparat. Dar tu sa nu ma crezi, bine? Si iti spun asta in conditiile in care am si o japoneza.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:49
Idiots everywhere . Dan Grecu , uite aici : http://www.automarket.ro/masini-noi/mini/countryman-2014-16-112cp-mt6-d-110586/specificatii.html http://www.automarket.ro/masini-noi/peugeot/508-facelift-2014-16-e-hdi-115cp-access-110715/specificatii.html http://www.automarket.ro/masini-noi/citroen/c4-2014-16-e-hdi-115cp-man-feel-112093/specificatii.html Acum delirare placuta @@Ivanoff, tu esti mai prost ca noaptea. Nu de prezentarea asta ma refeream, ci la cea oficiala . Dar ma rog, esti paralel cu lumea auto. Ce legatura are Passat cu Avensis ? Pai sunt din aceeasi clasa ma schizofrenicule.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:51
@LauCalin, Si eu am detinut in trecut VW Bora 1.8T si nu am fst chiar asa multumit de el. Acum detin un Mitsu Pajero de inainte de facelift, si intr-adevar ma simt intr-o masina fiabila si sigura.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 15:59
Oricum, totusi BMW au o scuza, anume ca acest motor a fst dezvoltata de PSA, altfel sa fi fost creat de ei cu siguranta era o RUSINE RUSINE , adica TOTUSI 12 sec 0-100 ? Ce PERFORMANTE SPLENDIDE domle' :)))))
-
mowgli, miercuri, 24.06.2015 16:07
@Ivanoff cat de destept trebuie sa fii, sa judeci o marca dupa un model pe care l-ai condus ? si ala second-hand, cel mai probabil ? Ce argument de 2 bani ii si asta ? La fel pot spune si eu ca am fost cu o Toyota Yaris care era praf si prin comparatie, Renault-ul 5 din 1987, pe care-l am in familie, este mult mai fiabil si mai sigur. De aici rezulta ca TOATE Toyotele din 2010 incoace, sunt mai proaste si mai putin fiabile decat un Renault 5, pe carburator din '87. Si gata, orice argumente aveti impotriva, sunt invalide si le ignor automat. PA ! De faptul ca se compara un Pajero cu o Bora nici n-are rost sa discutam. Si pana la urma, ce-i fiabilitatea ? Vecinu meu are o Dacie din '88, de 10 ani n-o schimbat nimic pe ea decat reglaje la carburator, consumabile si garnituri. De aici ce concluzie sa trag ? Ca mai bine imi vand dracu Porsche-le la care am schimbat 3 discuri de frana, si-mi iau o Dacie din '80, ca uite dom'le... n-am probleme cu ea. "Niste tarani dom'le..."
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 16:11
@Mowglerescu, ce surpriza placuta. Ma gandeam ca ti-au rapit astia din concediul medical, dar m-am inselat. Oricum, nu ai priceput nimic ca deobicei, eu te sfatui sa iti bagi un batz in cur ca sa ai placeri nemarginite . In cusca !
-
LauCalin, miercuri, 24.06.2015 16:21
@Ivanoff, singurele avantaje ale lui Colt in fata VW sunt consumul mai bun si spatiul mai mare pentru locurile din spate si portbagaj. In rest uneori Coltul pare amuzant. Ca tinuta de drum, confort, stabilitate sau insonorizare nici nu se compara. Asta in conditiile in care Coltul e fabricat in 2008 si New Beetle in 2007. Este si motivul pentru care la drum lung prefer Beetle-ul. Ca fiabilitate nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am avut probleme cu niciuna.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 16:52
@LauCalin ce-i cu tine, te-ai molipsit si tu de la fanii Renault ? :)))), Colt este din segmentul subcompact, iar Beetle compact, deci e clar ca e inferior ''broscutei'' doar este cu un segment mai jos. In rest sa le stapanesti pe amandoua fara incidente de mentenanta sau in trafic. Ce-i drept intr-un timp cautam un Beetle 1.4 de 75 cp pt oras, dar nu prea am gasit . Iar mai mult de 2.500 euro nu dau pe el. Cu 3 mii imi pot cumpara Yaris 2008 1,33 68 cp .
-
LauCalin, miercuri, 24.06.2015 17:14
Daca tu faci confuzii intre clasele din care fac parte nu inseamna ca m-am molipsit. New Beetle este in clasa mica, nu compacta. Nu este concurent pentru Colt pentru ca nu a fost gandit in acest scop. Dar ambele fac parte din aceiasi clasa. Clasa mica. Si vezi ca ai facut inca o confuzie. Yarisul de 1.0 are 68 CP. Cel de 1.3 are 87 CP. Ma refer la cele din 2008. Eu anul trecut am cautat Yaris, insa am gasit prea scump. Adica la 3800 cat am dat pe Colt si avea 20400 de km, am gasit Yaris care avea de la 90000 de km in sus. Ca masina sh Yaris nu e chiar atat de ieftina cum s-ar crede. Asta si pentru ca este o masina foarte buna si unora nu prea le vine asa usor sa scape de ea. Si un adevar general valabil, ca sa fiu si in topic, motoarele mai slabe se pun pe masini si ca sa fie mai accesibile ca pret. Din cauza asta masinile de clasa mica au puteri de la 60-70 CP si costa undeva in jur de 10000 de euro. Compactele au de la 80-90 CP in sus si pornesc de la 12-13000 de euro in sus, clasa medie are de la 110-120 CP in sus si porneste de la 17-18000 de euro etc. Toate pot fi si cu cel putin 10-15 000 de euro mai scumpe avand motoare mai puternice si dotari mai multe. Uneori si fiabilitate mai buna (vezi 1.2 TSI vs 1.4 TSI) de ex) Dar se merge pe principiul sa aiba acces la acel model cat mai multi clienti sau posibili clienti. De-asta un Golf poate fi si 14000 de euro (aproximativ), poate sa fie si 35000 de euro. De-as un Passat poate fi si 23000 de euro, dar poate ajunge si la peste 60000 de euro cu diesel de peste 200 CP, DSG tractiune integrala etc. etc. Plus ca un Avensis ca in test nu se apropie de dotarile full sau tehnica disponibila in varianta full options a unui Passat. Dar nici de pretul lui.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 20:15
@LauCalin, da multutumesc pt sesizare. Eram la semafor cand am scris comentariul ( cel de la P.Unirii care tine 5 ani :))))) ) . Intr-adevar 1.0 68 CP, iar cel de 1,33 are 99 CP acum . Si inca ceva, varianta aneterioara avea un 1,33 de 101 cai . Si NU, NU eu confund clasele. Chiar pe Automarket e specificat asa , Beetle se afla la clasa compactelor ( Segment C ) .Deci nu-i chiar asa ''mica'' , hai sa zic ca se afla ''intre clase'' cu indulgenta, asa cum se afla Octavia sau Rapid. Yaris de generatie precedenta variaza cam 3.500 -4500 euro de la 80k in rus rulat . Cu negociere buna, s-ar putea sa gasesti unul la 3.000 cumparat de la cv care il vinde urgent pt bani. Mie chiar mi-a placut ''broscuta''' veche cu motoarele aspirate , as lua una cu 1.4 75CP , fiindca pt oras sunt suficienti cat sa te deplasezi de la A la B, mai ales ca e o masina usurica + ca o parchezi in spatii stramte fara probleme , dar asa cum am zis , mai mult de 2.500, hai 2.800 maxim nu asa da pe o masina de oras cu asa motor. Nu am nimic de contestat in conformitate cu politica marcilor de a pune motoare mai slabe pe masini ca sa fie mai accesibile ca sa aiba acces la acel model cat mai multi clienti sau posibili client , doar ca aici concurenta asiatica vine cu motorizari mult mai potente in aceste variante de baza gen 1.5 100 CP Mazda 3 vs 1.2 86 CP Golf 7 la acelasi pret, deci acum e acum ? Daca Golful costa 12 mii in versiunea asta de echipare mai ziceam, dar cand costa cat o Mazda 3 si este sub ea ca performante deja nu mai sunt de acord:) . Si exemplele pot continua. Apropo, Golf pleaca de la 15.700 euro TVA in varianta 1.2 86 cai.
-
LauCalin, miercuri, 24.06.2015 22:51
Nu vreau sa intru in discutii in contradictoriu cu tine referitor la asiatice. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Iar Beetle crede-ma ca nu e o masina de oras. Este o fita mai mult. Mie in Bucuresti sub 9l/100 km nu imi ia. Iar acum cand dau drumul la AC consuma 11-12. Depinde de trafic. Am motorul 1.4 de 75 CP. Dar compenseaza cu altele si de-aia imi este greu sa renunt la el. Dar am o rugaminte: arata-mi un Yaris dupa 2008, cu mai putin de 60-70000 de km (nu 20000 cat a avut Coltul), de la proprietar, cu carte service la zi (si pe bune) si cu taxa platita la sub 4000 de euro, ca eu nu am gasit. Da-mi un link. Ps: pai asa e frumos, sa scrii pe tel cand esti la semafor ?! :)Si insist, motorul de 1.3 de pe Yaris 2 are 86 CP, nu 99. Pe vremea aia motorul de 99 CP se punea pe Auris, nu pe Yaris 2.
-
Ivanoff, miercuri, 24.06.2015 23:10
Beetle este o masina dedicata pt oras, nu pt familie. Se mai spune ''citadina''. Consuma mult fiindca motorul trebuie turat ca la balamuc pt ca ''herghelia'' de cai de sub capota sa o puna in miscare . La depasiri sau la deal va trebui cel probabil sa-i dai inferioara a intaia. Gata colega, eu iti dau linkul, dar nu aici, stii tu unde ;) PS : M-am referit la Yarisul prezent de 99 CP . PS2 : Stiu ca nu-i frumos sa umblii pe telefon la semafor sau in trafic, dar fata de cei cu Volksvagan Passat cu geamuri fumurii TEDEIU cu I rosu ( ca sa moara dusmanii de ciuda) care trec pe culoarea rosie , sau care incearca sa rovoace un accident din orgoliile lor frustrate, ce zici ?
-
LauCalin, joi, 25.06.2015 00:23
Pai Yarisul prezent nu are nici o treaba. Ok, cauta tu atunci Yaris din 2008 cu acest motor la 4000 de euro. Pentru ca ainspus ca tu iti iei Yaris de 1.3 68 cp din 2008 cu 3000 de euro. Eu nu am gasit si crede-ma ca am cautat de mi-au sarit capacele". Spun doar, din postura unui posesor, ca Beetle nu este masina de oras. Nu are interiorul modulabil, locul in spate e stramt, portbagajul e mic si consumul e destul de mare. Dar pentru toate astea in curte la VW exista Polo, Fabia sau Ibiza. NB este o masina de fitze, o masina iconica gandita si proiectata cu totul diferit. Si nu inteleg la ce te referi cand spui ca stiu eu unde imi vei da acel link. Chiar nu stiu. Fii mai explicit. Referitor la PS2... prefer sa nu mai zic nimic. Nu de alta, dar nici cu posesorii de japoneze nu pot sa ma laud. Nu am mai vazut demult pe unul cu TDI sa faca pe viteazul. In schimb pe cei cu Dacia, Renault, Honda sau Mazda, se intampla sa fie cel putin 2-3 zilnic intre Banu Manta si Baneasa. E superb cand ii dau cu 80-90 km/h pe Kiseleff ca sa se opreasca la urmatorul semafor. In fine, fiecare padure are uscaturile ei. Nu e devina masina ca soferul e un dobitoc. Si nici marca in sine cand e vorba de fani si "fani".
-
Ivanoff, joi, 25.06.2015 00:39
Am sa-ti trimit 2 linkuri, aici, ma gandesc ca acolo nu prea intrii, stii tu unde zic ;) Deci 2008 si 77 mii rulati ''Taxa de mediu platita si nerecueprata.'' asa cum scrie in descriere, asadar 4 mii euro , exact cum am spus ca variaza intre 3.500- 4.500 Taxa de mediu platita si nerecueprata. http://olx.ro/oferta/vand-toyota-yaris-an-2008-77000-km-ID45vpe.html#e21f72120a http://olx.ro/oferta/vand-toyota-yaris-ID3VX8y.html#0a8bcf1eb0 Bafta !
-
LauCalin, joi, 25.06.2015 11:03
:)) Deci mi-ai dat exemplul unei masini care acum este 4200 negociabil ca sa iei cu 4000 (nimeni nu reduce la acest pret 1000 de euro) si o masina care a fost facuta praf, reparata si nu mai are airbaguri. Primul Yaris, daca acum e 4200 negociabil, asta toamna cand cautam masina sigur sub 4500 de euro nu il lasa. Deci diferenta era de 700 de euro. Bani pe care nu ii aveam. Plus ca asigurarea era peste 1000 de lei, adica inca 250 de euro + inmatriculare + o revizie genrala + ulei si filtre... nu zic, o faceai bobob. Dar asa cum am spus, depaseam lejer bugetul. Si acum imi amintesc unde vroiai sa trimiti linkurile... nu vad de ce sa te ascunzi sub un alt pseudonim si sa trimiti pe mail. Care ar mai fi rostul acestor discutii?
-
Mircea, vineri, 26.06.2015 11:57
Frumusica masinuta, dar cred ca motorul e cam mic pentru volumul ei. Cam trag producatorii de par motorizarile in ziua de azi, de dragul raportarii unui consum mai redus. Oare nu cumva daca conduci masina asta mai sportiv, scoti consum mai mare ca o motorizare mai mare pentru ca trebuie sa tragi de ea ??? Si cum adica v-a placut fiabilitatea recunoscuta la nivel de marca ? Fiabilitatea se datora motoarelor originale Toyota ! Daca au pus motorizari de BMW s-a dus naibii fiabilitatea marcii. Fiabilitatea se constata in ani de zile, nu dupa un testdrive !
-
Tudor, sâmbătă, 27.06.2015 00:03
Ivanoff de parca asta e improtant, in cat timp ajunge la 100 km/h. Restul nu mai conteaza...In viata de zi cu zi faci liniute pe sosea :))))
-
Vampirelu, sâmbătă, 27.06.2015 17:20
Musai sa comentez si eu ... da musai ... Detin o Toyota, Auris, ca de ... nu mi-am permis un Avensis, am condus si Logan si Golf6, si Ford Focus, am urcat si in Passat B8 ... si toate-s sub Toyota ... si aici nu ma refer la motorizare, fiind ca Toyota nu face motoare puternice, dar de ... ma refer la calitatea materialelor folostie. Toyota ca pret de achizitie de noua, e mai ieftina ca multe marci, iar ca pret de achizitie second hand se compara cu japonezele evident, cam cu 20-30% mai scumpa ca orice marca europeana din categoria de volum si chiar unele premium! Asta am observat-o pe pielea mea cand mi-am cautat masina. Calitatea materialelor este excelenta, dar nu cea mai buna, ce-i drept. Dintre modelele ce le-am spus mai sus, clar, Auris este peste toate, imi place mai mult decat pasatul si asta de ce?? Pentru ca pozitia de condus e mult mai buna, nu auzi motorul pana in 2500rpm, chiar si cu muzica oprita ... iar pedalele sunt aranjate corespunzator, nu ca si la VW, unde sunt adunate. La Golf 6, pedala de frana este foarte apropiata de acceleratie ... Ei asta nu a zis-o nimeni in nici un test drive ... trebuie sa o experimentati fiecare. La calitatea materialelor VW si Ford stau binisor, dar unele elemente sunt mai proaste decat pe Logan, fara suparare! Toyota face cele mai fiabile benzinare, am vazut benzina 1,33 de pe Yaris la 420.000 de km, la care s-a schimbat doar filtrul de ulei, uleiul si bujiile, iar motorul, suna mai bine decat la multe masini. Nu stiu, eu de cand am luat masina nu am avut nici o problema, doar cu cei din reprezentanta... Toyota, la fel ca si VW, in reprezentanta practica preturi mari, iar calitatea lucrarilor, uneori lasa de dorit, cel putin in Romania. Avensisul o sa faca vanzari in Romania, fiind ca cei care au avut Toyota, in general nu se mai gandesc la alte marci. In Romania sunt multi care sustin VW ca fiind o marca foarte buna, insa, ei uita de faptul ca au luat o masina rulata si nu si-au permis una noua. In State si in Australia, Toyota se vinde ca painea calda, iar Auris, s-a vandut in 1 milion de exemplare, doar in Australia in 1 an si jumatate de la lansare, pe cand Golful ... In concluzie, romanul zice ... sunt multe marci peste Toyota, iar americanul, imi iau o Toyota si nu am treaba ... Fiecare isi iubeste marca de masina pe care o are, acesta-i adevarul, insa toate marcile au probleme ... nici o masina nu e perfecta ;)
-
@vampirelu, miercuri, 01.07.2015 02:12
Noi traim in Europa si nu in America. In America nici nu ajung toate modelele din Europa din diverse motive. Nu trebuie comparate pietele , americanii clar au alte gusturi : sa fie mari si moi :) Ma refer la comfortabile. Europa este cea mai activa si competitiva piata auto, iar aici Toyota nu prea are succes , piata este condusa de nemti fara dubii. Eu nu sunt fan de gusturi americane si cu toate ca am detinut o Toyota am trecut la o germana si de atunci nu le-am mai parasit din diverse motive. Avensis imi pare rau sa te dezamagesc dar nu o sa faca vanzari in Romania decat f putine si nici in EU nu o sa aiba succes. Europenii cauta masini mai performante iar toyota nu sta bine la capitolul acesta , au motoare putine si deloc speciale ca performante. Sa vii cu un avensis sa ceri 25-27k euro cu un motor care scoate 0-100 in 11.7s ( nu ma refer la liniute dar conteaza in depasiri) este ceva . Sunt o groaza de alte variante mai bune la acest capitol. Eu inteleg ideea lui Toyota , masini simple , motoare putine si simple -- fiabilitate etc . Daca o sa schimbe strategia in Europa pentru a se apropia de ceilalti 100% si fiabilitatea va scadea ceea ce este f normal. Nici o masina nu le ofera pe toate, depinde de buget si in acel buget conteaza ce apreciezi mai mult la o masina si ai vrea sa aiba/sa fie capabila etc. Fiecare pune totul de mai sus in balanta si isi cumpara masina dorita in functie de nevoi sau fite. Punanad totul in balanta si pe gustul europenilor se pare ca Toyota ( si nu numai) trebuie sa mai munceasca pentru a vinde si sa caste ochii la liderii in vanzari din segmentele respective. Doar o parere :)
-
mecanicul vesel, luni, 26.10.2015 21:39
In septembrie am avut ocazia sa ma dau cu Avensis 2.0 d-4d ... asta nou , cu motorizare BMW de 143 cp . E ALTA MASINA ... mult mai robusta , mult peste T 25 pe care o detin eu de noua ! Motorul trage foarte bine incepand cu 1200 rpm , are sistem *start-stop* , recunoasterea semnelor de circulatie si afisarea lor la bord , bine ca nu reduce viteza ... Exterior este cu multe clase peste trompetele germane, interiorul si dotarile standard sunt ca de obicei peste concurenta , dotarile de securitate sunt toate in standardul masinii indiferent de varianta , daca as avea posibilitatea as cumpara aceasta masina imediat ! Acum astept *manutele rosii* ale mancatorilor de seminte si ascultatori de manele , posesori de masini supreme germane !!!
La interior e un pas inainte...fata de corola si auris care sunt ciudate rau cu acel bord anost. La exterior la fel...place place place....o masina rausita, sunt curios de un test si cu varianta de 1.6 benzina, probabil va urma. Personal imi place mult sedanul, e mai elegant si mai frumos construit dar si breakul arata bine. La performante..toyota nu a excelat niciodata, cuvantul de ordine e fiabilitate, confort si consum. Cine cauta aceste lucruri cred ca le va gasi la avensis.