Tinuta de drum
Suzuki Vitara este încadrat în zona superioară a segmentului SUV-urilor de clasă mică. Cu excepții mici, toate modelele din segment sunt orientate spre o rulare confortabilă. Duster plusează cu capacități off-road excelente pentru un model standard, iar Vitara contraatacă printr-un pachet interesant: câte puțin din fiecare. Ca la un bufet suedez. Are suficiente capacități off-road (unghi de atac de 18.2 grade și un unghi de degajare de 28.2 grade) și este oferită și cu tracțiune integrală, o gardă la sol rezonabilă, un nivel bun de confort la rulare și stă bine și pe șosea.
Tracțiunea integrală AllGrip are patru moduri de rulare. Auto, Sport și Snow fac exact ce le spune numele, iar modul Lock blochează diferențialele și trimite cuplul roților cu aderență indiferent de situație, cât timp ai și anvelope adecvate suprafeței.
Direcția lui Vitara este perfectibilă, fiind destul de asistată și pierzând din feedback atunci când o soliciți intens, dar redă mai mult decât ne transmit modelele unor competitori. Suspensia nu absoarbe gropile la fel de bine precum face Dacia Duster, dar un Vitara poate să fie semnificativ mai dinamic decât SUV-ul din Mioveni pe un traseu virajat pe șosea. În special când comparăm modelele echipate cu anvelopele standard. La aceeași comparație, Duster câștigă în off-road.
n-are succes ca lumea ia duster........daca ar fi mai scumpa ar lua-o