Performante

4.0

Am spus despre Swift că este un model care se mișcă bine cu resursele motorului de 1.2 litri. Însă nu ar trebui să ne îmbătăm cu apă rece. Japonezul nu e o mașină de performanță, așa că accelerația era valori la limita decenței: 12.5 secunde până la 100 de km/h și 11.9 secunde, dacă alegeți cutia CVT.

Viteza maximă este de 166 de km/h, suficient pentru o mașină din acest segment.

Skoda Fabia accelerează de la 0 la 100 de km/h în 15.7 secunde. Dacia Sandero promite un sprint în 11.7 secunde, dar are un motor de 90 de cai putere, cu turbo.

  • dopdecada, marţi, 02.04.2024 21:39

    O mașină mai mult decentă, de oraș, old school în sensul bun, care în varianta 4x4 manuală e chiar fun de condus.

  • @dopdecada, miercuri, 03.04.2024 10:43

    chiar ca old school, mai ales cand vine vorba de motor pe benzina aspirat, cutie cu 5 trepte si echipare denumita GLX. imi da asa un vibe de cielo din anii 95-97. subiectiv, designul masinutei nu ma atrage in vreun fel deosebit, mai mult imi placeau iteratiile anterioare, dar, dpdv tehnic, ar trebui sa se dovedeasca fiabila, ca orice suzuki, de altfel.

  • ds, miercuri, 03.04.2024 11:24

    Comparația privind consumul mediu ar fi trebuit făcută cu Sandero SCE 65 cp, nu cu varianta turbo. De văzut prețul, probabil în jurul a 15.000

  • nsrei, vineri, 12.04.2024 07:55

    asa cum au zis si ante-comentatorii mei, masina mi se pare demodata tare. Rusinos sa lansezi asa ceva in 2024. Dar sa nu uitam ca masina asta e adresata in mod special pentru piata indiana, si mai putin europeana, asa ca pentru indieni o fi buna.