Interior
Stabilind deja că Suzuki Scross joacă într-o anumită ligă, adică nu în cea „mare”, probabil că intuiți ce fel de materiale și finisări ne-au așteptat înăuntru. De altfel, ar fi o greșeală să ai așteptări foarte mari în acest sens.
Sigur, comparativ cu modelul precedent, câteva îmbunătățiri se pot observa. Avem un nou sistem de infotainment, cu un ecran care arată mai bine, plasat mai inspirat în mijlocul planșei de bord. Materialele folosite sunt subtil mai bune, dar în continuare te vei lovi de plastic tare în cam toate zonele.
Spațiile de depozitare sunt generoase, atât în portiere cât și în ceea ce privește torpedoul, cotiera sau portbagajul. Sigur, nu te poți aștepta la 800 de litri, dar în spatele locurilor de pe al doilea rând vei găsi 430 de litri. Dacia Duster oferă 445 de litri, iar SsangYong Tivoli doar 311 litri.
Cea mai mare surpriză a fost spațiul oferit, mai ales în zona din spate. Având în vedere dimensiunile compacte ale mașinii, mă așteptam să nu încap deloc pe locurile din spate, dar Scross m-a surprins. Mașina oferă spațiu bun pentru doi adulți de 1.80 metri. Dar dacă vrei să forțezi nota cu trei persoane, s-ar putea să auzi ceva înjurături în protest.
Și ergonomia este la nivel înalt aproape în totalitate. Suzuki nu a renunțat încă la butoanele fizice, iar asta va fi pe placul multor șoferi. Cu toate acestea, există și ceva lacune. De exemplu, butonul pentru operarea computerului de bord este integrat în instrumentarul de bord.
Practic, pentru operarea acestuia trebuie să treci cu mâna prin volan, operațiune care nu numai că este complet incofortabilă și de acum 20 de ani, ci de-a dreptul periculoasă în anumite situații.
28.000 de euro pe o masina cu tehnologii folosite acum 15 ani si cu un design urat spre orbil...e clar ca doar fanii Suzuki vor cumpara masina asta.