Siguranta

5.0

Subaru Outback are foarte multe atuuri, iar siguranța este unul dintre ele. Pachetul de sisteme EyeSight, cu toate tehnologiile de siguranță care pot fi bifate, este inclus în echiparea de serie. Indiferent dacă optezi pentru un Outback de bază sau unul de top.

Lista include sisteme ca Front View and Side Monitor, Subaru Rear Vehicle Detection, Asistent fază lungă, o armată de airbag-uri, Brake Assist, sistem inteligent de prevenire a accelerării accidentale, Adaptive Cruise Control cu funcție Lead Vehicle Start Alert și Line Sway, Lane Keep Assist, Departure Warning, Pre Collision Braking System, Pre Collision Steering Assist și Pre Collision Throttle Management.

În plus, Outback mai are un element fizic, de această dată: un cui de siguranță în ușa spate, care se conectează cu ușa față prin șasiu. În cazul unui impact din lateral, portierele rămân fixe. Se deformează, dar nu intră înauntru și pot fi deschise cu ușurință.

Toate aceste sisteme de siguranță i-au adus lui Outback punctajul maxim de 5 stele la testele Euro NCAP.

Modelul nipon a fost testat în 2021, iar gradul de protecție oferit adulților, în caz de impact, a fost notat cu 88%. Acest lucru plasează Outback pe locul 6 în clasamentul modelelor testate în acel an, având ca reper acest aspect.

Apoi, protecția copiilor a fost notată cu 89%. Folosind acest reper, Outback este pe prima poziție. Protecția pietonilor și bicicliștilor a primit 84% (locul 6), iar eficiența sistemelor de asistență a fost evaluată cu 95%. Din nou locul 1.

  • ds, miercuri, 15.05.2024 13:20

    Pentru un 2.5 litri, cu 4 persoane și autostrada + off road și, nota bene, cu cvt care cam turează motorul în unele momente, mi se pare foarte ok consumul. Că atinge suta în 10.3 secunde nu-i bai, e mașină de familie, cine vrea senzații tari are de unde alege.

  • japan4ever, miercuri, 15.05.2024 14:33

    aproape 50k euro pt o masina aproape urata cu un interior plasticos si nu foarte dinamica mi se pare cam scump.. Mazda e Maybach pe langa asta

  • DanG, miercuri, 15.05.2024 20:45

    Întotdeauna mi-au plăcut genul ăsta de mașini înălțate, cu plastice pe ele, formă de combi, de la Golf Alltrack până la E Klasse All Terrain, și din punctul ăsta de vedere nici Subaru nu îmi displace. Dar performanțele sunt de anii 90, in nici un caz de 2024. Plus că în România ești și penalizat aiurea la impozite și asigurări pentru o astfel de cilindree. Ai 2500 cmc pentru ce?

  • quest, joi, 16.05.2024 10:42

    mare, grea, consum 10/14. oare de ce au renuntat rasaritenii la diesel? am condus un timp forester diesel, manual, si n-am reprosuri.

  • alex_cu_a_mic, vineri, 17.05.2024 12:11

    In SUA Subaru se lauda ca dupa 10 ani 99% din masinile lor sunt inca pe sosea. Probabil de asta inca se vand si in ciuda tuturor neajunsurilor, unii clienti aleg inca Subaru. Aa si un alt motiv este sistemul 4x4 care e unul dintre cele mai bune si durabile din lume de pe o masina pamanteana si asta e un motiv serios cand vrei sa tii o masina mai mult de 5 ani.

  • Andrei, miercuri, 22.05.2024 16:25

    Eu nu inteleg cum masina asta are 4.4 punctaj, 5 stele la tinuta de drum, desi e o sicana mobila pe viraje. Nu prea inteleg cum mai poti vinde asa ceva in 2024, un motor astmatic, cuplat cu o cutie de scuter. Doar pentru nostalgici.

  • @andrei, marţi, 11.06.2024 15:53

    daca nu ai condus niciodata Subaru, mai bine te abtii!