Consum

4.0

Trebuie să recunosc, am auzit atâtea lucruri bune despre Subaru Outback și despre cum se conduce, mai ales pe teren accidentat, încât de-abia am așteptat să ies cu el în afara orașului.

Tocmai de aceea, în București am parcurs puțini kilometri. Concret, în cei 40 de kilometri făcuți prin traficul nostru de toate zilele, consumul s-a plimbat între 11 și 15 litri/100 de kilometri.

Pe autostradă, valorile din bord au fost cuprinse între 8 și 9 litri/100 de km. Desigur, în condiții de drum național, Outback nu consumă foarte mult. În jur de 7 litri/100 de km, în funcție de câte depășiri faci.

La finalul celor 600 de kilometri pe care i-am parcurs și care au inclus chiar și o sesiune de off-road, bordul îmi indica un consum mediu de 9.6 litri/100 de km. Cu patru persoane în mașină, eu zic că se apropie de a fi rezonabil.

Subaru declară pentru Outback un consum urban de 8.9 litri/100 de km, unul extra-urban de 6.4 litri/100 de km și unul combinat de 7.3 litri/100 de km. Deci, din câte poți observa, m-am apropiat de cel extra-urban.

Din păcate, break-urile înălțate au cam dispărut de pe piață, astfel că Subaru Outback a rămas fără mulți rivali. Skoda Octavia Scout și Volkswagen Passat Alltrack îmi vin acum în minte.

Pentru A4 Allroad cu motor de 2.0 litri, pe benzină, și, ce-i drept, 265 CP, Audi declară un consum de 7.2 litri/100 de km. Volvo V60 Cross Country (2.0 benzină, 250 CP) are un consum de 7.4 litri/100 de km, iar un Mercedes-Benz Clasa C All-Terrain, cu 4Matic și 204 CP, consumă 7.3 litri/100 de km.

 
  • ds, miercuri, 15.05.2024 13:20

    Pentru un 2.5 litri, cu 4 persoane și autostrada + off road și, nota bene, cu cvt care cam turează motorul în unele momente, mi se pare foarte ok consumul. Că atinge suta în 10.3 secunde nu-i bai, e mașină de familie, cine vrea senzații tari are de unde alege.

  • japan4ever, miercuri, 15.05.2024 14:33

    aproape 50k euro pt o masina aproape urata cu un interior plasticos si nu foarte dinamica mi se pare cam scump.. Mazda e Maybach pe langa asta

  • DanG, miercuri, 15.05.2024 20:45

    Întotdeauna mi-au plăcut genul ăsta de mașini înălțate, cu plastice pe ele, formă de combi, de la Golf Alltrack până la E Klasse All Terrain, și din punctul ăsta de vedere nici Subaru nu îmi displace. Dar performanțele sunt de anii 90, in nici un caz de 2024. Plus că în România ești și penalizat aiurea la impozite și asigurări pentru o astfel de cilindree. Ai 2500 cmc pentru ce?

  • quest, joi, 16.05.2024 10:42

    mare, grea, consum 10/14. oare de ce au renuntat rasaritenii la diesel? am condus un timp forester diesel, manual, si n-am reprosuri.

  • alex_cu_a_mic, vineri, 17.05.2024 12:11

    In SUA Subaru se lauda ca dupa 10 ani 99% din masinile lor sunt inca pe sosea. Probabil de asta inca se vand si in ciuda tuturor neajunsurilor, unii clienti aleg inca Subaru. Aa si un alt motiv este sistemul 4x4 care e unul dintre cele mai bune si durabile din lume de pe o masina pamanteana si asta e un motiv serios cand vrei sa tii o masina mai mult de 5 ani.

  • Andrei, miercuri, 22.05.2024 16:25

    Eu nu inteleg cum masina asta are 4.4 punctaj, 5 stele la tinuta de drum, desi e o sicana mobila pe viraje. Nu prea inteleg cum mai poti vinde asa ceva in 2024, un motor astmatic, cuplat cu o cutie de scuter. Doar pentru nostalgici.

  • @andrei, marţi, 11.06.2024 15:53

    daca nu ai condus niciodata Subaru, mai bine te abtii!