Interior
Dacă ai fost într-un Subaru Outback, habitaclul lui Crosstrek îți va fi foarte familiar. Pentru că, așa cum am spus mai sus, Crosstrek este un Outback mai compact.
Așadar, nu te aștepta la artificii de design și forme SF, pentru că nu le vei regăsi nicăieri. Subaru pune accentul pe clasic și pe ergonomie, iar ambele calități le regăsești din plin în habitaclul lui Crosstrek.
Ai același volan cu multe butoane la îndemână, aceleași ceasuri de bord analog, foarte puține butoane fizice pe consola centrală și destule spații de depozitare. Materialele din partea superioară a bordului sunt calitative, inclusiv elementele din plastic pe care le regăsești în destul de multe locuri.
Clienții pot opta pentru tapițerii din piele naturale sau ecologică, dar și pentru material textil.
Scaunele sunt foarte confortabile și au fost dezvoltate în așa fel încât vibrațiile resimțite de pasagerii din față, în special la nivelul capului, să fie reduse. Cei de la Subaru ne-au prezentat inclusiv măsurători realizate de ingineri, pentru a demonstra acest lucru.
Tot pentru confortul celor din habitaclu, niponii au îmbunătățit antifonarea cu 50%. Și le-a cam ieșit, având în vedere că în interior intră destul de puțin zgomot de fond.
Cei 5 pasageri au spațiu suficient, iar portbagajul are un volum de încărcare cuprins între 328 și 1.314 litri.
Din acest punct de vedere, Mazda CX-30 stă mai bine, având un portbagaj de 430 litri, cu toate scaunele în poziție normală. Honda HR-V oferă 335 de litri pentru bagaje, Kia XCeed propune 395 de litri, Toyota Corolla Cross are 395 de litri, iar Nissan Qashqai este campion cu 436 de litri.
nimic de comentat, nici macar pretul, pare masina perfecta insa cu 2 neajunsuri - Lineartronic, sau CVT sau moartea pasiunii pe înțelesul tuturor. - motorul de 2 litri si doar 136 cp, pai alea vechi aveau 150CP acu 15 ani. ce facem gogule ?