Interior

4.0

Să-ți spun sincer, am fost plăcut surprins de habitaclul SUV-ului Torres. În special de antifonarea lui, care este mai bună decât în cazul multor SUV-uri cu pretenții.

Scaunele sunt confortabile, iar elementele din plastic, deși prezente în destul de multe locuri, sunt în general calitative. O singură mențiune aici: mi-aș fi dorit ca tunelul median, mai ales zona unde îți sprijini piciorul drept în cea mai mare parte a timpului, să aibă puțină căptușeală. Este destul de incomod, mai ales la drum lung.

Volanul nu are o formă convențională, în contextul în care nu este nici rotund, dar nici pătrat. Este cumva o combinație între cele două, dar butoanele sunt grupate destul de intuitiv și sunt ușor de folosit.

Dacă tot suntem la capitolul butoane, Torres are destul de puține butoane fizice. Mai exact, în afara celor de pe volan, mai sunt 6 butoane fizice, majoritatea funcțiilor fiind accesate prin intermediul ecranelor cu funcție tactilă. Dar despre acest capitol vorbim puțin mai încolo.

În ciuda acestei simplități, dată de lipsa butoanelor fizice, bordul este destul de aglomerat cu ornamente, ba metalice, ba confecționate din plastic care imită fibra de carbon. Unde mai pui că ai și benzi LED pentru lumina ambientală, iar culorile se schimbă încontinuu. Pentru unii s-ar putea să fie obositor și încărcat.

SsangYong Torres poate găzdui lejer 5 pasageri, iar spațiile de depozitare sunt mai mult decât suficiente. Și generoase ca volum. Ai inclusiv 3 suporturi pentru pahare/sticle în consola centrală.

Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 703 litri, însă acesta poate crește până la 1.662 de litri, dacă rabatezi bancheta.

  • mikkik, vineri, 05.01.2024 16:25

    Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.

  • adi_10, vineri, 05.01.2024 17:49

    @mikkik - te ambalezi degeaba, 8.1 secunde prinde versiunea full hybrid cu motor de 2.5 litri. Versiunea pe benzina de 2L, la fel cum scrie si in test, prinde suta in 11 secunde. Oricum am facut test drive cu Torres, am fost impresionat de calitatea scaunelor si cam atat. Nici nu intra la programul Rabla, nefiind nici macar mild hybrid.

  • [email protected], vineri, 05.01.2024 18:44

    4x4 este zgomotos în habitaclu de la 70km/ora, pe lateral nu sunt senzori de detectarea obstacole..iar cei 191km/ora nu-i prinde nici daca este panta și bate vântul din spate..(doar 180 km /ora pe autostrada..)

  • Robinson, sâmbătă, 06.01.2024 08:22

    Are destul de multe minusuri(fără hybrid, ssangyong nici nu vrea sa audă de asta, doar full electric sau full termic; valoare mica de revanzare, nimeni nu vrea sa ți-o cumpere; consum mare pe acest motor, calitatea interioarelor nu prea e reușita)

  • adig01, sâmbătă, 06.01.2024 19:58

    Foarte scumpă. Îți iei orice la banii ăștia. Rav4 hibrid sau kodiaq 2.0Tsi 4x4 style (cu matrix led etc). Prețul corect ar fi de 30000 și puțin. Consumul e exagerat.

  • alex_cu_a_mic, luni, 08.01.2024 02:59

    Hard sell. Consumul e de Tuareg 3 litri diesel.

  • Mircea Badea, luni, 08.01.2024 04:00

    iar vorbim de prostiile de suv-uri?!

  • ds, luni, 08.01.2024 08:42

    Nu știu de ce, dar îmi aduce aminte de o chinezărie no name dintre multele mașini chinezești. Aș zice pas pentru că: - Schimbările dese de acționariat/falimente nu-mi inspiră încredere. - Cred că reprezentanțe/service-uri în România sunt cam spre minim. - Consumul enorm pentru un 1.6 litri. - Preformanțe modeste. - Preț. La prețul de plecare 28.950 ai multe opțiuni, iei noul Duster hybrid de exemplu. La 42.470 preț maxim nici nu mai zic ce variante ai. - Servisare, garanții? - Reglarea ac/incălzire pe touch screen? Nu, mersi!

  • Nsrei, luni, 08.01.2024 10:08

    Era o vreme când sangyong ăștia făceau niste mașini tare urate, dar cel puțin grupul motopropulsor era de Mercedes. Acuma cu motorul asta mic pe benzina o sa consume mult

  • eu, luni, 08.01.2024 11:11

    aprob si eu pe cei de mai sus, sunt 3 lucruri mari si late care o fac de necumparat: 1. consumul ridicol de mare, trebuie sa fii nebun sa accepti asa ceva in 2024; 2. stilul pare prea din topor si aspectul frontal imbufnat care aduce a broasca abia trezita din somn - prin comparatie, noul duster e capodopera de design; 3. preturi prea mari fata de ofertele concurentei si apoi daca vrei s-o vinzi peste niste ani, nu scapi deloc usor de ea, trebuie sa lasi foarte mult la pret - devalorizarea e uriasa pentru marca asta.

  • PMC, luni, 08.01.2024 17:14

    Masina asta are nevoie de Diesel. Trebuie sa fii rau dus cu pluta sa iei o masina fara renume cu un asemenea consum.

  • @gigimintecaporcu, sâmbătă, 13.01.2024 11:44

    https://www.youtube.com/watch?v=_M1AJKC7VPU 197 km/h... cu imagini