SsangYong Tivoli

1.6 Benzina 128CP 4x2 Man6 STD

Calitate / Pret

4.0

Tivoli nu e deloc o mașină proastă, așa cum ar putea să-ți spună orice "pasionat" care n-a testat niciodată altceva în afară de propria mașină. E chiar o surpriză plăcută în zona SUV-urilor mici. Din două motive: unul e legat de oferta de dotări și opționale pe care le are în portofoliu noul Tivoli, iar celălalt de prețul excelent la care poți pune mâna pe o astfel de mașină.

Îți poți cumpăra un Tivoli de la o sumă care trece cu puțin peste 15.000 de euro, iar la 18.000 de euro dai de mașina pe care a avut-o Automarket.ro în test: un 1.6 benzină de 128 de cai putere combinat cu o cutie manuală. Există patru niveluri de echipare pe Tivoli, iar mașina din imagini dispunea de dotările celui de-al treilea nivel. Și ce dotări!

Ai 7 airbag-uri, din care unul pentru genunchi. Ai climatizare automată cu reglaj pe două zone. Ai conexiune cu telefonul prin Bluetooth. Ai 4 geamuri electrice, cruise control, încălzire în scaune, senzori de presiune în pneuri și lumini de zi LED. În principiu, ai cam toate elementele de confort de care are nevoie de un șofer decent, fără nevoi pretențioase. Dacă ne întrebați pe noi, am mai fi montat pe mașină, pentru 1000 de euro în plus, un display touchscreen care înlocuiește ecranul destul de spartan pe care l-am avut noi pe mașina testată și care oferă atât navigație full-Europa, cât și cameră de marșarier. Cu alți 500 de euro avem și jante de 18 inch care-i schimbă aspectul lui Tivoli în bine. Pentru cutia automată semnată de japonezii de la Aisin și pentru sistemul de tracțiune integrală e nevoie de alți 3000 de euro, dar vă recomandăm cu multă căldură cutia manuală. În acest caz, e mult mai sinceră și mai potrivită situației.

În cazul în care v-ați întrebat, sunt dotări ceva mai bogate decât cele ale lui Duster, iar prețurile opționalelor sunt apropiate de cele ale SUV-ului Dacia. În ecuaţie intră însă şi noul Suzuki Vitara, o maşină care costă cam cât Tivoli atunci când ne uităm pe lista de preţuri. O alternativă destul de serioasă atât la Duster, cât şi la orice alt SUv din segment.

Aflat la intersecția dintre zona utilitară a SUV-urilor mici și aspectul fashion promovat în ultima vreme de mărcile de tradiție, Tivoli are avantajul unui preț excelent în raport cu dotările. Iar ăsta ar putea fi un plus consistent pentru cei care vor să cumpere o mașină simplă, nu una de statut. 

  • Cititor, marţi, 28.07.2015 14:14

    Design italienesc, ca numele masinii

  • hazard, marţi, 28.07.2015 14:38

    cred ca si plasticele ruginesc la rabla asta

  • Boss, marţi, 28.07.2015 14:48

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 17.890 € auzi la ei ce cerinte au ! Pai asta e o masina mai proasta ca Dacia ! Nu as lua asa ceva nici gratis. Nu inteleg la ce o mai produce. Si nu inteleg de ce nu au si ei un designer nomral la cap. Cred ca e desenata de un bolnav psihic aflat in sevraj mintal.

  • Andy, marţi, 28.07.2015 15:36

    Sa mori tu ca nu ai lua asa ceva in loc de Dacia? Dacia e low-cost omule. Singura firma de gen comercializata in Europa. Asta se traduce prin dotari ca acum 10-15 ani, siguranta ca acum 5-6, confort de 10 si tabla negalvanizata. Esti exact genul de troll care emite axiome stiind in acelasi timp ca nu are dreptate. Design-ul e ceva subiectiv si tine de educatia vizuala a fiecaruia, de experienta etc. Plus ca nu trebuie sa intelegi tu la ce o mai produce pentru ca mai mult ca sigur ca nu esti vreun specialist in masini sau in management. Nici nu te-ai urcat in ea macar. Esti penibil...

  • ???, marţi, 28.07.2015 15:39

    Pe mine ma amuza "simetria" de pe tunelul de transmisie: bricheta in stanga si un butor fals in dreapta. Pentru ce D-zeu au mai facut bucla aia langa schimbator?

  • Ivanoff, marţi, 28.07.2015 17:44

    Decat un Volzvagans cu o mie una probleme de fiabilitate si cu pret de masina premium executive, mai bn aleg Tivoli la un pret/calitate mult peste corciturile de la VAG.

  • demin2609, marţi, 28.07.2015 18:09

    Opel Mokka 1.4 Turbo, motor care are 140 de cai putere cam degeaba: 12.5 secunde pe 0-100 km/h. =))

  • @???, marţi, 28.07.2015 18:44

    in primul rand merci, ca daca nu ziceai tu nu cred ca observam chestia respectiva. in al doilea, eu fiind obsedat de simetrie, e la fix; ba mai mult, as fi preferat sa fie butonul mai inalt, sa fie exact ca bricheta. in al treilea, cred ca e acolo pt tarile in care volanul e pe dreapta si e mai usor sa dea o gaura si sa mute bricheta.

  • silgy, marţi, 28.07.2015 22:03

    Ca si posesor de opel mokka motor 1.4 turbo 140 cp va pot spune ca prinde suta in 9.9 s si are un pret de achizitie de 16800 euro, in varianta de top si cu 4x4

  • Alex Radoi, marţi, 28.07.2015 22:32

    Singurul lucru care imi displace cu adevarat la masina asta este emblema. Arata mult mai "european style" emblema cu cele doua cercuri, decat cea cu aripile alea kitsch-oase. Ca de exemplu aici: https://www.google.ro/search?q=ssangyong+tivoli+inter&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI5bb30sf-xgIVI47bCh0ycAMK#tbm=isch&q=ssangyong+tivoli+interior&imgrc=fokjVd__GOabxM%3A

  • Alex Radoi, marţi, 28.07.2015 22:33

    Cred ca asta e linkul corect, scuze: http://1.bp.blogspot.com/-J3LHDXD2Zt4/VLYY50HzulI/AAAAAAAAKa4/XJT6ooGim0E/s1600/Ssangyong%2BTivoli%2B(3).JPG

  • 745, marţi, 28.07.2015 23:23

    mokka 1.4 turbo face suta in 9.9 secunde, nu 12.5 nici nu trebuie sa fii jurnalist auto sa iti dai seama ca un motor 1.4 turbo nu ar putea avea performantele astea pe asa o caroserie mica... mokka 1.6 115 cp tractiune fata face suta in 12.5 s

  • @@???, miercuri, 29.07.2015 02:43

    Hai sa construim lucruri de care nu avem nevoie ! Foarte " inteligent" ! Cati ani ai? 12 ? mda, dupa rationamentul tau...sa mai puna un set de pedale si in dreapta...just in case...sa fie pregatiti...suna aberant, dar nu-ti vei da seama la ce ma refer, cu siguranta. Ha ! Tivoli ! Bani aruncati in vant

  • mishazaitev, miercuri, 29.07.2015 09:19

    Comparatia cu Mokka este nepotrivita. Cu Moka, nu vei intra niciodata unde intri cu masina asta. Pur si simplu pentru ca garda la sol in zona spoilerului din fata este mai mica decat la Logan. De asemenea ceea ce ar mai trebui spus este faptul ca, spre deosebire de Moka, sistemul 4x4 de la Tivoli are doua moduri de functionare. Tot la fel de nepotrivita este comparatia cu Duseter... Interiorul lui Ssang Yong fiin sapte clase peste cel al Dusterului. As vrea sa vad un test in off road insa, cu riscul de a fi acuzat de opinii preconcepute, cred ca acesta este singurul capitol la care Dusterul ii este superior. Baietii astia cred ca nu pot fi acuzati de lipsa de obiectivitate. http://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/ssangyong/ssangyong-tivoli-2015-review/

  • Sam93, miercuri, 29.07.2015 12:59

    Poate SUV-urile, crossoverele si orice alte masini asemanatoare de la GM au spoilerul fata extrem de jos. Oficialii GM au declarat ca este asa din motive de aerodinamica si ca partea cea mai de jos poate fi data jos complet daca se doreste incursiunea in locurile unde este necesara o garda la sol mai mare. Oricum, eu in segmentul asta as lua Jeep Renegade, oricat de scump ar fi el.

  • Steve UK, miercuri, 29.07.2015 19:02

    Masina asta a avut 13.000 precomenzi doar in Londra, iar UK este principala piata pt SsangYong in Europa. Va asigur ca Tivoli este extrem de apreciat pe meleagurile Marii Britanii, si cred ca nu dau 2 bani pe parerile tarilor sarace din estul EU. Apropo, lucrez la o firma care creeaza tablouri multicanvas pt clientii SsangYong, primite gratuit la achizitionare. Au atat de mare vanzare, incat vom lucra minim 500 zile doar pt ei.

  • Au inceput trollii, miercuri, 29.07.2015 21:18

    Toti care au cumparat aceasta masina au fost multumiti. Au motoare fine de la Mercedes, sau facute impreuna cu ei. Cat de troll trebuie sa fii incat sa arunci cu noroi intr-o masina pe care nu ai condus-o niciodata? Cuvantul "troll" poate fi inlocuit cu orice, dar am zis sa nu jignesc. Poate singurul minus e reteaua de service-uri, in rest la banii astia e chiar o masina buna.

  • Ovidiu, joi, 30.07.2015 12:28

    Daca va spuneti parerea despre un vehicul nu inteleg de ce va jigniti. Credeti ca daca o persoana are o parere buna sau mai putin buna sau chiar proasta intr-o anumita privinta dati dovada de superioritate? Nici vorba! De intoleranta, da! Un oarecare cu nume cu ... off isi permite sa jigneasca VW care este o masina preferata de piata. Altora nu le place Ssangyong. Sunt liberi, e problema lor. Consider ca este o masina reusita, pentru pretul de 17000 si chiar imi place. Unul cu X6 poate are alte pretentii dar acestea sunt de la 70000 in sus. Nu poti pretinde unei masini de 16-17000 sa satisfaca gusturi foarte exigente. Interiorul masinii mi s-a parut foarte reusit.

  • Rodius, joi, 30.07.2015 23:51

    "singurul minus" :)) in rest e masina perfecta dom'le! nu tu performante si design mediocru, nu materiale de rahat, nu devalorizare masiva, sau intretinere scumpa... ba stai ! e totul din astea!

  • xxx, marţi, 04.08.2015 15:44

    Ca dimensiuni este intre Duster si Stepway, daca este frumos sau nu ramane ca fiecare sa hotarasca, mie nu-mi place, mai ales interiorul (nu ca Dusterul meu e vreo frumusete nedescoperita!) Eu zic ca, concurentul lui Tivoli din gama Dacia este Stepway, sincer diferenta de pret ar face sa aleg Stepway fara ezitare

  • xxx, marţi, 04.08.2015 16:13

    Ca sa fim si mai corecti, un Captur cu motorul bezina de 1,2 cu 120CP si cutie automata costa 18600€, dimensiunile sunt practice identice, Tivoli nu are nici o sansa in Europa

  • ???, vineri, 07.08.2015 02:15

    Unde imi fac service-ul la masina asta fara sa-mi pierd garantia daca plec in tara? Unde pot sa-mi schimb farurile alea cu led-uri de acum 5 ani? Zici ca-s beculete in pomul de craciun! Unde pot sa schimb afisajul ala din anii '90 cu un dispaly modern cu touchscreen ?