SsangYong Korando

2.0 e-XGI 149CP 4x2 Man DLX

Interior

4.0

Interiorul noului Ssangyong Korando a evoluat mult din punct de vedere estetic. Este mult mai bine desenat, mult mai atrăgător, chiar dacă ergonomia sistemului de sunet necesită o acomodare prelungită pentru a desluşi funcţionarea. Ergonomia climatizării este însă intuitivă. Afişajul din spatele volanului a devenit ceva mai prietenos, iar comenzile de pe volan sunt şi ele destul de utile.

Ceea ce am apreciat însă cel mai mult la această maşină sunt spaţiile de depozitare. Extrem de bine gândite, generoase şi croite parcă pentru nevoile omului contemporan. Am descoperit, de departe, cel mai bun spaţiu de depozitare a telefonului mobil din segment, poziţionat la baza planşei de bord şi chiar lângă priza USB.

Materialele nu excelează la capitolul tactil, fiind ceva cam tari. Există însă şi influenţe mai moi la nivelul planşei de bord.

Spaţiul interior este generos pentru cinci pasageri, iar portbagajul, cu capacitatea sa de 486 de litri, ceva mai mult decât Ford Kuga, Nissan Qashqai şi Opel Antara.

  • mog, miercuri, 28.01.2015 11:14

    mda, nush. parca n`am incredere sa dau 25000eur pe un ssangyong. as lua sportage eventual, daca vreau un suv compact, neaparat nou.

  • mm, miercuri, 28.01.2015 11:47

    felicitari pt. test, pt. cine-si doreste un suv practic si nu-si bate capul cu a fi trandy, korando este o obtiune greu de ignorat. mi-a placut remarca cu consumul declarat cinstit, daca e sa ne luam dupa cifrele reale, e posibil sa surclaseze multi rivali.

  • misha_zaitev, miercuri, 28.01.2015 12:29

    Mi se pare o masina corecta cu conditia sa nu o cumperi cu gandul la valoarea de revanzare! Si nu stiu de ce, in materie de 4x4 cred ca Ssang Yong are o experienta ceva mai vasta decat Hyundai- Kia , dat diind faptul ca, spre deosebire de compatriotii sai nu a facut decat SUV-uri.

  • world reject, miercuri, 28.01.2015 13:30

    AM Cum functioneaza AWD? In ce procente fata-spate . Are doar functia AUTO sau se poate bloca si diferentialul spate(LOCK)?

  • Ilici02, miercuri, 28.01.2015 17:27

    3 stele pentru consum sunt cam putine pentru 8.3 urban mai ales ca producatorul a fost ceva mai cinstit. - Rav-4 4x4 CVT 12% trafic urban real si a primit 4 stele pentru consum - ix35 AT 10% urban 4 stele - Tiguan 150CP DSG a fost punctat cu 4 stele dupa ce ati obtinut un consum urban real de 7.4 - 9.4. - CX-5 AT 8-9% urban cu start-stop 4.5 stele - Yeti 7.8% 3 stele (wtf??) Foaret multe din astea sunt la ani lumina distanta de cifrele reale si totusi primesc punctaje bune. Ce-i drept multe-s automate dar in multe cazuri asta e un atu pentru consum. Poate n-ar fi rea o sectiune noua in fiecare test: "Sinceritate" referitor in principal la consum real vs producator.

  • rugaminte, miercuri, 28.01.2015 17:35

    nu mai promovati in testele voastre aptitudini de urcare a bordurilor ale acestor ...nici nu stiu cum sa le zic...tancuri... masini suntem satui de mitocani pana peste gat.

  • LUCCI, miercuri, 28.01.2015 22:20

    La ,,Siguranta ,, i-ati dat 5 stele fara sa fie terstat EuroNcap! De ce? Pt. ca are doar 6 airbaguri?Sustin si inrebarea lui @Worl reject.

  • haha, joi, 29.01.2015 08:38

    Ce design de anii '90 la interior mai ales (s-au inspirat dupa Cielo)..si mai vor si bani pe ea. :)))

  • misha_zaitev, joi, 29.01.2015 10:06

    @Lucci&woeld reject Da, intr-adevar cei de la Automarket sunt mereu zgarciti cand e vorba sa dea detalii despre modul in care functioneaza 4x4. Nu o fac nici cand e vorba de off-roadere cu pretentii asa ca n-ar trebui sa emitem pretentii atunci cand aceste detalii "nesemnificative" privesc un biet SUV coreean. Masina are 4x4 permanent puterea motorului fiind, in conditii normale, directionata catre puntea fata, puntea spate intervenind doar cand sistemul detecteaza conditii mai grele de drum. De asemenea exista si posibilitatea tractiunii 50-50.

  • Anonim, luni, 02.02.2015 16:42

    Am vazut si condus masina nu stiu de unde ati tras concluzia ca motorul este zgomotos ? Parerea mea este ca acest motor este foarte silentios . Materialele nu sunt de masina premium dar sunt foarte bine asamblate . Acest Korando este printre putinele masini 4X4 adevarate, Ssang Yong este prin definitie un producator de masini de teren .Ce nu ati trecut la plusuri si nu stiu de ce este garantia de 5 ani si 100.000 de km in care este inclusa si intretinerea gratuita pe acesta perioada ! De asemena poti inapoia masina dupa 3 luni daca nu esti multumit de ea cu conditia ca masina sa nu aiba mai mult de 5000 km . Cine nu umbla dupa sigla poate merge cu incredere pe acest model . Eu la minusuri as fi trecut reteaua de dealeri destul de restransa in rest face banii.

  • hazard, vineri, 13.03.2015 12:41

    Cam multe stele ati cotat aceasta masina avand in vedere ca nu a fost testata NCAP. Parerea mea.... Dar meh, marketing-ul primeaza....