Tehnologie
Cei 42.000 de euro pe care îi plătești pentru o configurație identică mașinii mele de test îți vor asigura cam tot ce vrei. Mai puțin niște scaune încălzite. Aș fi zis că e chiar strigător la cer, dacă testul ăsta se desfășura prin ianuarie.
Dar fiind sfârșit de vară am trecut peste aceste detaliu. Am apreciat ecranul central de 8 inch, cu Apple CarPlay și Android Auto, cu meniu colorat, grafică prietenoasă, dar răspuns ușor întârziat. Navigația nu este o capodoperă grafică, dar își face bine treaba. Chiar s-a oferit de mai multe ori să-mi caute o benzinărie în apropiere atunci când autonomia a scăzut sub 50 de kilometri. Am apreciat insistența și grija.
Dincolo de volan am descoperit un ecran digital de 10.2 inch. Adio, ceasuri de bord analog! Bun venit, viitor! Chiar dacă grafica nu se ridică la nivelul celei oferite de Volkswagen sau Audi, este suficient pentru a sugera un aer tehnologizat și pentru a oferi informațiile corect. În plus, este mult mai ușor de utilizat și de configurat. Poate afișa chiar și navigația, ceea ce este un detaliu important.
Lista de dotări mai include un sistem de faururi inteligente cu LED, pilot automat, un sistem audio Beats cu nouă difuzoare și senzori de ploaie și lumină. Camera video pentru marșarier este și ea prezentă, dar nu are o calitate excepțională. De asemenea, mi-aș fi dorit să găsesc o deschidere electrică pentru hayon. Aș încheia acest capitol cu recomandarea de a bifa pe lista de opționale și acoperișul panoramic cu trapă acționată electric. Face toți banii.
Asta nu-i masina, e racheta cu volan!