SEAT Leon ST Cupra

2.0 TSI 290CP Aut

Tehnologie

4.0

Modulul central al întregului sistem multimedia semnat Seat este display-ul opțional de 6.5 inch (standard veți găsi unul de 5.8 inch) care afișează informațiile venite de la toate sistemele din dotarea lui Leon ST Cupra. De la conexiunea telefonului până la navigația GPS. Dacă nu sunteți familiarizați cu noile trenduri din cadrul Grupului Volkswagen, veți fi fermecați de modul în care butoanele meniului apar și dispar atunci când degetul se apropie de ecran.

Sistemele active de siguranță precum cel de frânare automată sau cel de atenționare la părăsire benzii se regăsesc și ele printre pachetele oferite de Seat pe noul Leon break în versiune Cupra.

Există însă și câteva puncte slabe ale modelului. Mufa USB, pe care șoferii conectați o folosesc din ce în ce mai des pe propriile mașini, se află poziționată în marginea interioară a torpedoului. Iar asta înseamnă în primul rând că nu poți să înfigi un stick USB cu muzică pentru că nu mai poți închide compartimentul, în al doilea rând că dacă ești singur în mașină nu poți ajunge acolo. Sistemul audio opțional de top oferit de Seat este unul de semnătură proprie și, chiar dacă oferă 10 incinte acustice și o putere totală de 135W, nu poate rivaliza cu pachetele semnate de marii producători din domeniu.

  • hazard, luni, 23.02.2015 14:03

    Un monstru caraus pentru tatici grabiti!!!

  • @Automarket, luni, 23.02.2015 14:37

    "Leon Cupra era deja una dintre cele mai puternice compacte cu tracțiune de pe piață, "

  • mog, luni, 23.02.2015 14:50

    "a-ți anunșa"

  • Alinescu, luni, 23.02.2015 15:43

    Bun si acuma spuneti-mi si mie de ce dracu isi cumpara lumea Golf cand exista masina asta care arata mai bine, are aceeasi platforma si are motoare identice. Ca eu nu ma prind.

  • mishazaitev, luni, 23.02.2015 16:49

    Te-ai gandit vreodata ca unii chiar s-ar putea sa prefere design-ul mai neutru al Golfului? Stiai ca Scirocco (produs in Spania) este unuil dintre putinele modele VW care a avut probleme cu rugina?

  • rapt, luni, 23.02.2015 19:15

    o reusita deosebita cuvantul "obstinenta", o corcitura de obstinatie si abstinenta. :)) "Dacă ești unul dintre cei care au evitat cu obstinență break-urile, considerându-le cutii pe roți, o să te rog să intri într-un showroom Seat și să ceri o întâlnire cu Leon ST Cupra"

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 23.02.2015 19:22

    Imi place, tractiune fata + cutie manuala la puterea asta fac senzatie :). Sunt cam greu de controlat si cam pierzi aderenta daca nu esti atent cred. Daca il tunam putin la vreo 400cp deja... e din alt film. O intrebare pentru Automarket. Ati zis ca nu ati reusit nici cum sa coborati sub 7% consumul. Spuneti ce consum real ati avut. 20% ? Eu as fi interesat de un G5 GTI ed30 si as vrea sa imi fac o idee, chiar daca respectivul va consuma cu vreo2% mai mult.

  • mircea, luni, 23.02.2015 19:24

    @Suleyman Undeva pe la 11.5 a fost consumul cu de toate: tras pirn munţi, trecut pe autostradă, traversat oraşe. Dar dacă mergi liniştit, scade serios.

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 23.02.2015 20:29

    Il consider un consum foarte bun 11.5, eu consumam cu fosta dacie pe carburatie acu multi ani (,,reglata" de mecanici) cel putin 8%, chiar si 12% :))) si aveam 45cp.

  • LauCalin, luni, 23.02.2015 21:28

    Masina asta e cam naspa, ca e facuta de VW. De ce? De ce nu ar fi?!

  • LUCCI, vineri, 16.10.2015 00:47

    Azi am vazut la Pex auto in Ploiesti un Cupra 280 negru, cu frane Brembo, jante OZ Superlegera si proprietarul mi-a spus ca a dat 38000 pe ea(tocmai schimba placutele cu nr. provizorii cu cele definitive). 10.000 in plus fata de pretul de lista....mi se pare cam mult pt. niste optionale, mai ales ca nu vine ,,cheala,, din fabrica...