Design
Seat Leon a mizat întotdeauna pe un design sportiv, agresiv și ușor mai jovial decât în cazul fratelui Volkswagen Golf. Scopul a fost acela de a atrage clienții mai tineri sau cu un spirit tânăr. Intenția a fost rapid înțeleasă de public și a diferențiat modelul spaniol de omologul său german.
În cazul lui FR, acest aer sportiv este exacerbat cu o serie de elemente noi de design. Avem jante mai mari, de 18 inch, cu design special, praguri laterale, logo-uri FR în grila față și pe hayon, praguri inscripționate, spoilere ușor modificate, un eleron montat pe hayon și o evacuare dublă.
La toate acestea se adaugă semnături luminoase agresive, atât pentru blocurile optice față, cât și pentru cele spate.
Când vezi un preț de 20.000 euro, după ultimele teste făcute de AM, ai impresia că e pomană mașina asta. Leon arată foarte bine la exterior, cu toate că are o vechime, au gândit bine strategia, interior sub Golf, prețuri ceva mai mici, exterior atrăgător.