Tinuta de drum
În cadrul testului nostru din Barcelona am nimerit la volanul unui Seat Ibiza înzestrat cu nivelul de echipare Xcellence. Adică pentru cei cu gusturi fine, nu pentru cei sportivi. Aceștia din urmă au la dispoziție nivelul de echipare FR, care vine inclusiv cu o suspensie sport.
Chiar dacă n-am avut toate ingredientele unui șofat sportiv, Ibiza a reușit să impresioneze plăcut pe drumurile virajate din apropierea Barcelonei. Există un ușor ruliu, însă micul model spaniol reușește să îți ofere o experiență destul de implicată. Stă bine pe viraje, iar aderența se păstrează admirabil. Direcția poate deveni și ea ceva mai precisă dacă selectați modul de rulare Sport. E drept că se simte artificială, fiind extrem de asistată.
N-am uitat de modurile de rulare. Sunt patru la număr (Eco, Normal, Sport și Individual) și pot influența modul în care se simte mașina: suspensie, motor, accelerație, transmisie, direcție și funcționarea climatizării. Trăsăturile mașinii se schimbă la selectarea fiecărui mod, însă nu modifică radical comportamentul.
asta e mai scumpa decat clio de 120 de cai din celalalt test Automarket cu apropae 1000 de euro ...wow ce preturi ...