Calitate / Pret

4.5

În România, Renault Rafale (full hybrid, cu 200 CP) pleacă de la 39.900 de euro cu TVA. Ai 3 niveluri de echipare disponibile, adică Techno, Esprit Alpine și Atelier Alpine. Așa cum am menționat mai sus, dacă vrei echiparea Atelier Alpine, trebuie neapărat să optezi pentru versiunea PHEV. Astfel, prețul de pornire pentru un Rafale Plug-in Hybrid în echiparea de top este de 52.900 de euro.

Echiparea Atelier Alpine aduce în plus, în standard, funcție de masaj pentru scaunele față, faruri cu tehnologie Matrix, hayon acționat electric, volan încălzit și sistem de recunoaștere facială a șoferului.

Totuși, mașina noastră a mai avut câteva dotări opționale, precum sistemul audio Harman Kardon, plafonul Solarbay sau head-up display, iar prețul final a fost de 56.500 de euro cu TVA.

Cupra Formentor are un preț de plecare de 31.973 de euro cu TVA. Totuși, versiunea PHEV de 272 de cai putere are un preț de plecare de 48.632 de euro cu TVA. Peugeot 408 pornește în România de la 32.450 de euro cu TVA, dar versiunea Plug-in Hybrid cea mai puternică are un preț de plecare de 50.650 de euro.

  • M, vineri, 30.05.2025 11:55

    Complicaciunea dracului: trei motoare si un generator. Trei pistoane pe 1,2 l. Ce castigi in oras pierzi pe autostrada (auzi 8,8l la 130 km la ora). Si vreo 56 500 euro. O merita oare?

  • Jian de la Calafat, vineri, 30.05.2025 12:02

    Jos palaria, d-le Irimia ! Adevarul n-are temperatura, tocmai de aceea merita rostit cu brutalitate. PLANOR. (dex) Aeronavă fără grup motor propulsor, a cărei deplasare este determinată de factori meteorologici (curenți de aer) sau de relief (zbor de pantă). Practic, pacostea de mai sus, prevazuta cu PATRU pseudomotoare, devine utila individului care-a achitat 60 000 Euro numai atunci cand mai bate vantul sau cand itinerariul are o abordare descendenta. In toate celelalte cazuri, proprietarul face cunostinta cu colapsul. Adica in majoritatea situatiilor. De Meo nu doar ca a avut neobrazarea să semene vânt in cadrul Renault Group, dar, cu adevarat iremisibil, broscarul are si insolenta de a obliga potentialii cumparatori sa venereze furtuna pentru ca acestia sa poata face uz de actualele produse Renault.

  • Adrian, vineri, 30.05.2025 13:35

    Vad ca noua cutie multimodala DB49 este ceva mai reactiva. Daca Renault crede ca va rupe vanzarile cu acest sistem f complex, se inseala.

  • aha, vineri, 30.05.2025 13:44

    Si daca tot a fost adus DEX-ul in discutie: Cuvântul practicalitate nu este în dicționar. Iată câteva sugestii: practicabilitate practicitate

  • Banditos, vineri, 30.05.2025 20:23

    @Jian Cu tot respectu'....tine-te decat de auto. PS Sa iti spun un secret: planorul zboara si in sus dar si cand "nu bate vantu". PS2 asocierea, din articol, automobil-planor e absolut nefericita. Din orice unghi ai privi lucrurile.

  • Limba noastra-i o comoara..., vineri, 30.05.2025 20:42

    ...de automarket înfundată! Numai ziariști calitativi, cu articole mai calitative decât cele necalitative de la... Va doboară practicalitatea bai calitativilor! Știu că este tot mai greu să găsești jurnaliști care au cunoștințe "calitative" de limba romana, dar luați unul mai în vârstă, care a trecut cu folos prin școală, sa prevină violul repetat al limbii romane!

  • Matei_cel_nou, vineri, 30.05.2025 23:47

    Diferența dintre inexorabil și jenică e ca inexo a citit ceva la viata lui. Jenică aberează despre planoare deși habar nu are ce sunt alea.

  • @Matei, luni, 02.06.2025 10:44

    abereaza si despre masini desi habar nu are de ele

  • Jian de la Calafat, luni, 02.06.2025 11:01

    @Banditos, Cu toata consideratia, Rafale PHEV300 certifica pe zi ce trece faptul ca-i un produs beteag. Tolerez viciul ascuns de fabricatie, dar n-am cum sa ofer vreun gram de compasiune atunci cand carentele unui produs sunt facil identifcabile (si) de pe Luna.... Silvian Irimia: "Rafale este nava amiral a celor de la Renault" In situatia asta, Rafale avand nobila datorie sa reprezinte varful de lance al Renault, n-ai cum sa recurgi la lupinguri la adresa consumatorului, fiindca acrobatia este ancorata in incompatibilitate deplina pentru un astfel de produs. ...Si atunci, ce mai ramane ? Doar lipsa crasa a deferentei minimale, asta ca sa ma feresc s-o cataloghezez calomnie la adresa potentialului client.

  • Banditos, luni, 02.06.2025 12:52

    Si legatura cu planorul care e? Ca dupa tine planorul ar fi un avion beteag? :))) Daca asta e concluzia ta inseamna ca ce am zis io mai sus se confirma si sfatul ramane in picioare: ramai la auto. Inca o data spun, in afara de nume (acum Rafale e un avion de lupta cu reactie) nu exista nicio legatura intre masina si domeniul aviatic. Iar daca vrei sa spui ca SUV-ul din articol nu e masina, nu poti sa ii asociezi starea inferioara cu un planor.

  • Jian de la Calafat, luni, 02.06.2025 14:05

    Renault tre' sa apara cu explicatiile, nu eu. De ce ? Tocmai d-asta.... Renault s-a aventurat acolo unde nici reveria nu trebuia sa-i fie permisa, realii parametri ai produsului (+ 1900 kg. urniti de un tricilindru rahitic de 1.2L) impuneau sa poarte denumirea de Escargot, nicidecum Rafale. ....Iar aceasta cutezanta in persiflare, Renault cu siguranta ca o resimte, cifrele de vanzari vorbesc de la sine. P.S. Oare defazatul acela de De Meo cunoaste faptul ca BMW Motorrad ofera si-n prezent motoare de 1.6L cu SASE cilindri ? Mai elocvent n-am cum sa fiu, toata buna mea intentie am oferit-o neconditionat, tragand un binemeritat semnal de alarma.