Renault Megane

1.6 Diesel Turbo (dCi) 165CP Aut6 GT

Tehnologie

4.5

Noua generație Renault Megane a evoluat mult în ceea ce privește capitolul tehnologie. Francezii au prospectat piața și au înțeles ce au de făcut. Așa ne-am ales cu un instrumentar de bord digital care ține locul ceasurilor tradiționale. Versiunea modernă oferă o mulțime de informații, uneori chiar prea multe și aglomerate. Totuși, Megane GT oferă și un Head-Up Display (într-o variantă accesibilă, cu proiecție pe un petec de plastic transparent) capabil să-ți facă viața la volan și mai simplă.

Al doilea punct de atracție îl reprezintă sistemul de infotainment care comunică cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil de 8.7 inch poziționat vertical. Pe marginea acestuia, Renault a integrat o serie de comenzi care au înlocuit butoanele fizice clasice. Uneori, timpul de reacție oferit de ecosistemul gândit de Renault este destul de lung, iar acest lucru te-ar putea deranja.

Tot la interior trebuie să amintim de butonul MultiSense, care te trimite direct în zona de personalizare a modelului, în timp ce butonul RS Drive trece Megane-ul GT direct în modul Sport.

  • dany, joi, 13.07.2017 11:34

    asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)

  • someone, joi, 13.07.2017 12:06

    @ dany...cauta pe iutub directia integrala de la porsche, explicatiile lor sant cat se poate de pe intelesul tuturor. la inceput si eu am gandit ca si tine, acum insa stiu de beneficiile acestui sistem.

  • GT, joi, 13.07.2017 13:36

    GT cu motor diesel. Hai Renaut, plimba ursul!

  • doncarlo, joi, 13.07.2017 13:46

    De ce sa dai 2000 in plus pt performante mult sub GT benzina? La revanzare o sa iei cel putin 1000 euro mai putin asta asa in mod optimist. Porcarie. Este sub tdi 150 cai. Masina asta nu are nici un rost.

  • Andy, joi, 13.07.2017 13:55

    Da, ciudat ca are performante mai slabe vs. concurenta tinand cont ca la capitolul greutate e tot pe acolo. Probabil ca tine mult de cutia de viteze, care din cate am mai citit pe net nu e grozava, desi e cu dublu ambreiaj (valabil si la cea de 7 viteze de pe benzinara). As alege oricand GT-ul benzinar vs concurenta, mai ales ca are si niste preturi excelente. GT-ul diesel din articol nu merita insa...

  • xxx, joi, 13.07.2017 15:47

    Poate îmi explica si mie cineva de ce îți trebuie GT in Romania mai ales mașini ale constructorilor generaliști?

  • eee, joi, 13.07.2017 16:07

    cam mare pretul, si mi-ar fi picat bine sa apara o data si combi. daca era combi si la un pret cu 4000 mai putin, era super, dar asa este la acelasi pret cu FR, si FR e de ales din cauza cailor mai multi. Probabil Renault va aplica ceva discounturi, dar parca nu ajunge sa fie suficienta distanta de pret fata de FR...

  • Vlad, joi, 13.07.2017 18:29

    28k euro?

  • Stefi, vineri, 14.07.2017 06:58

    Propulsat??