Calitate / Pret

4.0

Pe piața din România, Renault Koleos poate fi achiziționat cu două niveluri de echipare: Intens și Initiale Paris. Indiferent de versiunea pe care o alegi, vei avea la dispoziție un singur ansamblu motor. Prețurile pentru versiunea Intens încep de la 41.200 euro, dar pentru echiparea Initiale Paris vei plăti cel puțin 44.700 euro.

Din fericire, versiunea de top vine cu tot ce ai putea avea nevoie: tapițerie din piele Nappa, sistem audio Bose, jante de aliaj cu design specific Initiale Paris de 19 inch, elemente decorative interioare de lemn, scaune încălzite, faruri cu tehnologie LED adaptive, lămpi spate cu design specific Initiale Paris și instrumentar de bord digital de 7 inch.

Rivalii lui Koleos oferă o gamă variată de prețuri și motorizări. Pentru a păstra comparația corectă, ne-am uitat la versiunile cu motorizare diesel, cutie automată, sistem 4x4 și nivel de echipare de top.

Astfel, Hyundai Santa Fe, în versiune Luxury, cu motorul diesel de 2.2 litri, are un preț de 52.000 de euro în România. Fratele de platformă, Kia Sorento, cu același nivel de echipare și același ansamblu motor, pornește tot de la 52.000 de euro în versiune Premium+.

Cei care își doresc o Skoda vor avea nevoie de minim 40.700 de euro pentru a-și permite un Kodiaq diesel de 200 CP, 4x4, cutie automată. E important de menționat că, la acest preț, vorbim de echiparea Sportline, căreia va trebui să îi adaugi o serie de echipamente opționale pentru a ajunge la același nivel de echipare ca pe Koleos Initiale Paris. Iar asta va crește simțitor costurile.

  • ds, vineri, 29.10.2021 10:39

    O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.

  • Seriff, vineri, 29.10.2021 12:04

    Da, arata bine masina, motorul e ce trebuie.

  • Moldovean, vineri, 29.10.2021 12:58

    Dacă aș avea bani, cred că mi-aș lua așa ceva. Bun de familie, discret, elegant.

  • LUCCI LUCIANO, vineri, 29.10.2021 17:30

    Sa iei azi o masina full , si ditamai ,,gipul'' , la 45.000....cand un Focus mai dotat costa 25.000....chiar e afcere. Echivalentul de la VW cred ca sare de 70.000

  • adi_10, sâmbătă, 30.10.2021 13:26

    Desi masina asta pare din multe puncte de vedere depasita, mie mi se pare o masina ideala pentru o familie linistita. Nu este o masina cu care sa rupi asfaltul dar cui ii trebuie asa ceva?!...Masina la interior in schimb iti ofera cam tot ce ai nevoie. este eleganta, spatioasa, dotata cu de toate inclusiv scaune incalzite, cutie automata, 4x4 si multe altele. Daca i-ar face un facelift la sistemul multimedia ar fi o masina foarte buna din punctul meu de vedere. Poate un sistem mild hybrid pentru aceasta motorizare ar fi de bun augur pt a mai reduce un pic noxele dar si consumul dar chiar si asa motorul respecta toate normele pentru EURO 6 D-temp asa ca este ok.

  • GabiA, miercuri, 10.11.2021 12:39

    Ziceti voi ca ati cumpara asa ceva, dar, in realitate, nu ati da 40k pe un Renault, care are si tehnologie depasita. Din acest motiv, strazile sunt pline de Kodiaq-uri, pe cand Koleos-urile is la fel de pretioase la vedere ca Ferrari-urile.